Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 14:01

miccamaaike schreef:
Waar gruwel ik van… spinnen :+
Die haren in het douche putje zijn ook wel een herkenbare gruwel ja. Snottebellen en kwijl bij kinderen vind ik ook echt heel ranzig.

Noisy jij wint. Heb je zo’n spannend beroep dat je dit soort situaties tegen komt? Gets.

Ik heb een tijdje als overledenen verzorger gewerkt. Dan kom je dus ook bij vindingen waar mensen al langere tijd dood in huis liggen.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 14:06

_AB_ schreef:
Snottebellen vond ik ook altijd heel vies! Maar sinds ik zelf n kindje heb, kan k daar een stuk beter tegen ')

Dit! Tegenwoordig kan ik veel meer hebben. Ik gruwel nog steeds van stinkende mensen en kauwgeluiden. Te hard geluid vind ik ook verschrikkelijk.

Noisy, lijkt me pittig werk.

8nnemiek

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 14:14

Brr, vieze geurtjes en smakgeluiden en lekkende kinderen, nee bedankt :))
Snot en kwijl van dieren kan ik dan weer prima tegen :')

Vanmorgen werden we hier in Zeeland wakker met sneeuw <3
Afbeelding
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 14:15

Oh wauw Annemiek, zo tof! <3

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 14:39

Vraag van vandaag

Waar gruwel jij van?
Braaksel en daarom ook dronken mensen. Bang dat ze gaan kotsen.. brr.. ook zelf als ik misselijk ben dan hoop ik niet dat ik moet kotsen en idd natte sokken.. en dan net per ongeluk met je sok in 1 druppeltje water staan... grr... ;(

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 15:42

Ik gruwel van spinnen, maar moet eigenlijk niks hebben van insecten in het algemeen.

Verder kan ik niet zo goed tegen oneerlijke mensen, smakgeluiden, krijsende kinderen en rommel.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 16:40

Ik gruwel ook echt van stinkende mensen. Dan kom ik nog net niet met deo, luchtjes, douchegel en shampoo aanzetten.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 16:50

Ik gruwel ervan als mensen met hun handen aan mijn eten zitten en ik het vervolgens nog moet opeten. Bij een verjaardag met bijvoorbeeld kaas en worst en er lopen kinderen rond, dan eet ik het al niet. Die zitten aan ieder kaasje of worstje om het vervolgens terug te leggen als de ouders er niks van zeggen := .

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 17:49

Sorry voor mijn stilte in het topic, lees wel steeds braaf mee en inmiddels heb ik al een mooie start gemaakt aan mijn eigen samen te stellen pakket! Moest me er wel even toe zetten, liep allemaal even niet zo lekker laatste weken en inmiddels voor 50% in de ziektewet door mijn bekkenklachten en last van mijn buik -O- Dus ik had vooral dat even aan mijn hoofd. Inmiddels wat meer rust en het shoppen heeft me ook wel weer energie gegeven!

Hoewel ik mijn hints al vanaf het begin in mijn hoofd heb, moet ik die nog even gaan uitvoeren/maken/kopen/who knows }> Daar kan ik dan wel weer om lachen, waarschijnlijk doe ik dat nog last minute. Ook kwam ik er achter dat alle dozen zijn weggegooid onlangs en heb nu alleen maar óf brievenbusdoosjes óf dozen van 1m bij 2m staan :') Dus dat mogen we ook nog even regelen.

Met betrekking tot gruwelen: wanneer kinderen/mensen overgeven :x Bij mijn eigen zoontje laatst kon ik het redelijk hebben, maar bij alleen het horen van kokhalzen kan ik zelf al meedoen, nu in de zwangerschap nog een tandje extra. Verder kan ik eigenlijk best veel hebben. Behalve spinnen. Nachtmerries, bah.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 20:21

Ach gruwel vind ik eigenlijk een te groot woord, maar ik kan slecht tegen smakken en gewoon mensen die in mijn ogen vies eten, maar ik kan dat laatste niet zo goed uitleggen eigenlijk :Y)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 20:23

Bedankt voor de lippenstift tip.
Mijn schoonfamilie organiseert regelmatig een cadeautjes spel.
Je moet dan 3 cadeautjes met een totaal waarde van 30 euro meenemen.

De lippenstift is ook een leuke optie
Ik vind het altijd zo moeilijk om leuke cadeautjes mee te nemen.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 08:40

Ik denk dat ik kots echt het aller vieste vind

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 09:45

Ik heb gisteren de laatste dingetjes gehaald. Nu nog een kwestie van inpakken *\o/*

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 13:11

Hier is het afronden ook begonnen :D
Woensdag ben ik nog een dagje vrij en ga ik nog even de laatste dingen halen en doen en dan ben ik denk ik klaar!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 14:20

Ik word een beetje benauwd van hoe ver iedereen al is :(.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 14:32

mariekeoo schreef:

Dat hoeft toch niet, het is geen wedstrijd. Als je maar op tijd verzend, het maakt niks uit wanneer je klaar bent.

Ik moet alleen nog vulling, en een deel van mijn hint. Hint komt wel goed, al twijfel ik nog steeds of ik hem gemakkelijk of moeilijk maak. Vulling is wel even lastig..

Edit: vulling geregeld *\o/*

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 15:15

Benauwd is toch nergens voor nodig? Je hebt nog 2 weken om alles te regelen. En het kan in 1 middag shoppen gefixt zijn natuurlijk.

Ik ben wel heel benieuwd naar alle pakketten weer. Hopelijk kan ik die van mij compleet versturen. PostNL maakt er weer een potje van -O-

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 16:46

Hier ook weer niet fit :roll:
Was nét over corona heen, hebben we weer een andere verkoudheid te pakken. Gelukkig heb ik er deze keer zelf iets minder last van.

Het pakket voor m’n lootje staat al zo goed als klaar. Losse kado’s zijn ingepakt, nu nog bij elkaar in een doos stoppen. En Ohja nog hints bedenken :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:01

Hier zijn we ook lekker bezig om alles klaar te maken. De hint moet ik nog maken. Heb wel al een idee wat dat moet worden maar de eerste poging is helaas mislukt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:02

mariekeoo schreef:

Oh maak je geen zorgen Marieke, het is geen wedstrijd wie het eerst klaar is. Ik ben komende week een aantal dagen weg dus ik zal hem ook niet gelijk met sinterklaas verzenden. :))

Oh wacht. Dat mocht ook niet zeker. :))

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:07

Wel balen.. bij ons is het postnl punt sinds kort weg.
Geen probleem hoor, nu is het 2 dorpen verder. Maar het was zo makkelijk :')

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:23

KM_Ris schreef:
Wel balen.. bij ons is het postnl punt sinds kort weg.
Geen probleem hoor, nu is het 2 dorpen verder. Maar het was zo makkelijk :')

Herkenbaar, hier staat nu zo'n pakketbox maar die is niet van PostNL. Wij moeten nu ook steeds verder weg om een pakketje af te geven via PostNL. Echt balen, als je in een wat rustigere hoek van Nederland woont lijk je steeds minder mee te doen met alle voorzieningen. De afgelopen vijf jaar is er veel verdwenen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:24

mariekeoo schreef:

Geen zorgen! Je hebt nu twee weken hé! En denk eerst aan jezelf en je eigen herstel. :knuffel:

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 19:01

Vanochtend nog een mooi rondje in het bos gemaakt met knollie. Nergens last van, maar vanmiddag voelde ik me ineens niet echt lekker. Ook veel aan het hoesten, hoop niet dat het erger word. Ben net ziek geweest.

Ik moet nog een paar dingen inpakken en denk dat ik er een uit het pakket haal. Heb wat gelezen van mijn lootje waardoor ik ga twijfelen aan het kado. Moet dus nog iets anders voor erbij zoeken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 19:03

Bij twijfel altijd doen, wellicht is het juist wel een schot in de roos. :))

Ik ben vandaag naar een kerstmarkt in Bourtange geweest maar niets gekocht (behalve uiteraard braadworst en gluhwein). Ik ben vrij compleet maar wil eigenlijk nog een klein souvenirtje erbij scoren. De tijd zal uitwijzen of me dat lukt. 8-)