Hier staat het pakket klaar… maar wanneer ik naar het postkantoor ga? Tja…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ryukapple schreef:@dieseltje dat zou balen zijn ook voor je santa lijkt mij dat niet leuk. Maar zijn de kosten zo hoog dan. Paar weken terug moest ik ook inklaringskosten betalen maar dat was een kleine 8 euro. (Al wel groot gedeelte van het budget natuurlijk)
Hier zag ik net ook mijn ss pakket in de app staan ben benieuwd wanneer die binnen komt
Nala schreef:Wat zuur dieseltje! Hopelijk is het nog op te lossen.
Hier staat het pakket klaar… maar wanneer ik naar het postkantoor ga? Tja…Ik hoop dat mijn hint niet te moeilijk is
CastaMickey schreef:Huh al versturen? Ik moet nog beginnen aan mijn pakket hoor het was toch versturen vanaf 17 december? Mijn pakket is allang opgestuurd en ik denk dat mijn lootje mij al geraden heeft!
Apple schreef:Ik heb mijn pakket vanochtend weer op de post gedaan![]()
Voor mijn SS, geen paniek, volgende week ben ik donderdag en vrijdag afwezig, dus als het pakket dan bezorgd wordt kan het even duren voordat ik een reactie geef.
Voor mijn Lootje, ook geen paniek, ik doe het pakket elke dag op de post, dus dat komt zeker aan
Zertab schreef:dieseltje09 schreef:Als mijn gevoel, dat dit pakket van SS is, klopt (verwacht helemaal niets anders namelijk dus kan niet missen) weet ik al wie mijn SS is voor dat het pakket überhaupt in mijn handen is en door PostNL uit “gijzeling” is gegeven…![]()
Iets met best wel een aardig bedrag aan inklaringskostenen alle gegevens op de nota die je dan zo mooi krijgt van PostNL. rondje google was niet zo heel lastig vervolgens…
Als het zo'n duur pakket is lijkt het me niet dat het van SS is..