Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Selina schreef:Hier was ik vorig jaar ook bang voor, maar dit is echt verrassend goed gegaan! De enige ballen die zijn gesneuveld zijn door mijn toedoenIk durf niet dit jaar
We hebben 2 kittens. En ik weet nu al dat het dan een wedstrijdje gaat worden wie de meeste ballen eruit gaat tikken
Justme_Lisaa schreef:Hij staat hier alweer een weekje, heerlijk . Dus ik vind alles acceptabel
rien10 schreef:Westhof schreef:Vanaf wanneer is het acceptabel om hem weer op te zetten? Ik vraag dit uiteraard voor een vriend
Als Sinterklaas weg is.
MarliesV schreef:Q draaide Driving Home for Christmas gisteren, ik vind dat het telt!
Smee__ schreef:Wij krijgen 15 december de sleutel van ons nieuwe huis, dus hier komt ie 15 december pas Volgens m'n vriend ontzettend onhandig tijdens het verhuizen maar ik weiger om de kerstboom helemaal over te slaan. Het is al een compromis dat we wachten tot de 15e, ik wilde hem best wel voor die tijd al optuigen, aftuigen voor de verhuizing en in het nieuwe huis weer opnieuw optuigen.. Maar dat vond m'n vriend al helemaal onacceptabel
Flying_Angel schreef:Fearn schreef:Oh god, dat de pepernoten al in de winkel liggen vind ik daar aan toe maar de kerstboom nu al opzetten... nee dat gaat mij te ver
Officieel is de zomer nog niet eens voorbij!
De meteorologische zomer is wel voorbij
Justme_Lisaa schreef:Hij staat hier alweer een weekje, heerlijk . Dus ik vind alles acceptabel