Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Chantaliiejj schreef:Ik hoop dat mijn tweede poging goed is, hahahatsjoe ben jij mijn sss?
Jaaaaaaaa ik denk je raad het nooit, ik zou het nooit geraden hebben geloof ik. Normaal maak ik het simpel met bijvoorbeeld niesbui, maar denk maak het niet al te gemakkelijk hihi. Maar dus toch wel. Heb met veel plezier dingen voor je uitgezocht !
Chantaliiejj schreef:Jaawat leuk jij mijn sss bent. Ik heb het pakket met heel veel plezier uitgepakt, ben er heel blij mee. Dankjewel
Momo94 schreef:Matheno schreef:Oke mijn eerste gok: Momo94 ben jij mijn Secret Santa ?
Je bent creatief, dat heb ik gezien aan het inpakken. Je gaat naar Lapland toe, en je bent in Augustus jarig (sterrenbeeld Leeuw).
Ja! Klopt! Ik ben jou Santa!![]()
Je hebt mij nog eerder geraden dan ik mijn SS.![]()
1 Hint ben je nog niet achter, er stond in het kaartje goedkope hint open maken als je het na de puzzel niet wist. Je had hem alleen al eerder open, maar die delice zijn eigenlijk goedkopere versie van de lindt chocolade ballen.Hopelijk vind je ze ook lekker!
In de sneeuwpop en de eenhoorn zitten ook nog kado's. Bijna zonde om open te maken.
@ryukapple
En anders wat je dubbel hebt en niet aan de datum gaat gebruiken voor een andere SS? Ik heb sommige dingen ook dubbel, alleen dat kan mijn SS niet weten.