Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 16:58

Santa post!

Ik weet dat ik niet het makkelijkste lootje ben, maar het is echt perfect.

Afbeelding dit stond op me te wachten na het werk.

Afbeelding
Bomvol spulletjes

Afbeelding
Nou… hoeveelheid hints is het probleem niet hè neonlight. Tis mijn geverfde haarkleur ( blonTTT)

Afbeelding
Ik ga straks even puzzelen

Van het uitpakken heb ik geen foto’s. Mijn bende van ellende ( puppy en een 2 jarige hond die denkt dat ze een eeuwige puppy is ) was bezig en die wilde liever uitpakken voor mij.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat erin zat:
Een grote kerstman kinderchocolade
Hoevenkrabber
Klein flesje met ik denk likeur
Badzout 2x, heerlijk!
Flesje shampoo voor de paarden
Een knuffel voor de 2 jarige baby. Die heeft ze al meegesleurd naar haar hol en ligt ze tevreden te gebruiken als hoofdkussen
Wasabi nootjes <3
Tabasco. Mijn flesje was leeg en ik leef niet zonder tabasco
2 paar handschoenen ( koukleum… erg nodig! )
Lentil chips
Douche gel
Harry Potter puzzle
Een kaars
Sokken
Haarelastiek

En een van mijn favoriete foto’s van oliebol afgedrukt op hout <3 <3 <3

Enorm bedankt santa.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:06

Ik kom uit op legpuzzent oortjes uit. Dat kan toch niet kloppen?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:11

Wauw wat een enorm en mooi pakket! :wow:

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:13

Wauw wat gaaf die foto van je hond op dat hout!
Is dat zelfgemaakt?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:15

StonedRomy schreef:

Is het geen pils ipv pint?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:17

capopjekop schreef:
StonedRomy schreef:

Dat klinkt logischer ja :')

Ik weet niet of het hout zelf gemaakt is, daar moet ik eerst voor achter mijn santa komen :') maar ik weet wel dat sommige winkels het afdrukken op hout voor je. Hij is echt prachtig. Moeilijk om op de foto te krijgen maar zo gaaf.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:19

capopjekop schreef:
StonedRomy schreef:

Ja dat lijkt me ook, dan lijkt de hint mij wel vrij duidelijk.
Nog even je best doen StonedRomy :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:22

Roosch schreef:
Neonlight schreef:
Ik heb ook de app, kijk er ook in maar klik niet op het pakket zelf. Dan zie je niet waar hij vandaan komt, volledige afzender gegevens zie je pas als je ook daadwerkelijk op het pakket klikt.
Maar in mijn app staat ook nog steeds niets, behalve al mijn bestellingen. :))

Als je het via het pakketpunt verstuurt ipv via de app ben je volledig anoniem O:)

Nee, want er zijn punten waar je verplicht je adres in moet vullen. Officieel is dat namelijk ook verplicht, alleen doen sommigen daar niet moeilijk over. Vorig jaar ben ik ook naar een ander punt moeten gaan om mijn pakket te versturen, voor de andere editie waar ik aan mee deed had ik het geregeld met de buurvrouw, die op het postnl punt in de buurtsuper werkt.

Wat betreft teleurstellende pakketten, ik ga met capopjekop mee. Vergeet ook niet wat voor vermogen het kost om een pakketje naar je te versturen. Ik weet niet waar jij de spullen koopt, maar in Nederland zit je met dat ook aan het minimum bedrag.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:29

D_akota ben jij toevallig mijn santa?

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:40

capopjekop schreef:
Ik vind het jammer dat het voor dieseltje uitgelopen is op een teleurstelling. Maar ik vind het ook jammer dat ze zich nu terug trekt en het meldt in het topic. Voor haar santa is het ook niet leuk en die heeft nooit de intentie gehad om haar met die inklaringskosten op te zadelen. Ik zie wel een pakket dat met liefde is ingepakt verder.

Soms komt het voor dat een pakket je minder aanspreekt, maar het gaat toch ook om de voorpret en alles. Ik zou er zelf niet voor kiezen om dat in het topic te bespreken iig.

Hopelijk krijg je de inklaringskosten nog terug. En anders hebben een aantal anderen en ik aangegeven dat we met liefde meelappen. Ik hoop iig dat je toch nog blijft meelezen en kletsen als de emotie wat gezakt is.

Wat een leuke pakketten komen er al voorbij. De spanning stijgt hier ook

Dit!

Ik heb net ook even je berichten doorgelezen dieseltje en ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven :knuffel:

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:41

Neonlight schreef:
Roosch"

[quote="Neonlight schreef:
Ik heb ook de app, kijk er ook in maar klik niet op het pakket zelf. Dan zie je niet waar hij vandaan komt, volledige afzender gegevens zie je pas als je ook daadwerkelijk op het pakket klikt.
Maar in mijn app staat ook nog steeds niets, behalve al mijn bestellingen. :))

Als je het via het pakketpunt verstuurt ipv via de app ben je volledig anoniem O:)

Nee, want er zijn punten waar je verplicht je adres in moet vullen. Officieel is dat namelijk ook verplicht, alleen doen sommigen daar niet moeilijk over. Vorig jaar ben ik ook naar een ander punt moeten gaan om mijn pakket te versturen, voor de andere editie waar ik aan mee deed had ik het geregeld met de buurvrouw, die op het postnl punt in de buurtsuper werkt.

Wat betreft teleurstellende pakketten, ik ga met capopjekop mee. Vergeet ook niet wat voor vermogen het kost om een pakketje naar je te versturen. Ik weet niet waar jij de spullen koopt, maar in Nederland zit je met dat ook aan het minimum bedrag.[/quote]

Ok ik snap dat het een vermogen kost om een pakket naar NL te sturen maar dát weet je als je je opgeeft en niet in NL of BE ben tijdens de periode. is dat mijn “probleem” en moet dat meegerekend worden?

overigens de chocolade in het pakket is paar maanden over de datum, en wbt de rest sorry maar als je beetje “budget” gaat shoppen en niet naar de intratuin gaat zoals hier werd gesuggereerd red je het in NL of BE in mijn ogen het met gemak binnen budget… dat het prijsniveau daar wellicht anders is, trekt de verhouding in mijn ogen best scheef.

Ik ben gewoon teleurgesteld als dat mag… zeker als ik dan alle andere prachtige pakketten voorbij zie komen.
En nee daar zal het verdrietige nieuws van vorige week en de hormonen die in mn lijf ondanks dat het mis gewoon nog rondgieren niet bij helpen, dat snap ik zelf absoluut.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:44

Ik heb uitgepakt en hier is mijn verslagje!

Het pakket werd gebracht, samen met het pakket voor de Secret Santa Dog Edition <<) *\o/*
Afbeelding

De doos leeggehaald en alles naast elkaar gelegd, wat veeeeeel :wow:
En zo cool die gave eenhoorn en sterren 'confetti'.
Afbeelding

Het kaartje:
Afbeelding

De hints:
Afbeelding
Afbeelding

Alle cadeautjes uitgepakt:
Afbeelding

Nieuwsgierige Fudge:
Afbeelding

Die vervolgens heel blij was dat er ook aan haar gedacht is:
Afbeelding
Afbeelding

Dit zat er allemaal in:
Lampionnen-lichtsnoer
Macaron sokken <3
Marsepein :9
Thee
Pannenlikker *\o/* Heel blij mee!
Zaadjes voor de moestuin (Tomaat & Radijs)
Munchy staafjes voor Fudge
Air Wick geurkaars (die ruikt echt goddelijk!)
Vogelvoer, die zullen heel blij zijn!

En dan nu mijn puzzel poging:
Op het a-viertje staan meerder getallen;
22
18
2013
148
13:17
En natuurlijk de foto van een hunebed.

Al snel dacht ik: 2013 zou wel eens het jaar kunnen zijn waarop mijn Secret Santa zich aangemeld heeft.
Na een zoektocht kwamen daar 4 bokkers uit (roosjenat, pradadaan, Nala, dieseltje09).

Vervolgens ben ik verder gaan kijken naar de getallen en ben ik gewoon begonnen met de eerste persoon.

Roosjenat, ben jij mij Secret Santa?
2013 = het jaar waarin je lid werd van Bokt
22 = jouw leeftijd
18 = volgens jouw profiel het aantal huisdieren dat jij hebt
13:17 = het tijdstip waarop jij je eerste berichtje in dit topic plaatste
dan bleef alleen 148 nog over en dat is de stokmaat van jouw pony.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:47

Mijn hemel jouw puzzelkunsten Fem, jaloers op!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:59

Fem schreef:
Ik heb uitgepakt en hier is mijn verslagje!

Het pakket werd gebracht, samen met het pakket voor de Secret Santa Dog Edition <<) *\o/*
[ [url=m/sxudZ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

De doos leeggehaald en alles naast elkaar gelegd, wat veeeeeel :wow:
En zo cool die gave eenhoorn en sterren 'confetti'.
[ [url=m/cR0TaY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het kaartje:
[ [url=m/Vn0alA.jpg]Afbeelding[/url] ]

De hints:
[ [url=m/3mMZ2q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/guSqnz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle cadeautjes uitgepakt:
[ [url=m/tbYBG6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nieuwsgierige Fudge:
[ [url=m/0V6eX7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die vervolgens heel blij was dat er ook aan haar gedacht is:
[ [url=m/kTOgzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uYBuCK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit zat er allemaal in:
Lampionnen-lichtsnoer
Macaron sokken <3
Marsepein :9
Thee
Pannenlikker *\o/* Heel blij mee!
Zaadjes voor de moestuin (Tomaat & Radijs)
Munchy staafjes voor Fudge
Air Wick geurkaars (die ruikt echt goddelijk!)
Vogelvoer, die zullen heel blij zijn!

En dan nu mijn puzzel poging:
Op het a-viertje staan meerder getallen;
22
18
2013
148
13:17
En natuurlijk de foto van een hunebed.

Al snel dacht ik: 2013 zou wel eens het jaar kunnen zijn waarop mijn Secret Santa zich aangemeld heeft.
Na een zoektocht kwamen daar 4 bokkers uit (roosjenat, pradadaan, Nala, dieseltje09).

Vervolgens ben ik verder gaan kijken naar de getallen en ben ik gewoon begonnen met de eerste persoon.

Roosjenat, ben jij mij Secret Santa?
2013 = het jaar waarin je lid werd van Bokt
22 = jouw leeftijd
18 = volgens jouw profiel het aantal huisdieren dat jij hebt
13:17 = het tijdstip waarop jij je eerste berichtje in dit topic plaatste
dan bleef alleen 148 nog over en dat is de stokmaat van jouw pony.

Jaa dat klopt inderdaad! :D
Hopelijk ben je blij met het pakket, heb geprobeerd een leuk en veelzijdig pakket samen te stellen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:14

Ik kan echt niet wachten totdat ons lootje het pakket krijgt, hopelijk valt het allemaal een beetje in de smaak. Merk dat ik dat deze ronde leuker vindt dan de spanning wat in mijn eigen pakket zou zitten, hahaha. Al ben ik ook heel blij met ons pakket!

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:15

Vandaag is serieus op 20 minuten tijd: Bpost, dpd, DHL en postnl door de straat gereden en telkens voor de deur gestopt...

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:18

Wauw jij bent echt goed in hints oplossen Fem +:)+
En wat een mooie pakketten komen er weer voorbij.

Dieseltje09, Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent.
Het is teveel tegelijk wat mis gaat.
En ondanks dat jouw SS het ongetwijfeld goed bedoeld heeft, haal ik uit jou berichten toch genoeg leuke dingen die ze voor je had kunnen kopen die beter bij jou aansluiten.
Maar misschien hebben ze in Noorwegen wel helemaal niet van die winkels waar je voor weinig geld veel leuks kunt kopen.
Probeer de positieve vibe over SS weer terug te vinden, ondanks het verdrietige nieuws.
Heel veel sterkte meid.
O en ook ik wil mee doen voor je inklaring kosten mee te betalen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:33

dieseltje09 schreef:
Ik ben gewoon teleurgesteld als dat mag… zeker als ik dan alle andere prachtige pakketten voorbij zie komen.
En nee daar zal het verdrietige nieuws van vorige week en de hormonen die in mn lijf ondanks dat het mis gewoon nog rondgieren niet bij helpen, dat snap ik zelf absoluut.

:(:)

Natuurlijk mag je teleurgesteld zijn en het is sowieso een lastige periode voor je!

:(:)

Persoonlijk vond ik je pakket wel de moeite waard, echt kerstig en Scandinavisch.
Denk niet dat je Santa het kwaad bedoeld geeft.

Wat een mooie pakketten zijn er weer ontvangen!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:40

Jezus ik baal echt!
Ik woon hier al +4 jaar, en dit is de eerste keer dat ze het niet gewoon droppen. Maar oké, de pakjeskist zat echt overvol (stomme bestellingen van mijn stomme vriend hahaha) én het was super hard aan het regenen, dus waarschijnlijk is het het beste dat ze het pakje niet gewoon voor de deur hebben laten staan. Santa, ik heb morgen een halve dag, dus kan ik vrolijk om mijn pakje!

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:48

dieseltje09 schreef:
Ook ik heb mijn pakket gekregen binnen gekregen na dat de inklaringskosten betaald zijn. Nu kijken of we het terug kunnen krijgen.

[ [url=m/QEkZ7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGT4Z8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga even niet te veel uitweiden hoe en wat mijn gedachten zijn hierover. Ik ben daar al verder mee over in gesprek met de organisatie.

Ik snap dat prijzen wellicht anders zijn in Noorwegen als hier in NL maar wellicht tip voor de volgende keer om het wel echt echt echt alleen bij deelnemers uit NL en BE te houden…

Ik trek me verder even terug merk dat ik erg verdrietig ben over alles en ik dit in mijn gemoedstoestand ook niet zo lekker kan verwerken.

Wbt mijn lootje, jou pakket is onderweg en hopelijk geeft deze jou een ander gevoel

:knuffel:

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 19:01

StonedRomy schreef:

Ja ik ben jou santa!

Het drankje is zelfgemaakte dopshot (vodka en die snoepjes die er los in zaten). Ik was met mijn grieperige hooft vergeten om het etiket erop te plakken, kwam er achter toen de doos dicht zat 8)7 en mijn moeder al onderweg was om het op de post te doen.

De foto op hout heb ik zelf gemaakt, dit was poging 3, ben dus blij dat je hem mooi vindt.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 19:03

Wat een hoop toffe pakketten! Balen van de douanekosten, ook ik deel daar graag in mee.

Verder heb ik..... Een santa pakket!! Ik verwachtte een ander pakketje, die is ook binnen maar de postbode had een tweede pakketje in zn handen! Super leuk!

Ik ga hem nu uitpakken, maar moet daarna naar boksles, dus ik ga later uploaden *\%/*

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 19:12

Ook hier een SSS pakket!! Niet verwacht, want in de app stond niks, maar des te leuker toen ik thuis kwam vandaag!

Ik moet eerst wat administratie afronden, daarna mag ik het pakket openmaken van mezelf! Dus straks de foto’s van de inhoud! Afbeelding

Ik zie vandaag veel mensen voorbij komen met binnen gekomen pakketten! Leuk leuk! Helaas ook iemand die teleurgesteld is, dat is jammer…

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 19:14

D_akota schreef:
StonedRomy schreef:

Ja ik ben jou santa!

Het drankje is zelfgemaakte dopshot (vodka en die snoepjes die er los in zaten). Ik was met mijn grieperige hooft vergeten om het etiket erop te plakken, kwam er achter toen de doos dicht zat 8)7 en mijn moeder al onderweg was om het op de post te doen.

De foto op hout heb ik zelf gemaakt, dit was poging 3, ben dus blij dat je hem mooi vindt.

Wat knap dat je die zelf gemaakt hebt ! Zou je willen delen hoe je dat hebt gedaan ?

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 19:20

Mijn pakket is er oooook!! *\o/*
Ik ga zo eerst naar de sportschool maar daarna heb ik de tijd om het lekker uit te pakken