Marjo schreef:En, klopt het dat de hanger een Aventurijn is?
Klopt helemaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ryukapple schreef:@ryukapple
En anders wat je dubbel hebt en niet aan de datum gaat gebruiken voor een andere SS? Ik heb sommige dingen ook dubbel, alleen dat kan mijn SS niet weten.
Nala schreef:Hier ook mijn pakket open!
Leuk ingepakt![]()
[ [url=m/HOVzJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel cadeautjes!![]()
[ [url=m/QRrRye.jpg]Afbeelding[/url] ]
Allemaal uitgepakt
[ [url=m/QLkEmn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga er sterk van uit dat de witte bonen in tomatensaus de hint zijn. De eerste die hierover begon is Charaz, maar jij had het over liever niet.
Maar fransje23 vond het “zo leuk geven”, dus dat wordt mijn eerste gok
Marjo schreef:Bienotje schreef:Marjo, ben jij mijn Santa?
Jaa
Saul schreef:Oh nee ik heb de kippen niet genoemd!
Kan ik nog wisselen![]()
[ [url=m/4TiykP.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Gelderland is Veluwe is zwijnen?
Ik zie nu ook dat bij alja 2024 staat. Ik heb een voorspellende blik voor volgend jaar
Bienotje schreef:Marjo schreef:
Jaa
Superleuk pakket gekregen, dankjewel!
Het was de hint van friends waar ze allemaal 30 werden die me op het goede spoor bracht. Er waren er niet veel met 30 jaar in hun voorstelpost. Extra kaartje en ID leidde al snel naar postcrossing. En het spotify linkje ging over duitsland/ Berlijn waar je was geweest en verliefd op was geworden.
Uiteindelijk de acteurs terug kunnen herleiden naar supernatural je lievelingsserie (geen idee wat het was, dus was even zoeken naar die mannen)
Alleen het kenteken, wat niet bekend is als kenteken maar het type nummer is van een fitting van Geberit kon ik niet achterhalen.
Oh.. En de quote bleek uiteindelijk van iemand te zijn die jouw favoriete schrijver is!
Superleuke hints! Ik hield mijn hart vast of ik er wel uit zou komen, maar was leuk zo. nogmaals dankjewel!