Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EedihcrO

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 20:51

Leuk, ik hou van kerstmarkten. Ik ben wel eens in Duitsland naar 1 geweest en daar hadden ze zulke lekkere gebakken champignons. Nog nooit zoiets geproefd. Ik zou dit jaar ook gaan, maar dat gaat helaas niet door, door omstandigheden.

Beterschap voor alle zieken. Het zijn er veel. Ik ben zelf ook al sinds donderdag niet lekker. Vanmiddag ook ineens flink beroerd, maar na een middagdutje gaat het gelukkig weer iets beter.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 21:11

Ik heb geluk. Voelde me woensdag een beetje bleeehhh, getest en positief. Maar vanaf donderdag geen klachten gehad. Zaterdagochtend nog wel getest en streepje was duidelijker dan woensdag.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 21:12

Ja kerstmarkten!! Ik ga 11, 12 en 13 met een vriendin op zo’n mini cruise naar Engeland naar een kerstmarkt, heeel veel zin in! En nu weet mijn santa er ook gelijk van. Pakket komt wel binnen hoor, als je wel in die dagen verzend, dat is helemaal niet erg. Als je maar niet schrikt dat ik er die dagen niets mee doe!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 21:26

Ik ben nog nooit naar een kerstmarkt geweest. Lijkt me wel een keer leuk!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:26

Ik ben ook nog nooit naar een kerstmarkt geweest, lijkt me onwijs leuk en gevaarlijk voor de portemonnee. Wil dan waarschijnlijk alles mee nemen. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:31

Ik ga vooral voor de gezelligheid :)) en af en toe blijft er een braadworst, gluhwein of wafel aan m'n vingers plakken of voor mee naar huis een worst of zoals nu een lokaal speciaalbiertje. :))

Qua kerstdecoratie doen we eigenlijk heel weinig behalve onze eigen kattenkerstboom, en wat kussenhoesjes.

Maar een beetje slenteren en doen is altijd leuk. :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:35

Qua kerst decoratie hebben wij alleen een kerstboom (nep). En buiten wat lichtjes in de struiken. En natuurlijk wat kaarsen binnen aan :) maar niet echt overdreven ofzo

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:39

Ik heb gisteren en vandaag de kerstbomen opgezet. We hebben er 2, eentje in de woonkamer en eentje op kantoor. De rest van de kerstdecoratie wordt in de komende weken neergezet. Helaas mijn kerstboom op zijn kop in de keuken niet meer, die hing aan de gordijnrail maar sinds zaterdag hebben we er ook echt gordijnen hangen. Moet nog zien wat ik in de keuken doe, nieuwe keuken en wat ik eerder had gaat nu niet. Maar wellicht wel de kans om wat nieuws aan te schaffen. O:)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:52

Ik ben een aantal jaar geleden met vrienden naar Keulen een weekend geweest was echt geweldig zou graag weer gaan. Vooral de sfeer was heerlijk.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 23:04

Ik zoek nog een kerstboom santa hahah. Misschien een mini versie voor op mijn slaapkamer. Want ja kan toch niet veel verder dan mijn slaapkamer op het moment :).

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 23:13

Nou, ik heb een doos!

Ik gruwel trouwens van slappe (en dan helemaal van die plakkerig/vochtige) handjes. Brrr. En van het woord 'moist'.

Misschien een beetje laat, maar voor mij echt een flop: glazen kerstballen. De katten en de hond tikken ze er al te graag uit...

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 00:34

Nou, hier sinds 5 dagen bedgebonden vanwege rugklachten vooruitgang gelukkig :-)

Ik heb buitenlucht weer 1 min gezien 8-)

Gelukkig wilde vriendje nog wat inkopen voor me regelen!

Ik hoop snel weer wat mobieler te zijn zelf ook om alles in te pakken. Vertrek ook deze week nog naar de Kerstmarkt dus hoop wel dat het er ook wel in zit en niet geannuleerd hoeft te worden meer ;-)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 09:12

Beterschap aan alle zieken!
Wij hebben ook vh weekend de kerstboom gehaald en opgezet, heel gezellig weer! De 1e keer voor de kat dus ik hoop dat hij er vanaf blijft, vooralsnog is het al 24 uur gelukt :Y)
De vulling die ik had heb ik vorige week voor een ander pakket gebruikt dus daar moet ik nog even naar op zoek, en qua hints heb ik ook nog wel werk. De cadeautjes moet ik eens allemaal verzamelen en kijken of ik daar tevreden mee ben of dat ik nog iets mis haha

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 09:15

ynskek schreef:
Secret Santa vragen update

Citaat:
Vraag van vandaag

Waar gruwel jij van?

hahahatsjoe Jouw Santa heeft jou een kaartje gestuurd. Is deze al aangekomen? Daarnaast wil ze graag weten of jij van planten houdt en of je alcohol lust en zo ja of je voorkeuren hebt.

Hoi, dat had ik vorige week al in een post gezet... Nee geen alcohol ja ik hou van planten, bij voorkeur ouderwetse planten als vrouwentong. Het stekje dat ik een paar jaar geleden van mijn SS kreeg is nu een grote plant. De kaart is eerst ergens anders geweest, wat ik ook gemeld had, wan er zat nog een sticker op.

Edit: als met PostNL verstuurd wordt dan graag even de track en trace naar Ynskek sturen. Ik ben nu ook een pakketje kwijt en ik heb geen PostNL app want die herkent mijn adres niet. DHL punt bijvoorbeeld Primera Stiens werkt prima. Mailadres is mijn naam en achternaam aan elkaar en dan apestaartje hotmail com. PostNL punt bij Poiesz Sint Annaparochie is ook een mogelijkheid.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:20

De kerstboom bij ons mag pas op na 5 december. Nog wel een beetje de traditie in ere houden.

Het ging net even over kinderen. Hier ook geen kinderen en ik heb er ook niets mee. Ik had nog een klein succesje gisteren met de Sinterklaasviering bij mijn ouders thuis. Voor mijn neefje van bijna zes had ik een pluchen haai mee. Behalve mijn neefje en nichtje kom ik ook geen kinderen tegen in de vriendenkring dus mijn referentiekader is niet zo groot. Ik stond dus in de winkel te bedenken wat ik mee zou nemen voor mijn neefje. Naast mij stond een vader met twee jongetjes van een jaar of 8. Ik hield de haai omhoog en zei "als ik dit meeneem voor een jongetje van bijna zes, vind hij dat dan leuk?" "Jaaaaaah, dat is leuk!" riepen de 8 jarigen. Zo gezegd, zo gedaan.
De haai was het succesnummer van de Sinterklaasviering :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:45

Ik heb inmiddels mijn 1e cadeautje gekocht :) Zo lang het pakket op tijd af is en er moeite in gestoken is maakt het niet uit of iemand 1 dag na de bekendmaking van de lootjes alles al in huis heeft of de laatste dag toch? :) Al helemaal als dingen niet zo soepel lopen :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:48

Ik heb ook geen kinderen. Wil ook geen kinderen :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:50

Daar maakt idd helemaal niks uit! Er is nog tijd zat :)

Zelf heb ik altijd graag alles optijd klaar (maar ik kan zelf ook niet tegen te laat komen of iets, zitten liever een uur in de auto te wachten dan dat ik 1 minuut te laat ben :+)

Maar hier loopt het ook allemaal alweer anders..
Zojuist toch maar ziek naar huis gegaan en duik nu mijn bed in.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:55

Biebz schreef:
Daar maakt idd helemaal niks uit! Er is nog tijd zat :)

Zelf heb ik altijd graag alles optijd klaar (maar ik kan zelf ook niet tegen te laat komen of iets, zitten liever een uur in de auto te wachten dan dat ik 1 minuut te laat ben :+)

Maar hier loopt het ook allemaal alweer anders..
Zojuist toch maar ziek naar huis gegaan en duik nu mijn bed in.

Beterschap! Het heerst ook echt op het moment.
Zelf ga ik vanaf morgen weer halve dagen opbouwen qua werk na drie weken ziek geweest te zijn...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 12:06

Ik heb na mijn zomervakantie in augustus een maand lang geblaft, ben 1 of 2 weekjes beter geweest en sindsdien afwisselend weer hoesten met verkoudheid en keelpijn etc. Mijn vriend is ook de laatste 3 weken ziek dus we gaan ook lekker hier. Gelukkig geen lange uitval oid maar nog steeds wel heel irritant. Beterschap aan iedereen die ook in grotere of kleinere mate ziek is! :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 13:11

Mocht mijn Santa nog cadeautjes moeten kopen.. een klein handdoekje is hier welkom. Die kan ik boven op mijn slaapkamer neerleggen bij mijn aquarium.

En het fotolijstje waar een foto van mijn overleden verzorgpaard in zit is kapot gevallen -O-
De tekening is op een A4 gemaakt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 13:29

Update: heb het pakje gevonden bij de fabriek aan de overkant. 1 weg, 2 straatnamen en 2 dezelfde huisnummers tegenover elkaar. Post heeft het op een stoel bij de fabriek gegooid en daar heeft het dus een week gelegen. Vaste bezorgers weten het wel maar dit is weer zo'n ...

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:04

Beterschap voor alle zieken :knuffel:

Wat heftig marieke dat je een hersenvliesontsteking had, pfoeh het zit jou ook niet mee zeg.

Kerstboom heb ik vrijdag opgehaald, staat nog in zo'n netje in de garage. Ergens deze week moet ik even tijd vinden. Hopelijk morgen. Met Sinterklaas de kerstboom opzetten, t moet niet gekker worden :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:09

Lampjes zitten in de kerstboom. Nu de rest nog!

Ik ben nu bezig met inpakken. Ik heb het vermoeden dat ik ruimte gebrek ga krijgen in mijn huidige doos... :+

Ik ga trouwens regelmatig naar een kerstmarkt! Ik koop er eigenlijk niet echt was maar de sfeer is heel gezellig!
Laatst bijgewerkt door Lavitabella op 04-12-23 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:14

Esmee_RS schreef:
Ik ga zaterdag naar een festival dus ik hoop dat ik tenminste tot dan de dans kan ontspringen O:)

Nou, mijn lichaam heeft geluisterd :') Sinds gisteren goed verkouden maar zaterdag was er niks aan de hand :D