Maar ik ben zo mega blij met het pakket

Moxi heeft alvast geprobeerd of hij alle brokjes kon vinden hij is helemaal blij

Ik ga vanavond verder met de hints puzzelen
Maar nu al zo giga bedankt ik ben er echt zo ontzettend blij mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Jaaaaa, ik ben jouw Santa![]()
Wat leuk dat het pakket in de smaak valt!
Haha, het leek me leuk om een tekening van je dieren op een stuk canvas te tekenen.. de tekening zelf lukte al niet helemaal zoals ik wilde.. en toen bleek te stift ook nog af te geven met overal vlekken tot gevolg.. dacht ik slim te zijn en alles met haarspray in te sprayen om te fixeren.. begon de stift nog meer uit te lopen![]()
Haha, dikke faal
Dispar_Vulgo schreef:We zijn ook echt lang bezig geweest met die puzzel, ondanks (of juist dankzij) de vele ‘normale’ legpuzzels die ik al gemaakt heb. Die gekke stukjes waren echt een uitdaging
StonedRomy schreef:Dakota ik kan het echt niet er vanaf zien dat het zelf gemaakt is dus petje af. Echt heel leuk gedaan! Het gehele pakket is prachtig maar zo’n foto op hout is wel echt geniaal! Dankjewel
Cheytjuh schreef:Matheno schreef:Willen mensen met mij meedenken? Ik kom er niet uit
Ik wil tijdens mijn nachtdienst vannacht best met je meedenken. Je hebt die puzzel als hint en verwijzing naar je SS ?
Bij die foto moet ik direct denken aan Noorwegen/Zweden.