lotthje schreef:Dat vroeg ik me ook net af, hahahhaha
Nou vooruit.
Is ie dan.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DonDon schreef:Waaauw een pakkettenregen vandaag! Wat een super mooie pakketten komen er langs.
Wat jammer dieseltje, heel vervelend dat je niet blij bent met je pakket. Je hebt een mooi pakket als ik dat zo zie waar iemand echt wel de best voor heeft gedaan. Het is nou eenmaal zo dat de ene beter bevalt als de andere. Had graag gewild dat jij tevreden was met je pakket. Ik vind het ook vooral vervelend voor je SS. Je SS heeft natuurlijk ook haar uiterste best gedaan en dan om dit te moeten lezen, dat zou ik ook heel vervelend vinden.
Esmee_RS schreef:Nou, ik heb mijn pakket uit kunnen pakkenEn het valt enorm in de smaak!
[ [url=m/SjQrvi.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben sinds een paar weken een nieuwe pakketbezorger en die zet dingen gewoon voor de deur in de regen. Zo ook hierDus ik hoopte dat de inhoud niet al te veel geleden heeft (maar er is gelukkig niks aan de hand
)
[ [url=m/8T4wBZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uy2zQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Santa schrijft dat het thema een makkelijke keuze was, dus toen ging mijn Bourgondische vol verwachting kloppenDe hints moest ik zoeken in de cadeautjes.
[ [url=m/BESSs9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel cadeautjes! En ook super cute ingepakt! Leuk ook dat de kaart bij het cadeaupapier past, we stan a Santa with an eye to detail
[ [url=m/lSbhqW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een hint, mijn Santa heeft dit cadeau vorig jaar met secret Santa gekregen.
[ [url=m/nxIZaB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook een cadeautje voor mijn grote vriend!
[ [url=m/qF0ikX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles uitgepakt. Santa heeft mij verwend met:
- 2 speciaalbiertjes van Brouwerij Muifel
- Pringles
- Nootjes
- Een gedroogde worst die echt niet normaal lekker ruikt
- Whiskas snoepjes voor de kat
- Super leuk borrelplankje!
- Het boek iene miene mutte
- een schaaltje
- nootjes
Brouwerij Muifel zit volgens Google in Oss. Ik heb in het topic gekeken wie er uit Oss kwamen. Van de bokkers die uit Oss kwamen en meededen heeft er iemand inderdaad vorig jaar het boek gekregen.
Dus, Yonker, ben jij de Santa die ik mag bedanken voor dit heerlijke en super leuke pakket?![]()
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb ook geen ruggengraat dus ik stond de postbode al op te wachten![]()
[ [url=m/TQKJqe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow mijn kadootjes waren echt te super leuk ingepakt!! Echt jaloers op de inpakkunsten van m’n Santa!![]()
[ [url=m/tQIKTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dyvkzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H0gGw8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook een super lief kaartje, waarop stond dat er ook ‘een mislukt kado’ in zat. Nou die kon ik niet vinden hoor!
Zelfs een creatieve tekening van Santa met m’n 2 paarden, pony en kat!
[ [url=m/Vjwu68.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt mega verwend met allerlei creatieve spulletjes waar ik lekker mee aan de slag kan!
En dat miniatuur huisje vind ik echt helemaal super. Daar heb ik er toevallig al een paar vandaan, maar deze had ik zelfs nog nooit gezien!
[ [url=m/YN5VmS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen moesten we raden wie je bent…
[ [url=m/hmmH7H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen ruggengraat, dus uiteraard gelijk begonnen met puzzelen! M’n vriend hielp ook helemaal enthousiast mee puzzelen![]()
[ [url=m/wXYxr9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RYywA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het oplossen van de puzzel, stond op de achterkant een rebus!
We hadden wat pogingen nodig en de uitkomsten naast de deelnemerslijst gelegd...
[ [url=m/VTVoWF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow wat een tekenkunsten!
8
Neushoorn
Nijlpaard
Ekster
Mestkever
Inktvis
Eenhoorn
Kangaroe
8nnemiek ben jij mijn Santa?!![]()
Echt super bedankt voor dit leuke creatieve pakket!!