24 cadeautjes waarvan 12 boeken is gewoon echt lastig voor 150 euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Ik heb gewoon enorm veel moeite met het budget
24 cadeautjes waarvan 12 boeken is gewoon echt lastig voor 150 euro
Fem schreef:Probeer al een beetje na te denken over hoe ik het wil vormgeven.
Ik heb niet echt specifieke vragen of wensen, wel ben ik een beetje aan het nadenken hoeveel kg dat pakket gaat wegen en of het niet een optie is om de adventskalender langs te brengen.
M_D_H schreef:Is iemand bekend met stapelboeken.nl?
Ze bieden vrij goedkoop boeken aan, maar ik kan nergens terug vinden wat de staat van de boeken is en gezien de prijs ben ik dan een beetje boel op mijn hoede zeg maar
En wat deden we nou met boekenboxen? Tellen we die als 1 of telt elk boek individueel?
Lielle schreef:Fem schreef:Probeer al een beetje na te denken over hoe ik het wil vormgeven.
Ik heb niet echt specifieke vragen of wensen, wel ben ik een beetje aan het nadenken hoeveel kg dat pakket gaat wegen en of het niet een optie is om de adventskalender langs te brengen.
we kunnen natuurlijk altijd ergens in het midden afspreken, ik ben regelmatig in omgeving Den Bosch
Lau07 schreef:Ik zit heel erg te twijfelen over het verzenden van de kalender, met name wat daar de beste manier voor is. Ik zou het allereerst super zonde vinden als hij niet of beschadigd aankomt, en ten tweede begint het best een zwaar pakket te worden.![]()
Als meer mensen deze twijfel hebben, is het dan een idee om ergens centraal in Nederland op een punt de uitwisseling te doen? Of anders eventueel gewoon afgeven bij de ontvanger thuis. Dat is voor mij geen probleem om te doen, maar ik woon zelf echt enorm uit de route dus dat is geen doen gok ik.
Nou ja, ik ben er nog niet over uit, maar ben wel benieuwd naar jullie ideeën.
MarloesHJ schreef:ynskek schreef:Ik ga brengen helaas niet redden die periode![]()
Maastricht is voor mij bijna 3 uur rijden en ben in november paar weken alleen met de kinderen
Ik zou gewoon voor de post gaanzeker als ik weet wanneer iets komt heb ik er nagenoeg geen problemen mee.