Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 13:58

Zo, ik dacht klaar te zijn met de kadootjes maar tegen iets aangelopen wat ik niet kon laten liggen. Moet wel stoppen anders is de doos nog te klein. :))

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:28

Ik heb de helft niet gevolgd van bzv wat een saai seizoen… en dan zullen we het maar niet over Bernice hebben.

Kwa avond routine is het wel verschillend. Ik werk 3 avonden in de week en train aansluitend met de honden. Soms ga ik in de avond naar stal of anders is het na het eten even op de Wii mariokart of even boven achter de laptop. Met de winter avonden zou ik het liefst om 9 uur al mijn bed inkruipen maar probeer het tot 10 vol te houden.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 14:54

Ik moet echt nog een heel stuk bijlezen, daar ga ik dit weekend even tijd voor maken.

Ik las over de kerst en oud & nieuw plannen.
Met kerst avond komt mijn broertje naar mij en mijn moeder en dan gaan we lekker uitgebreid koken. Dan op eerste kerstdag ontbijten en dan gaan mijn broertje en ik naar mijn vader. Daar gourmetten we. Tweede kerstdag ook weer ontbijten en dan ga ik weer naar huis om samen met mijn moeder te eten. Wij wonen in Drenthe en mijn vader en broertje in Noord-Holland dus het is wel een dag vullend programma maar altijd gezellig!

Met oud en nieuw ga ik of naar vrienden of ik blijf lekker thuis. Er is sowieso altijd iemand thuis voor de honden en katten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 16:26

Mn avondritueel scheelt nogal per avond.
Maar op een avond zonder plannen is t lekker koken, rond 19.30 kind naar bed brengen en dan om 20.00 lekker in mijn hoekje van de bank ploffen met een serie en een kopje thee. Ik ga dan vervolgens altijd later naar bed dan ik van plan was om dat ik mezelf niet van de bank geraapt krijg.

Soms kijken we een serie of film op zolder, daar heeft mijn man een soort thuis bios gemaakt met veel te grote tv en dan soort spul.

Er is ook geregeld wat 's avonds, paardrijden, kind naar voetbal, ouderraad vergadering dus dat avondritueel wijkt nogal vaak af.

Plannen voor kerst zijn hier zeker, 1e kerstdag komt mn schoonfamilie eten en 2e kerstdag eten we met mijn familie bij mn ouders. Oud en Nieuw nog geen idee, eigenlijk doen we dan vaak niks, kijken we lekker de Oudejaarsconferance en gaan we rond een uur of 1 naar bed.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 16:35

Mijn avondritme is eigenlijk bijkomen van de dag, ik heb fibro dus ben aan het eind van de dag wel kapot.
Zit dan ook heel erg op mijn rust te kijken.
2 avonden in de week ga ik met de hond trainen, de ene avond de pup en de andere avond de andere.
Verdere dagen is het op de bank ploffen met laptop op schoot en vooral niet veel meer doen.
Op tijd (rond 21.45) nog de honden uitlaten en dan naar bed en nog even lezen.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 16:40

Mijn avondritueel is rond 17.00 koken. Daarna eten met mijn 2 dochters. Dan met de hond wandelen.. daarna zorgen dat de iedereen gedoucht is en klaar voor naar bed te gaan.
Dan ligt het er aan.. meestal lig ik even bij de jongste omdat zij heel moeilijk in slaap komt. Soms val ik dan zelf in slaap :+
Dan sta ik erna op en laat de hond nog gauw op het veldje.. daarna ga ik weer slapen.

Als iedereen op tijd in bed ligt en ik wel wakker blijf ga ik meestal nog even een serie kijken of een boek lezen.. daarna ga ik slapen.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:06

Voor het geval mijn santa nog niet klaar is en tips zoekt, ik heb nog i iets bedacht :))
Sinds 2 dagen heb ik ontdekt hoe je thuis chai latte kan maken en nu ben ik dat dus de hele tijd aan het doen. Het enige is dat ik mn chai mengsel uit de pan in een kom giet en het daarna heel moeilijk nog in een kopje krijg. Rechtstreeks vanuit de pan in een kopje gaat ook niet. Een kom met een tuitje zou dus top zijn, dan kan ik het vanuit daar makkelijk in het kannetje schenken om op te schuimen *\o/*

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:16

Mijn 'avond' ritueel is, eten om 16u, daarna door naar werk en werken van 17u tot 02u, daarna naar huis, weer eten en slapen haha :+

Niet zo spannend haha

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:18

Avond ritueel.
Lekker Hollands om 18.00 eten.
Daarna de jongste rond 19.00 naar boven. De oudste om 20.00 en dan is het over het algemeen gewoon ontspannen op de bank. Heel saai haha.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 17:53

Wij eten meestal tussen 5 en half 6
Daarna even opruimen en nog relaxen met mijn dochter.
Tv kijken, spelletje of voorlezen.
Haar naar bed brengen
Douchen en zelf lekker relaxen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 18:05

Avondritueel doe ik niet aan. Maar ik heb wel net in de kringloop een nieuw verhipte handig ding gekocht voor mijn lootje voor welgeteld 1,20. Of zal ik het zelf houden ?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 18:38

Avond ritueel? Dat is een beetje afhankelijk van de dag ;) in het weekend en maandag + dinsdag vooral eten maken, eten, bankhangen (serie/filmpje kijken), hond uitlaten en slapen

Voor de andere dagen moet ik in de avond paard doen dus dan is het eten, naar stal, thuiskomen en nog heel even op de bank zitten en dan hond uitlaten en naar bed.

Soms verzet ik mijn sporten naar de avond maar vaak doe ik dat tijdens mijn lunchpauze. Voordeel van heel veel thuiswerken, zit gemiddeld nu 2 dagen op kantoor. Dat was tot maand geleden eens in de maand ofzo :+

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 20:05

Na het eten ploffen we vaak op de bank. Soms met een boek, anders voor de tv met een serie of film op.
In de zomer gaan we na het eten vaak nog tot een uur of 8 fietsen of wandelen, maar in de winter is dat maar zelden.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 20:13

Wij eten rond 6 uur, dan afruimen, kleine baas in bed en dan ploffen we op de bank, tv of switch aan, lekkere kop koffie of thee erbij:)
Woensdag is mijn man altijd weg, dat is mijn chillavondje.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 20:17

Je doet me ergens aan denken, ik moet nog ergens een controller vandaan vissen. :')

We spelen heel af en toe Mario Party samen maar onze tweede controller hapert vreselijk. Zo een Ali ding. :+

Dus nog eens kijken voor een draadloze xbox controller binnenkort denk ik.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 20:21

candalisa schreef:
Ik heb de helft niet gevolgd van bzv wat een saai seizoen… en dan zullen we het maar niet over Bernice hebben.

Zullen we het ook maar niet over Haico en z’n verkeerde keuze hebben :+
Wel benieuwd of het volgende aflevering nog ongemakkelijker kan worden dan afgelopen aflevering :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 21:15

Mijn avond routine valt altijd tegen vind ik zelf op de dagen dat ik tot 17 uur werk ben ik rond kwart voor 6 - 6 uur thuis.

Eten we rond 7 uur en erna de paarden stallen uitmesten. Rond half 9 kwart voor 9 zit ik binnen op de bank en om half 10 ga ik naar boven om nog een half uur tv te kijken.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 21:31

Wij eten rond 6 uur en kijken daarna nog even tv en spelen met zoontjelief. Om 7 uur gaan we naar boven, lezen we voor en leggen we ons kind op bed. Tegenwoordig kijken mijn man en ik vaak een film als we weer beneden zijn maar ik lig ook vaak genoeg wat dom te scrollen op mijn telefoon, zeker als ik een vermoeiende dag achter de rug heb. Ook moet ik geregeld nog wat voor werk doen (lessen voorbereiden, nakijken e.d.) in de avond.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 22:22

Kerst en oud en nieuw zit ik heerlijk met mijn hondjes in zuid Frankrijk.

Avond ritueel is er niet echt. Eten, honden eten, honden uitlaten slapen _O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 22:38

Avond ritueel? Ik heb niet een speciaal avond ritueel, het licht een beetje aan de dag wat ik op een avond doe. Het licht ook een beetje aan de dag hoelaat ik ga koken/avond eten. als ik nog wat over heb van de vorige dag of nog wat in de vriezer heb dan hoef ik het alleen op te warmen.
Ik hou er wel van om in de avond op de bank Netflix te kijken.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 00:39

Avondritueel... Eten/kind naar bed/paarden/douchen/slapen _O-

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 09:50

Hier ook niet zo'n interessant avond ritueel. Eten, kinderen naar bed, hond uitlaten, op de bank ploffen met thee, half in slaap vallen en dan toch maar naar bed. Soms spelen we nog een spelletje als Qwixx of rummikub.

Voor het eten wil ik nog wel eens een rondje hardlopen.

Ah nog meer bzv kijkers, ik vind dit seizoen ook wat tegen vallen. Vond het wel fijn om te zien dat er nu boeren zijn die eindelijk de keuze maken op een door hen bepaald moment. Die keuzemomenten zijn soms zo pijnlijk om naar te kijken. Ben benieuwd naar de slot aflevering.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:19

Ik kijk ook altijd bzv maar vind hem dit jaar ook niet zo leuk. Meestal kijk ik ook de Duitse bzv, die is ook altijd wel leuk.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:25

Avondritueel is bij mij niet echt een vast verloop. Eten, dan pony's voeren dan sporten/series kijken/gamen/eventueel douchen( dus niet allemaal) en dan slapen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:30

Mijn avond ritueel is niet interessant en bestaat meestal uit koken, eten, naar stal of kind overhoren voor één van zijn vele toetsen ter voorbereiding op het eindexamen, samen met hubbie de honden uitlaten, douchen en naar bed.

Bzv kijk ik altijd op een later tijdstip en keer terug via de npo app. Bernice is er gewoon nog niet klaar voor, te verlegen en met zo'n programma komt er natuurlijk heel veel op je af in een hele korte tijd. Nee, dan die Jasmijn :roll: Bij haar moet ik gelijk denken aan een sketch van Ronald Goedemondt bij de Sissyboy.."Stuk karton met lippen!" 0,0 emoties.