Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 01:00

Esmee_RS schreef:
Yes, Transmission! :D

Wat leuk! Ik ook :D Heel veel zin in :):)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-23 09:37

Secret Santa vragen update

Citaat:
Vraag van vandaag

Waar gruwel jij van?

hahahatsjoe Jouw Santa heeft jou een kaartje gestuurd. Is deze al aangekomen? Daarnaast wil ze graag weten of jij van planten houdt en of je alcohol lust en zo ja of je voorkeuren hebt.

Biebz Ook voor jou heeft santa een kaartje gestuurd naar het postNL punt dat je als adres opgegeven hebt. Daarnaast zou santa van jou graag weten of je al een brander hebt voor waxmelts.

Apple Jouw santa wil weten of je van pasta's houd, een voorkeur hebt voor koffie of thee, is je gezang goed genoeg voor in de auto of alleen onder de douche. Wordt je blij van cartoons en hoe lang zijn jij en de Brit al bij elkaar?

Sirius_ Als het goed is heb jij een kaartje met wat vragen van Santa ontvangen. Heb jij hier al naar gekeken? Santa zou in ieder geval graag weten he jouw zoon heeft zodat ook goed aa hem gedacht kan worden.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 10:32

Alweer santapost *\o/*
Nu met een webadres :D

Afbeelding

Marjo

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 10:36

Ik gruwel van de spinnen in Hogwarts Legacy :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:02

Marjo schreef:

Oeee wacht maar tot je in de kelder moet komen pfff dat was wel een dingetje hoor :roll:

Ik ben helemaal klaar alleen nu met de hints aan de slag. Ik dacht steeds heb ik wel genoeg maar toen ik alles bij elkaar had was het ow ja dat had ik ook nog ow en dat ook ow wacht klopt dat ook _O-

Hier even prut mijn handrem zat gister vast gevroren kon dus niet naar mijn werk gelukkig woont een cursist in de buurt dus kon ik mee rijden zodat ik toch les kon geven. Het weer is steeds zo wisselvallig dat elke keer dat het kan ik het toch wel door wil laten gaan. Ondanks dat ik gister avond wel dacht brrrr was ook niet zo erg als ik thuis op de bank had mogen zitten.

Vanochtend in de hoop dat het goed zou zijn blijkt de accu overleden…
%)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:05

ynskek schreef:
Biebz Ook voor jou heeft santa een kaartje gestuurd naar het postNL punt dat je als adres opgegeven hebt. Daarnaast zou santa van jou graag weten of je al een brander hebt voor waxmelts.

Ik ga het even checken bij mijn postnl punt!
En ik heb nog geen brander voor waxmelts.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:06

Ik gruwel van kaas. En gelebber aan mijn oren. :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:07

candalisa schreef:
Hier even prut mijn handrem zat gister vast gevroren kon dus niet naar mijn werk gelukkig woont een cursist in de buurt dus kon ik mee rijden zodat ik toch les kon geven. Het weer is steeds zo wisselvallig dat elke keer dat het kan ik het toch wel door wil laten gaan. Ondanks dat ik gister avond wel dacht brrrr was ook niet zo erg als ik thuis op de bank had mogen zitten.

Vanochtend in de hoop dat het goed zou zijn blijkt de accu overleden…
%)

Auto trouble -O-

Hier een MG en die heeft Chinese nukken. Zodra het vriestt krijg ik meerdere foutmeldingen terwijl alles wel werkt.
Stap je in, *ping* bandenspanning links voor te laag *ping* grootlichten werken niet *ping* lane assistance uitgeschakeld *ping* bandenspanning rechts voor te laag *ping* vul maar aan
Als mijn man meerijdt wordt hij gek :')

Moet echt nog alles inpakken en hints maken etc. Dit weekend werk van maken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:08

De bandenspanning kan best kloppen, bij koud weer "krimpt" lucht en wordt de spanning lager.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:09

Neonlight schreef:
De bandenspanning kan best kloppen, bij koud weer "krimpt" lucht en wordt de spanning lager.

Ja, maar als ik ze laat oppompen helpt dat niks. Vorige winter 3 keer voor niks bij garage gestaan. Volgens mij zijn die sensoren te gevoelig afgesteld.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:11

Dan zijn het inderdaad de winterse kuren van je auto. :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:18

candalisa schreef:
Marjo schreef:

Oeee wacht maar tot je in de kelder moet komen pfff dat was wel een dingetje hoor :roll:

Ja daar ben ik al geweest inderdaad. Bah bah. Ik moet steeds aan Ron denken :')
Can we go and panick now?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 11:22

ynskek schreef:
Apple Jouw santa wil weten of je van pasta's houd, een voorkeur hebt voor koffie of thee, is je gezang goed genoeg voor in de auto of alleen onder de douche. Wordt je blij van cartoons en hoe lang zijn jij en de Brit al bij elkaar?

Leuke vragen :-)

Pasta's +:)+ . Altijd leuk om ook nieuwe pasta recepten uit te proberen :-) . We hebben een stuk of 6 'vaste' recepten die regelmatig terug komen, maar daarnaast wordt er ook af en toe een nieuw recept uitgeprobeerd :-)

Je laatste vraag zegt het eigenlijk al 'de Brit', dus thuis drinken we vooral thee (en op het werk ook, want de koffie op het werk is niet te drinken :') ). We gaan wel in het weekend vaak ergens een koffie verkeerd of Latte drinken. Als ik naar kantoor ga dan haal ik onderweg naar kantoor een take away cappuccino (want zoals al eerder gezegd, de koffie op het werk is niet te drinken. Ik sta daar niet alleen in, maar enige verandering of verbetering daar in hebben we nog niet voor elkaar gekregen :') )

Ik kan niet zingen :') . Onder de douche doe ik dus maar helemaal niet en soms als ik in de auto zit (alleen) en er is een goed nummer op de radio dan durf ik het nog wel aan :') .

Cartoons zijn leuk :-) , denk dan aan Thellwell, The Far Side, Calvin and Hobbes, dat soort werk.

De Brit en ik zijn nu bijna 14 jaar bij elkaar :-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:33

Al weer 14 jaar? Pfff, wat vliegt de tijd zeg.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:47

Ik gruwel van spinnen en natte sokken.
Zo een hekel aan als ik met mijn sokken bv de badkamer inloop en de vloer is niet goed droog.

En mensen die bv chips naast mij eten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:30

Grote insecten en spinnen zijn ook niet aan mij besteedt :')

Of een droge huid als je te lang in de douche staat of in een zwembad bent geweest. Van die oma handjes. Rillingen lopen nu al over mijn rug.. bah bah hahaha

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 15:15

Saul schreef:
[ [url=m/Rccagk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knuffeltje wordt inmiddels goed gebruikt :D

De oudste pikt regelmatig mijn donut sokken.
Kan de foto alleen niet vinden.

Super leuk om te zien zeg. Zag in je andere topic het andere olifantje ook al in bed van je oudste liggen. Leuk dat het ook echt gebruikt wordt.

Ik moet alleen nog een goeie doos. Misschien op mijn werk even kijken. Ik had een mooie, maar het past er niet meer in :+

Ik gruwel van kots. Echt te erg. En snot bij andere kinderen. Van mijn eigen kan ik dat inmiddels redelijk handelen. Nog een weekje en dan kunnen we versturen *\o/* . Zo leuk om alles weer voorbij te zien komen dan. Hopelijk verstuur ik ook een beetje op tijd. Ik heb 1 pakketje wat elke dag staat op wordt morgen geleverd en als het dan 'morgen' is, dan staat er ineens: Bezorgtijd onbekend. Ik hoop maar dat het niet kwijt is, maar gewoon druk :\

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 15:20

Ok heb ik, zat al even te kijken in mijn eigen berichten en vond het al zo stil in dit topic…. Blijk ik met mn stomme hoofd het topic te hebben ontstipt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 15:40

Oh ja zelf overgeven vind ik ook echt heel smerig. Vind dat ook altijd eng. Anderen horen/zien overgeven ook nee bedankt :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 16:13

Griezelfilms / horror, ik kan er de lol niet van inzien. Slaap dan weken slecht, durf niet in het donker in huis rondlopen...

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 16:33

Citaat:
Vraag van vandaag

Waar gruwel jij van?

Spinnen en mensen die slappe handjes geven :+

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 16:49

Oeeh bah ja slappe handjes

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 17:06

Citaat:
Vraag van vandaag

Waar gruwel jij van?

kinderen die schreeuwen en alleen maar huilen..... :') ( daardoor zelf totaal nog niet aan kinderen toe :n )

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 17:07

kimwilliam schreef:
Citaat:
Vraag van vandaag

Waar gruwel jij van?

kinderen die schreeuwen en alleen maar huilen..... :') ( daardoor zelf totaal nog niet aan kinderen toe :n )

Dit is ook mijn gruwel: krijsende kinderen in het algemeen. Echt niets aan. := wij zijn dan ook heel bewust kindvrij en proberen kinderen ook zoveel mogelijk te mijden.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 17:17

Ik gruwel van dingen als balkenbrij en leverworst en schimmel op de appelmoes :')

Van die loopspinnen ook geen fan van. _O-