Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotthje

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:29

Gefeliciteerd Yonker! Wat spannend allemaal.

Hier liever geen glitters e.d. Onze hond vreet alles op :’)
Ik houd heel erg van plantjes maar heb eigenlijk niet echt plaats meer. Misschien nog op de kast…. :=

Verder qua deco heb ik wel genoeg, maar mocht het belangrijk zijn zijn de kleuren in ons huis zwart/donkergroen en wit.
Ik sport ook graag! Vooral Zumba vind ik stiekem wel heel leuk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:31

Roosch schreef:
fransje23 schreef:
Sjonnie,de kat, is heel erg blij met een kartonnen doos komt.
Een kattenklauwtje is snel gevuld.

:))

Uurtje geleden:

[ [url=m/hS6ONA.jpg]Afbeelding[/url] ]

If it fits...

Voor mij ook geen glitter, er lopen teveel katten en koters rond :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:31

Zumba is ook leuk! Wat zou een leuk cadeautje zijn wat daarbij past? Felgekleurde zweetbandjes bijvoorbeeld? :))

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:36

Poeh ja goeie. Of zo’n haarband! :D matching set hahaha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:37

Toen ik nog zumba deed waren er veel meiden met van die leuke felle shirts! :)) zumba time etc erop. Heb er zelf ook een aantal gekocht. Superleuk!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:49

Ik doe naast paardrijden aan bodypump... een keer een nieuwe bideon zou wel handig zijn. Eentje met glitters ofzo 8-)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 21:25

Zei er iemand Zumba? :D

Ik ben instructrice :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 22:19

Met onze katten ook liever geen glitter of slijm of wat dan ook. Ik heb er eentje die alles opvreet wat hij tegen komt.

Kokos vind ik echt heel vies om te eten maar de geur vind ik heerlijk. Verder doen wij niet echt kaarsjes branden ivm katten. Of nou ja 1, onze jongste is echt een terror af en toe. Wierook vinden we wel lekker.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 22:51

Ik vind plantjes echt heel erg leuk maar op een of andere magische reden gaan ze nooit lang mee. Zelfs een cactus haalt het niet…..
Glitters vind ik fantastisch maar liever wel een waarschuwing anders heb ik een pomeriaan met glitter poep %)
Ik doe naast mijn werk en hobby paardrijden niet heel veel sportieve dingen
Kleurplaten inkleuren vind ik erg leuk om te doen en puzzelen of lego bouwwerken in elkaar zetten
Daimond painting geprobeerd maar dat is echt niks voor mij . Zijn jullie creatief?
Ik las iets over kokos dat gebruik ik vooral in de staart van cookie vind het zelf niet lekker (ruiken en eten)
Hebben jullie straks met kerst ook een kerstdorp staan?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 07:24

irisskib schreef:
Ik vind plantjes echt heel erg leuk maar op een of andere magische reden gaan ze nooit lang mee. Zelfs een cactus haalt het niet…..
Glitters vind ik fantastisch maar liever wel een waarschuwing anders heb ik een pomeriaan met glitter poep %)
Ik doe naast mijn werk en hobby paardrijden niet heel veel sportieve dingen
Kleurplaten inkleuren vind ik erg leuk om te doen en puzzelen of lego bouwwerken in elkaar zetten
Daimond painting geprobeerd maar dat is echt niks voor mij . Zijn jullie creatief?
Ik las iets over kokos dat gebruik ik vooral in de staart van cookie vind het zelf niet lekker (ruiken en eten)
Hebben jullie straks met kerst ook een kerstdorp staan?

wij hebben ook een kerstdorpje staan! die van ons is onder de tv en is van 260 x 60 cm.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 08:58

Ik ben vrij sportief. Rij dan wel geen paard meer maar ga zo'n 4 - 5 keer per week naar de sportschool voor krachttraining en 1 - 2 keer in de week kickboksen. Moet mijn geborrel een beetje compenseren :+

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 09:00

Wij hebben geen kerstdorp. Ik moet ook nog van alles halen/verzamelen voor kerst, heb nog helemaal niks := Ga binnenkort maar eens los.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 09:48

Creatief ben ik wel. M'n vriendinnen zijn allemaal aan het haken momenteel en nu denk ik mss moet ik dat ook eens proberen. Nieuwe dingen uitproberen vind ik altijd leuk. Naaldvilten lijkt me ook leuk om eens te proberen.

Sporten doe ik 2-4 keer per week in de sportschool. Verder ben ik postbode dus beweging krijg ik genoeg.

Kerstdorpjes vind ik heel leuk om naar te kijken. Kan me goed vermaken in het tuincentrum rond kerst. Maar ik heb zelf geen huisjes. Zou ook niet weten waar ik ze moet laten. Het lijkt me best leuk ook om er zelf een te 3d printen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 10:11

lotthje schreef:
Wij hebben geen kerstdorp. Ik moet ook nog van alles halen/verzamelen voor kerst, heb nog helemaal niks := Ga binnenkort maar eens los.

Het weer wil wel niet mee. Heb nog steeds een giga zomervakantiegevoel.

Heb wel een custom baby MLP gekocht om onder de boom te zetten, incl kerstmuts!

Diamond painting vind ik trouwens verschrikkelijk. Vind mijn resultaat altijd zo in-your-face zelfgemaakt. Zoals tekenen op kleur.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:22

Creatief ben ik afhankelijk van de definitie. Vaak gaan mensen uit van goed kunnen tekenen, schilderen, of iets anders in die hoek. Ik ben creatief in het vinden van oplossingen en soms ook wel in het stellen van vragen, maar vraag mij niet om iets te tekenen, dat wordt niets.
Heb wel vorige week toen we met mijn werk weg waren kleurplaten ingekleurd om te kijken of als ik dat doe, ik me beter kan focussen op het gesprek/de meeting waar ik in zit, dat werkte echt top, dus kleurpotloden of stiften en een leuk kleurboek voor volwassenen is echt een top.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:36

Ik heb geen kerst dorp maar vind het wel leuk om mijn huis te versieren met lampjes etc. En mijn kerstboom bestaat vrijwel volledig uit roze ornamenten, sommige met glitter. Dus dat is altijd welkom, naast regenboog ornamenten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:02

Mijn kerstboom was vorig jaar een unicorn boom :+
Dit jaar ook weer :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:46

Moest ineens denken aan het jaar dat Rhea overleden is. Toen kreeg ik een mooie tekening van haar in de SS. Dit jaar is mijn Tut overleden. Serieus wat een hel, kwam van het weekend terug van de show en zo'n huilbui (want Tut had in die trailer moeten staan) dat ik met auto en trailer aan de kant ben gaan staan. Het went nooit.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:54

Hier wel een kerstdorp, maar sinds de katten zet ik dat niet meer. Die 2 kleine terroristen denken dat het hele huis + inboedel van hen is en breken zo'n dingen af haha.
Wel een grote boom natuurlijk, hij heeft nog maar 1 seizoen gestaan sinds de katten hier wonen, daar blijven ze over het algemeen wel af/uit. En ik heb ook een aantal "speciale ballen", lees: in de vorm van eten. Hamburger, donut, frietjes enz. Die hang ik op in de keuken, buiten het bereik van de katten haha.

Hahahatsjoe - het went inderdaad nooit. Hier is het nu bijna 8 maanden geleden. Ik kan nog elke dag huilen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:56

Wij hadden ook altijd een kerstdorp staan vroeger. Tegenwoordig zet ik een paar van die huisjes op de vensterbank en dan is het wel zat

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:08

hahahatsjoe schreef:
Moest ineens denken aan het jaar dat Rhea overleden is. Toen kreeg ik een mooie tekening van haar in de SS. Dit jaar is mijn Tut overleden. Serieus wat een hel, kwam van het weekend terug van de show en zo'n huilbui (want Tut had in die trailer moeten staan) dat ik met auto en trailer aan de kant ben gaan staan. Het went nooit.

:(:)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:09

Onze kerstboom is blauw met wit en zeedieren mogen ook altijd. Verder zal ik zondag ofzo even een voorstelbericht doen, want ik heb dit topic een beetje genegeerd nadat ik me heb aangemeld. Maar ik spring af en toe wel bij een gesprek in. :o

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 14:47

Ik heb geen kerstdorp, ben bang dat Sjonnie er als een Godzilla doorheen gaat walsen..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 16:08

Wij hebben een Lego kerstdorp, ieder jaar wordt die uitgebreid met de nieuwe set die uitkomt. Alleen inmiddels ook veels te groot om op te zetten. Maar Lego is een hobby.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 17:50

Hier vorig jaar zo’n setje huisjes gekocht als kerstdorp, Zoo leuk