Ze lust op zich best veel, maar is geen veelvraat die blijft eten. Ben bang dat zoiets dan te groot/veel is, of zijn ze er in verschillende maten? Wil het stiekem wel proberen gewoon omdat ze zo leuk zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:Ik vind die Mandela er zo tof uit zien!
Voor Fudge heb ik dat soort dingen (nog) niet.
Ze is als een lastige eter en ben een beetje bang dat ze dan helemaal denkt; 'laat maar, daar ga ik geen moeite voor doen'.
Dus dat heeft me tot nu toe een beetje tegen gehouden om zoiets aan te schaffen, maar zou het zeker wel willen uitproberen.
Fudge kijkt erg uit naar wat voor moois er wordt samengesteld in haar pakketje! (Nee, dit doen we niet vaak, dit was echt voor de foto).
[ Afbeelding ]
Damon26 schreef:Leuk al die versierde mandala's!
Hier helaas een pech gevalletje, Novi is woensdagavond tijdens het uitlaten aangevallen door een kat en hoeveel pech kun je hebben, de kat heeft hem met een nagel precies in zijn oog geraakt. Het ging zo snel dat ik die hele kat amper heb kunnen zien. Novi kan wel wat virtuele knuffels gebruiken op dit moment.
8nnemiek schreef:Ach, beterschap voor Novi![]()
Ik heb ook de mandala voor Faizah. Erg leuk, al gebruik ik hem de laatste tijd wat te weinig.
[ [url=m/7qGeWq.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NAz7Y3.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DbarxB.gif]Afbeelding[/url] ]
De kippenpootjes heb ik al een tijdje niet meer gegeven, maar zo’n visjes en andere kleine snacks zijn altijd welkom.