Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Zertab, leuk te zien dat jij andere kadootjes dan ik hebt in je adventkalender.
Tot nu toe heb ik een halster, halstertouw, kruidnoten en een hoevenkrabber gescoord!
En mijn vriendin vindt de zelfgemaakte helemaal te leuk, ik was vrijdagavond uit eten met twee andere vriendinnen en daar heb ik tegen gezegd dat we volgend jaar weer op 30 nov of 1 dec gaan eten en dat we dan een kalender voor elkaar gemaakt hebben!
Kaitlyn schreef:De katten zijn helemaal gelukkig met hun Action adventskalenders, alleen bij het vakje van gisteren trokken ze allebei hun neuzen voor op. Alleen wilden ze wel wat lekkers natuurlijk, dus heb ze maar een gewoon snoepstaafje gegeven.
Iloveiswan schreef:Kaitlyn schreef:De katten zijn helemaal gelukkig met hun Action adventskalenders, alleen bij het vakje van gisteren trokken ze allebei hun neuzen voor op. Alleen wilden ze wel wat lekkers natuurlijk, dus heb ze maar een gewoon snoepstaafje gegeven.
Was dat in een vis vorm? Die van mij wilde het ook niet
Iloveiswan schreef:Kaitlyn schreef:De katten zijn helemaal gelukkig met hun Action adventskalenders, alleen bij het vakje van gisteren trokken ze allebei hun neuzen voor op. Alleen wilden ze wel wat lekkers natuurlijk, dus heb ze maar een gewoon snoepstaafje gegeven.
Was dat in een vis vorm? Die van mij wilde het ook niet
Slmt9 schreef:Wat is TRT? Als ik Google, kom ik uit op iets met testosteron?Dit jaar mezelf een cadeautje gedaan door die van TRT te bestellen. Heb 1-12 besteld, geen idee wanneer die moet komen. Iemand die die kalender al heeft?
noviceh schreef:Slmt9 schreef:Wat is TRT? Als ik Google, kom ik uit op iets met testosteron?Dit jaar mezelf een cadeautje gedaan door die van TRT te bestellen. Heb 1-12 besteld, geen idee wanneer die moet komen. Iemand die die kalender al heeft?
Ik heb de goedkoopste kalender van Rituals gekregen van m’n moeder. Hoewel ik geen grootverbruiker ben van bodylotion, scrub, ed vind ik deze kalender tot nu toe erg leuk en verrassend!