Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
L_iek schreef:daffodil schreef:Ik was helemaal niet van plan om een adventskalender te kopen maar kreeg vandaag die van CS Horse Design binnen want ik vond de foto's zo leuk van Zertab! En het is echt een mega doos, zo leuk!
Nu ben ik verkocht denk ik en ga ik morgen nog even een doe het zelf in elkaar zetten voor mijn goeie vriendin!
Twijfel ook om die aan te schaffen. Voor welke prijsklasse ben je gegaan?
Alwiene schreef:Deze was eigenlijk de bedoeling. Je hebt dit type ook met ouderwetse plaatjes maar dat is ook niet mijn ding haha.
[ [url=m/7Txf0G.png]Afbeelding[/url] ]
L_iek schreef:daffodil schreef:Ik was helemaal niet van plan om een adventskalender te kopen maar kreeg vandaag die van CS Horse Design binnen want ik vond de foto's zo leuk van Zertab! En het is echt een mega doos, zo leuk!
Nu ben ik verkocht denk ik en ga ik morgen nog even een doe het zelf in elkaar zetten voor mijn goeie vriendin!
Twijfel ook om die aan te schaffen. Voor welke prijsklasse ben je gegaan?
Fem schreef:Exitium schreef:Dat worden aardige posts van de mensen die 10+ kalenders hebben liggen dan Hier wel benieuwd naar wat er allemaal in zit
Of alles gewoon op 1 foto zetten