En nu in korte broek en 30 graden, jaloers!
Ik heb weer gevouwen, gefrommeld en geplakt, kadootjes zijn ingepakt. Volgend jaar alleen kadootjes in doosjes kopen, pakt wel zo makkelijk in.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheytjuh schreef:Zijn er voorbeelden van hints die in eerdere edities zijn gebruikt? Ik heb nog een beetje moeite met het verzinnen van een hint.![]()
Aankomende week maar eens een crea moment pakken voor mijn lootje en de kaart op de post doen
Jorex schreef:Prachtige fotos Roosch
Lotthje voor de griep hoef je niet perse naar Engeland hoor. Er heerst hier in Nederland genoeg. Zelf afgelopen week ook ziek geweest.![]()
En leuk! Weer een kaartje. Wat een voorpret al Maaike!
Cheytjuh schreef:Hier eten we heel wisselend qua tijd, ik probeer 5 uur/half 6 aan te houden maar op bepaalde dagen kan dit zomaar 19:00u wordenIets met in de middagen op stal zijn en dan dat de planning anders loopt of ik wat langer blijf hangen
vriendlief weet inmiddels dat mijn: ik kom zo thuis berichtje niet te letterlijk genomen moet worden
![]()
Sorry voor mijn afwezigheid voor mijn SS, mijn beste vriendin is bevallen van een prematuur zoontje en het ging allemaal even kiele kiele, dus erg weinig tijd gehad voor Bokt.
Zal vanaf nu weer actiever mee komen kletsen
zorro schreef:Ik twijfel over mijn hint. Ik kan hem gemakkelijk maken. Redelijk moeilijk of echt moeilijk. Maar ja, misschien vind mijn lootje het helemaal niet leuk om een moeilijke hint te hebben, of juist liever niet een te gemakkelijke.. en wat ik logisch vind hoeft een ander natuurlijk niet logisch te vinden.
Edit: vragen kan altijd natuurlijk: wat voor hint vinden jullie leuk, gemakkelijk of juist niet?
Ik vind een moeilijke hint wel leuk, maar geen druk hoor.