8Eveline schreef:Zertab schreef:Spoiler: [ [url=m/cnwgYj.jpg]Afbeelding[/url] ]En Effol geeft zakdoekjes Okay dat is wel erg Ja echt hè. Dus nee Effol is geen aanrader...
Exitium schreef:Spoiler: [ [url=m/rxBVg1.jpg]Afbeelding[/url] ]Jouw kalender heeft vandaag een ander chocolaatje gegeven dan die van mij? De vorige dagen waren ze gelijk.
Is er iemand die de trt kalender wil spoileren? Mag ook via pb. Ik twijfel heel erg of het de moeite waard is (en het is natuurlijk een vrij prijzige)
Exitium schreef:Had 14 en 15 inderdaad omgedraaid Spoiler: [ [url=m/ibBHUw.jpg]Afbeelding[/url] ] Dan klopt het nu weer. Spoiler:
Tot nu toe is die gourmet kalender en die van de chocolade wel erg leuk. Volgend jaar toch eens overwegen.
Kan de thee naar beneden gezakt zijn?Dat heb ik nl met de Orlando hondenkalender, in 1 vakje zaten van 3 dagen snackjes.
Ja, dat had ik eerder ook bij deze, maar zit niets aan die kant onderin en er zitten nog twee deurtjes waar zo te voelen allebei maar één zakje achter zat. Trek 'm volgende week wel open als ik er aan denk, kijken of ik 'm nog ergens gemist heb En thanks