Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Hier staat al 3 dagen een pakket in de app. Nou bedacht ik me net dat het ook nog eens een aliexpress pakket kan zijn. Alleen meestal staat daar wel een afzender bij, en dat is ni niet het geval... Als het goed is wordt hij vandaag bezorgd dus we gaan het zien
Pepperrr schreef:Hier staat al 3 dagen een pakket in de app. Nou bedacht ik me net dat het ook nog eens een aliexpress pakket kan zijn. Alleen meestal staat daar wel een afzender bij, en dat is ni niet het geval... Als het goed is wordt hij vandaag bezorgd dus we gaan het zien
Pepperrr schreef:Pepperrr schreef:Hier staat al 3 dagen een pakket in de app. Nou bedacht ik me net dat het ook nog eens een aliexpress pakket kan zijn. Alleen meestal staat daar wel een afzender bij, en dat is ni niet het geval... Als het goed is wordt hij vandaag bezorgd dus we gaan het zien
Het was mijn 1.30m grote knuffelgans van AliExpress
Momo94 schreef:yay! nog meer pakketten!
Inpakken vind ik ook altijd een feestje!Uitpakken ook!
Saul schreef:Momo94 schreef:yay! nog meer pakketten!
Inpakken vind ik ook altijd een feestje!Uitpakken ook!
Ik het inpakken inmiddels niet meer zo![]()
Sowieso ben ik er heel slecht in *hint*
Maar na cadeautjes voor 2 kinderen, man, 2 nichtjes, surprise familie, surprise rijvevereniging, surprise secret Santa ben ik er een beetje klaar mee![]()
Niet met het verzamelen en geven hè! Ik want dat vind ik fantastisch.
Inpakken is gewoon niet zo mijn hobby