Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Van welke boekenserie zou jij merchandise willen ontvangen? En wat voor merchandise vind je leuk?
Denk hierbij aan kleding, funko-pop etc.
Citaat:Wat zou jij nog willen weten voor het maken van de advent kalender?
Citaat:Waar ik niet van houd
Citaat:Mijn guilty pleasure
Citaat:wat doe je graag in je vrije tijd naast lezen?
Citaat:Vraag van vandaag
Van welk boek heb je de hype die het kreeg of krijgt nooit begrepen, en welk boek zou er volgens jou veel meer hype mogen hebben?
En welk boek verdient alle hype die het krijgt?
Citaat:De vraag van vandaag
Wat is jouw favoriete geur, kleur en smaak?
ynskek schreef:Vraag van vandaag
Wat mag voor jou absoluut niet ontbreken in je adventkalender?
Citaat:De Vraag van Vandaag
Van welke boekenserie zou jij merchandise willen ontvangen? En wat voor merchandise vind je leuk?
Denk hierbij aan kleding, funko-pop etc.
ynskek schreef:Vraag van vandaag
Wat zou jij nog willen weten voor het maken van de advent kalender?
Lielle schreef:Wat wil ik nog weten? what is your guilty pleasure (mag op alle gebieden zijn)?
Buffelduke schreef:Vraag van mij: wat doe je graag in je vrije tijd naast lezen?
Lielle schreef:Ook nog een vraag van mij: wat vind je het leukste van het maken van de kalender, en het moeilijkste?
Wat mij betreft, ik vind het heel moeilijk om keuzes te maken, ik heb zoveel ideeen , en dat is ook meteen het leuke ervan. En ik vind het leuk om het ook creatief in te pakken
Buffelduke schreef:Oeh marjo, is dat fantasy genre? Waar gaat het precies over en waarom vind je het zo leuk?
Ik ben al een tijdje bezig in de buitenstaander van Stephen King. Leest super makkelijk weg, interessant en leuk verhaal (niet echt spannend tot nu toe en ben al op de helft) maar vreselijk dikmaar gelukkig wel makkelijk te lezen. Dat scheelt een hoop.
Hebben jullie ook weleens dat je in een boek bezig bent maar stiekem ook al nadenkt over het volgende boek dat je gaat lezen? Ik wel namelijk en hoop stiekem dat ik niet de enige ben
Citaat:Welke boeken hebben jullie al van jullie favoriete schrijver?
Welke series zijn compleet?
En hebben jullie ook special editions of verzamelen jullie die of juist niet?
M_D_H schreef:Ik heb nog een vraag:Citaat:Welke boeken hebben jullie al van jullie favoriete schrijver?
Welke series zijn compleet?
En hebben jullie ook special editions of verzamelen jullie die of juist niet?
Lau07 schreef:Ik ben druk bezig met de kalender, we hebben nog maar een maandje totdat we die moeten versturen, toch? Misschien nog een leuke vraag: zijn er dingen die je nu niet doet, maar die je wel zou willen proberen? En dan denk ik vooral een beetje aan toegankelijke dingen, zoals bijvoorbeeld meer tijd nemen voor een beetje self-care, een nieuwe hobby uitproberen (puzzelen, sudoku's maken, breien, schilderen, iets sportiefs etc.).
Marjo schreef:Het valt hier een beetje stil dames![]()
Hoe gaat het met de kalenders? Wil het een beetje lukken?
Hebben jullie nog specifieke vragen? Of juist wensen?
Lau07 schreef:Ik ben druk bezig met de kalender, we hebben nog maar een maandje totdat we die moeten versturen, toch? Misschien nog een leuke vraag: zijn er dingen die je nu niet doet, maar die je wel zou willen proberen? En dan denk ik vooral een beetje aan toegankelijke dingen, zoals bijvoorbeeld meer tijd nemen voor een beetje self-care, een nieuwe hobby uitproberen (puzzelen, sudoku's maken, breien, schilderen, iets sportiefs etc.).
Citaat:Ik ben druk bezig met de kalender, we hebben nog maar een maandje totdat we die moeten versturen, toch? Misschien nog een leuke vraag: zijn er dingen die je nu niet doet, maar die je wel zou willen proberen? En dan denk ik vooral een beetje aan toegankelijke dingen, zoals bijvoorbeeld meer tijd nemen voor een beetje self-care, een nieuwe hobby uitproberen (puzzelen, sudoku's maken, breien, schilderen, iets sportiefs etc.).