Met hond onder de arm naar HR om te melden dat ik zo weer terug was, kon meteen bij de dierenarts terecht. Prikje er in en het slonk vrij snel.
Uiteraard zal dit haar niet tegenhouden dr neus in allerlei zaken te steken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Hopelijk knappe alle hondjes weer op en blijft het oog van Novi gespaard

Ja dat is iets wat ik wel corrigeer als het niet meer "leuk" gaat en wel een puntje om aan te werken als Harvey ons gezin betreedt binnenkort als "kleine" puppy.

Swifter schreef:Ik doe ook graag mee
Boktnaam: Swifter
Naam hond(en): Lilly en Tuur
Ras(sen): Keeshond en Golden Retriever
Leeftijd hon(en): 6 jaar en 7 maand
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Graanvrij
Top lijst voor mijn hond(en):
Voor Tuur Zippy Paws of alles wat piept. Voor Lilly alles waar ze goed aan kan trekken of hangen.
Flop lijst voor mijn hond(en):
Zachte snacks die direct op zijn.
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Hier kom ik later nog even op terug.
Foto? Niet verplicht, wel leuk!
[ [url=m/ALrIWC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zrVJ6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Oygqof.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BxtOxH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lilly kan en mag alles eten. Liefst wel geen te zachte snoepjes aangezien ze aanleg heeft voor overgewicht en ik dan liever iets geef waar ze toch heel eventjes mee zoet is, ipv een hap slik weg calorie bom
Qua speeltjes is ze gek van trekspeelgoed. Vorig jaar zat er flos bij met een rekker eraan en daar gaat ze nog steeds helemaal wild op!
) al een herplaatser. Hij is erg vocaal als hij helemaal alleen is maar dat is hier geen probleem met Lilly aan zijn zijde. Hij is de perfecte aanvulling na het gemis van onze vorige hond die wij september 22 moesten laten gaan. Tuur is echt mijn hond en schaduw. Het is echt een blij ei dat in de pubertijd aan het rollen is dus sinds enkele weken moet alles stuk. Helaas
Hij houd van piepspeeltjes en denkspelletjes. Hij is een echte kauwer dus harde snacks krijgen de voorkeur. Hij heeft een graan allergie en trekt zijn neus op voor lam. Zijn favoriete snack zijn oren of hoefjes.

Erg leuk om voor een ander te shoppen. Elvis vond het wel jammer dat hij niet alles wat in ons mandje zat zelf mocht houden.
Hij ging zelfs zover het van tafel te pikken, gelukkig waren we in de buurt
Leo schreef:Fitz was gister ook heilig overtuigd dat hetgeen binnen kwam voor hem bedoeld was.Hij ging zelfs zover het van tafel te pikken, gelukkig waren we in de buurt
) waardoor er een rare zin uit kwam die ik redelijk ontcijferd heb inmiddels

Ze is een lekker vrolijk en actief beestje, in het begin was de werklust nog niet heel erg aanwezig maar sinds ik met haar train doormiddel van clickertraining is dat zó veranderd! We zijn dus actief in de hondensport (gehoorzaamheid, hoopers en hebben ook een instinct test herding gedaan) en ik hoop haar dit jaar te laten dekken en dat we dan begin volgend jaar een nestje mogen verwelkomen. Daar zijn we dus ook druk mee bezig wat betreft voorbereidingen etc. We trainen dus doormiddel van clickertraining en beloningen in de vorm van eten of spelen (een bijtrolletje)
Qua karakter al zoveel anders als dat Sebbie is, een hond die heel graag bij je is en nu als puppy zijnde al veel potentie laat zien voor de gehoorzaamheid. Ik vind op het moment weinig lijnen mij aanspreken in Nederland, dus toen ben ik ook over de grens gaan kijken, in juni hebben we hem opgehaald in Italië! Beide namen zowel Sebbie als Enzo hebben iets te maken met de Formule 1, Sebbie is vernoemd naar Sebastian Vettel en Enzo uiteraard naar Enzo Ferrari (+ Enzo is wel écht een Italiaanse naam wat ik ook wel leuk vond
)

AfricanLady schreef:Dit heeft Leslie gisteren gedaan op de windhonden renbaan!
[ [url=m/TrabmE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h59EmK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jFDePs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p3sov9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUCvHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/94ZOzM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7MuVyy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ZXUlY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Swifter schreef:AfricanLady schreef:Dit heeft Leslie gisteren gedaan op de windhonden renbaan!
[ [url=m/TrabmE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h59EmK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jFDePs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p3sov9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUCvHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/94ZOzM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7MuVyy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ZXUlY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben ze ook gemeten hoe snel ze ging?