Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 09:14

Beterschap inderdaad voor ieder die het nodig heeft!

Sorry Santa, ik heb lootjes trekken nog steeds niet echt ingevuld. Ik weet niet zo goed wat ik er nog moet schrijven, bovenop m'n voorstel post en wat ik verder nog geschreven heb hier. Mocht je nog iets meer willen weten, laat het me anders maar even weten? Misschien handiger xD

Echt specifieke items op een wishlist zetten vind ik sowieso maar lastig (en laten verrassen is prima vind ik) dus dat vermijd ik meestal :') Maar als er aanvullend nog iets is wat je wilt weten, stuur me maar anoniem een vraag bv. Kan ik zo misschien inhoudelijk beter erop in gaan nog. Heb nu echt geen idee even wat ik nog moet vermelden namelijk, sorry :=

Damelza

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:57

Hier was het even chaos, ik zal proberen deze week nog even een uitgebreidere post te plaatsen. Voor degene die mij heeft, anoniem vragen stellen mag altijd ;)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 11:01

Een anoniemen vraag stellen is voor mij ook het handigste mocht iemand nog iets willen weten :j

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 11:28

Wat leuk die renbaan.
Racky en hondenrace gaat niet samen. Laatst eens gedaan en hii snapte het niet dat hij naar mij moest rennen en niet naar de andere honden. :')

Hier nog niets gekocht. Maar er is nog tijd zat. :) anders zit Racky ook maar steeds met smacht naar dat lekkers te kijken :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:34

Nou, ja, komt ie....de heren :D

Te beginnen met m'n maatje, mijn vriendje al ruim 7 jaar, Jarvis <3
Jarvis is mijn eerste eigen hond en tegelijkertijd ook mijn eerste corgi. Hij is actief, altijd in om te werken, en het maakt hem eigenlijk niet eens uit wat we gaan doen. Zo is hij eerder dit jaar nog mee geweest naar Zeewolde om samen te baggeren en hindernissen te nemen bij de dogsurvival, maar kan hij net zo goed genieten van een boswandeling waarbij ik gewoon gehoorzaamheid oefeningetjes met hem doe. Zolang we maar iets doen, is hij gelukkig <3
Qua eten; totaal niet kieskeurig. Of ik hem nou een koekje geef als beloning, of een schijfje komkommer, hij eet het wel op :') Ik heb wel een voorkeur voor hem om natuurlijke (gedroogde) snacks te geven ipv bijvoorbeeld rawhide snacks :j
Met speelgoed heeft hij een duidelijke voorkeur aan zacht speelgoed, knuffeltjes. Als ik weer thuis kom en de heren zijn alleen thuis geweest, zal Jarvis ook altijd een passend speeltje pakken die hij geschikt vind om mij mee te begroeten die dag. Dat is altijd een knuffeltje :))

Afbeelding

Tsja, en dan hetgeen wat vorig jaar in ons gezin is gekomen. De verjongingskuur voor Jarvis. Hetgeen waarvan ik zeg ''ik ben voor de komende 5 jaar genezen van puppy fever''.
Mijn monster, draak, belhamel, puber, maar toch ook m'n moppie waarvan ik blij ben dat hij erbij is; Parker.
Parker is...uh, Parker :')
Afbeelding

Parker is een zoon van Jarvis, en is net jarig geweest (4 september). Hij is echt nog puber, maar in Jarvis heeft hij zijn maatje gevonden (en andersom <3 ). Parker heeft eigenlijk nergens voorkeuren in. Die speelt met knuffeltjes (zowel met piepers als knispertjes erin). Harder speelgoed? Net zo mooi. Eten? Alles is lekker. Ook hetgeen wat eigenlijk geen eten is maar wat hij wil proberen. Denk aan kauwgom op straat, takken...laten we maar zo zeggen; het opvoeden van hem was een uitdaging vergeleken met Jarv _O- Het is een actief manneke die nog niet een sport heeft gevonden welke we wekelijks trainen. Hij heeft met veel succes gehoormzaamheid gevolgd, maar ik wilde hem graag even verder laten groeien voor we echt iets actiefs gaan doen. Voor nu laat ik hem dan dus ook maar even lekker uitpuberen :') Hij is echt wel de wervelwind hier in huis _O- Storm Parker raast hier met regelmaat door huis, of door de gebieden waar we wandelen :))
Afbeelding
Hij kan ook normaal op de foto staan
Afbeelding

Maar gemiddeld gezien is het toch echt een clown die de wereld net wat anders ziet dan zijn pa :D
Afbeelding

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:08

Die renbaan lijkt me echt gaaf om een keer te doen!
Ik heb ook al wat inkopen gedaan, super veel zin in.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:42

Faizah heeft in haar jongere jaren ook wel eens op de renbaan gelopen. Dat is bij windhonden nodig voor de haasvast-verklaring als je ermee wil fokken. Erg gaaf :j

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 16:35

Met Sebbie ook al eens gedaan! Dat deed ze echt super :D
Al vond ze de opvangbak (zand) ook wel fantstisch want die liet zich daarna niet vangen :+

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 16:51

Kijk dat gaanfa dan :D fantastisch

Ik denk oprecht dat Fitz dat niet gaat doen. Die gaat niet van ons wegrennen op vreemd terrein :=

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 17:52

Wat super gaaf om te doen <3

Met Saar zou ik het nu niet meer doen, maar eerder rende ze graag mee naast de fiets. Kon haar soms niet bijhouden ahaha

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:28

Jarvis vind het ook geweldig! Met Parker heb ik het nog niet weer kunnen proberen. Hopelijk doen ze nog een laatste ronde dit jaar, en anders volgend jaar een nieuwe poging :D
Afbeelding

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:55

Wat een gave foto’s allemaal.

Zico zal zich niet druk maken om een goede tijd vrees is.
Billy wel, maar die spot onderweg een vlieg ofzo, en is weer helemaal afgeleid.

Vanmiddag dikke paniek. Ik kon Billy niet vinden.
De barricade in mijn kantoor was nog wel intact.
Pfffff, dikke paniek, buiten waren ze met een graafmachine bezig, en een vuilniswagen moest verplaatst worden.

Afbeelding

Mefroi lag in de papierbak.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:58

Haha lekker plekje wel! Maar wat zul je geschrokken zijn!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 20:34

Dat racen lijkt me geweldig ik heb twee race monsters <3

Pfff wat zal jenin paniek zijn geweest toen je Billy niet kon vinden.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 20:39

Haha zo konden we Racky eens niet vinden. Bleek hij gewoon opgesloten te zijn in de benedenverdieping en bleef hij braaf voor de deur wachten tot we hem binnen lieten. :')
Ik vond het al verdacht dat hij niet kwam bedelen bij het eten :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 07:03

Supergaaf al die foto's op de renbaan.
Fudge vindt rennen superleuk, echter denk ik dat ze niet bij mij weg wil gaan op vreemd terrein.

@tones: ik kan me heel goed voorstellen dat je dan echt ff in de stress zit waar ze is.

Ik heb gisteren weer wat besteld online en ik ben nu echt al een heel eind met cadeautjes (budget) *\o/*
Zoveel leuke ideetjes voor mijn lootje waarvan ik denk dat ze goed zullen aansluiten bij hond of baasje :D .
Echt leuk dat ik dit jaar eindelijk hier aan mee kan doen!
Heb vooral ervaring met de normale Secret Santa.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:16

Wat leuk om al die foto’s van de renbaan voorbij te zien komen. Ik denk dat Melle dat ook erg leuk zou vinden. :D

Leuk om te lezen dat veel mensen al lekker aan het shoppen zijn.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:15

Volgensmij heeft Floyd een kaart binnen!
Vanavond naar even kijken. Kreeg over de app het nieuws dat Floyd een kaartje heeft ontvangen. Helemaal leuk!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:22

Voor Odin gaat het avontuur nu beginnen Afbeelding
Nog 3 kwartier tot we thuis zijn. Hij doet het echt voorbeeldig.

Ik heb inmiddels al aardig wat geshopt voor mijn lootje! <3

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:50

Aahhh wat een schatje
Zou zo weer een pup bij nemen als je zo'n moppie ziet <3

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 12:54

Mini Secret Santa meeting voor Quinn, Freddy en Limbo bij Sharani!

Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 16:09

Gaaf die renbaan foto’s!

@Dennis: knap dat je ze alle 3 op 1 foto hebt gekregen. Freddy moest de rest van de middag uitrusten na een paar uurtjes ravotten met Quinn, ze hebben zich weer volgens mij best prima vermaakt. Al snapte ze de burrow nog niet helemaal en gaf Freddy haar ook geen kans om het uit te vinden, De slowfeeder bak vond ze wel leuk volgens mij.
Afbeelding

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 17:32

Afbeelding

Suki en ik moeten ook snel maar eens op pad voor de eerste cadeautjes. Groetjes van ons uit het Kralingse Bos.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 18:27

Wat een leuke foto's <3

Mulan heeft vandaag een nieuw broertje gekregen, begin november gaan we hem ophalen. Wel een groot broertje maar ik doe m'n gebruikersnaam eindelijk eer aan :P
Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 10:02

Nog beterschap voor Novi!