Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheytjuh schreef:@Annuuuhh : Ik vind het een mooi pakketje wat je hebt samengesteld, jammer dat het voor jullie beiden zo negatief wordt ervaren. Ik denk dat iedereen zijn/haar best doet, zelf denk ik nu ook nog : Wat had ik nog anders/beter kunnen doen, maar dit neem je dan gewoon mee naar een volgende keer.
Dikke knuffel voor allebei, ik hoop dat jullie toch het positieve gevoel weer kunnen vinden wat dit initiatief eigenlijk met zich meedraagt. Want hoe mooi en bijzonder is het dat iemand (die je totaal niet kent) iets moois voor je in elkaar zet en hier oprecht druk mee is.
Matheno schreef:Willen mensen met mij meedenken? Ik kom er niet uit
Linnie050 schreef:Matheno schreef:Willen mensen met mij meedenken? Ik kom er niet uit
Ik kan mijn telefoon scherm niet heel fel zetten op dit moment dus de puzzel letters zie ik niet goed.
Ik zie wel een lid die oa wat met Finland heeft.
Maar zie niks met sterrenbeeld leeuw wat ze geschreven heeft in dit topic of in haar profiel....
Dus geen idee of zij het is en of ze al geraden is dat hou ik niet bij.
De puzzel via Google lens komt uit op Finland.
Haar naam heeft ook met kou te maken.
Succes
Laura_1986 schreef:Nou, ik ben me toch verwend! Al moest ik er wel flink voor puzzelen! Zo super leuk gedaan en duidelijk écht tijd ingestoken! Hier komt ie!
Het pakket zoals ik ‘m ontving:
[ [url=m/CzAmcG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En met het cadeaupapier er af:
[ [url=m/qtqV2y.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen maakte ik de doos open…![]()
[ [url=m/B0P7qZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeautjes uitgestald: heeel veel cadeautjes…![]()
[ [url=m/GiT4pB.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen ik die uit de doos had gehaald, bleef dit over!![]()
[ [url=m/h3JJmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan dus nog even vooruit qua puzzels! Leuke bezigheid tijdens de kerstdagen!
Ik moest flink puzzelen om mijn secret Santa te achterhalen:
[ [url=m/kyphdN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8I4nys.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog twee sudoku’s, waarvan ik bij één een foutje had gemaakt…dus die heb ik op de creatieve manier uiteindelijk ‘opgelost’.
Mijn uitgepakte cadeautjes, echt zo goed passend bij mij!
[ [url=m/J5lZND.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gehad:
- zak kruidnoten
- boek (ken ik niet, maar spreekt me zeker aan!)
- zoute popcorn
- 2x mijn favo douchegel (zooo lekker!)
- 1x mini douchegel (ook een heerlijke geur)
- kattensokken
- kleine toilettas
- 3x speelmuisje voor de katten
- koekjesuitstekers kerst- en kattenthema (had ik nog niet, komen dus erg goed van pas)
- katten tas
Nora, mijn kat, was gelijk al aan het spelen met een muisje:
[ [url=m/KHYHiH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de uiteindelijke oplossing met toch een foutje van mijn kant bij het invullen (moesten pepernoten zijn ipv kruidnoten) en één die ik nog niet kon invullen op moment van de foto, maar nu wel: dat moet bakvormpjes zijn (denk ik):
[ [url=m/LxZ7Ts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lieve Dispar_Vulgo, super bedankt voor je grootse pakket en de moeite die je er in hebt gestopt met alle puzzels en raadsels! Heel origineel! Ik ben heel blij met alle cadeaus!
Marjo schreef:Ik ben erachter dat boeflover ook aan postcrossing doet, en uit Zeeland komt... Nu alleen hopen dat ze daarmee de provincie bedoelt en niet de woonplaats.
Dus, poging 2, boeflover, ben jij mijn Secret Santa?
Chantaliiejj schreef:Ik hoop dat mijn tweede poging goed is, hahahatsjoe ben jij mijn sss?
Annuuuhh schreef:Ik heb een beetje getwijfeld of ik wat zou schrijven, maar ik denk dat het geen
verassing is dat ik de SS van Dieseltje09 was, aangezien ik de enige ben die
in Noorwegen gevestigd is.
De prijzen liggen idd wat anders hier dan in NL, maar ik heb oprecht m’n best
gedaan om een pakketje samen te stellen (combi handwerk en cadeautjes).
Ik ben dan ook erg verdrietig om te lezen dat je er zo ongelukkig mee bent.![]()
Ik heb hier bij het post bedrijf nagevraagd of er inklaringskosten moesten
betaald worden, maar volgens hun was dat niet het geval omdat ik onder
de €45 zat. Dus ik was ook erg verrast toen ik je bericht las.
Ik zie nu in dat een ‘klein’ pakketje niet zo zeer gewaardeerd word en zal dan
ook niet mee doen volgend jaar.
Ik wil de sfeer absoluut niet verpesten, maar wilde het wel ff kwijt..
boeflover schreef:Marjo schreef:Ik ben erachter dat boeflover ook aan postcrossing doet, en uit Zeeland komt... Nu alleen hopen dat ze daarmee de provincie bedoelt en niet de woonplaats.
Dus, poging 2, boeflover, ben jij mijn Secret Santa?
Ja klopt! Toen je aangaf dat er meerdere plaatsen tussen de kaarten zaten voelde ik me zo blond haha, ik had bewust de kaart van Goes als 1e gedaan maar niet nagedacht over de rest, sorry!
De 2e hint heb je niet gevonden, de zeep komt uit Australië en daar ga ik binnenkort naar toe. Dat pakketje was ook “andersom” ingepakt.
Ik ben blij dat je je pakket leuk vind, veel plezier ervan!
En op de eerdere kaart zaten al een boel stickers met (gedeelde) interesses
Matheno schreef:Oke mijn eerste gok: Momo94 ben jij mijn Secret Santa ?
Je bent creatief, dat heb ik gezien aan het inpakken. Je gaat naar Lapland toe, en je bent in Augustus jarig (sterrenbeeld Leeuw).