Ik hang wat tegen ziek worden aan: koud, beetje keelpijn, beetje spierpijn, niet helemaal lekker in mijn buik.. warme douche en op bed en hopen dat het niet doorzet.. beterschap voor alle zieken!!
Beterschap! Ik ben 4 weken geleden echt doodziek geweest met Corona. Vorige week waren mijn longen nog niet hersteld. 02 gehalte van 92 bij de longarts. Waren ze wat minder blij mee…
Aangezien de kleine tijger populair was ( en ik nog een mooie sneeuw foto vandaag heb gemaakt )
Wat een fanatiekelingen zijn jullie! Sorry lootje ik ben nog niet klaar
DonDon
Geplaatst: 29-11-23 06:26
Dat hoesten blijft ook ook zo lang, echt zo’n diepe hoest met slijm. Volgens mij heeft bijna iedereen het wel gehad. Bij ons ligt er sneeuw! Wauw en wat een mooie hond!
Mijn nieuwe verslaving: zuid-Koreaanse series. Dus als je nog tips hebt? Ben nu Crash Landing in You aan het kijken.
@tanya ben benieuwd wat je van de nieuwe hunger games vindt. Vooral nu je alles aan het terugkijken bent
Aan alle zieken, beterschap!
roosjenat
Geplaatst: 29-11-23 07:35
Beterschap aan alle zieken! Gaat goed rond zo te lezen.
Ik ben nu onderweg terug van vakantie, wordt als we vanmiddag landen even een hele omschakeling van 30+ graden naar sneeuw.
Onze kerstboom staat. Thema is blauw en wit. Ik zou mijn donkerblauwe ballen nog wel eens willen vervangen door iets wat meer lijkt op de slingers. En een tweede witte slinger erin of wat dikkere slingers. Fotos zijn van gisteravond.
Sluit zich aan mij de ziekenboeg helaas Al zo lang echt mega verkouden maar kon het gister niet laten om een mooie sneeuw wandeling te maken met Moxi hij vind het zooo leuk Toen kwam ik op een top een zwarte of neutraal kleurige hoofdband of muts Voor als mijn Santa nog niet klaar is
De doos is hier geen probleem, inpakpapier ook niet. In overvloed hahah! Heb ik weer aan mijn vriend zijn werk te danken. Aah wat een schattig hondje irisskb
Wij hadden gisteravond een beetje sneeuw maar vanmorgen was het weg.
Vanmorgen geshopt voor mijn lootje. Ik denk dat ik alles wel heb
Momo94
Geplaatst: 29-11-23 11:42
Zertab schreef:
Momo94 schreef:
Helaas hier in Oss geen sneeuw...
Vannacht wel
Haha, helaas weinig van meegekregen.
suusje26
Geplaatst: 29-11-23 11:47
Bij ons in Apeldoorn was er ook sneeuw. Maar het meeste is al weer weg. De kinderen dachten gelijk dat we nu op de ski's naar school konden
Met de leerlingen vieren we ook sinterklaas met een dobbelspel. We kopen dat 1 leuk cadeautje en nemen ook een gek/vreemd/ cadeutje mee. Vorig jaar had ik een wc-rol, en heb ook al eens een tandenborstel of een pot pindakaas gedaan. Maar nu ben ik even inspiratieloos. Jullie nog leuke ideeën?