Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Bij mij is de eindstand:
- rituals advent
- cs horse and design advent
- effol advent
- bookish advent, deze moet nog binnen komen
En voor het thuisfront de Pickwick advent (ziet er ook erg leuk uit), Tony Chocolonely en een puzzel advent kalender.
L_iek schreef:Zertab schreef:Bij mij is de eindstand:
- rituals advent
- effol advent
En voor het thuisfront de Pickwick advent (ziet er ook erg leuk uit), Tony Chocolonely en een puzzel advent kalender.
Is de Effol een aanrader of heb je die nog niet open gemaakt?
- rituals advent
- effol advent
cursebreaker schreef:Lavitabella
Jaa, m’n Santa heeft echt goed haar best gedaanMaar moet zeggen dat iedereen in het groepje wel echt hele leuke uitziende cadeautjes heeft gekregen. Ook erg leuk om voor een ander te hebben kunnen samenstellen.
—
Hier is ook nog een legpuzzel Advent met kerst afbeelding onderweg ook, die verwacht ik een dezer dagen. Kijk ik ook echt naar uit om te gaan leggen
- rituals advent
- effol advent
Alwiene schreef:cursebreaker schreef:Lavitabella
Jaa, m’n Santa heeft echt goed haar best gedaanMaar moet zeggen dat iedereen in het groepje wel echt hele leuke uitziende cadeautjes heeft gekregen. Ook erg leuk om voor een ander te hebben kunnen samenstellen.
—
Hier is ook nog een legpuzzel Advent met kerst afbeelding onderweg ook, die verwacht ik een dezer dagen. Kijk ik ook echt naar uit om te gaan leggen
Ik hoop voor je dat die niet onderweg is vanaf TEMU of dat jij meer geluk hebt dan wij. Ik zou er eentje krijgen van mijn zus, besteld op Temu. Iets van 16 euro dus echt wel een prijs waar je gewoon een fatsoenlijke puzzel voor kan kopen. Ding kwam binnen en die stukjes waren FLINTERDUN, maar dan ook echt, ik ben toevallig bezig met een andere laag kwaliteit puzzel maar die stukjes waren dik vergeleken bij die van adventspuzzel. En alsof dat niet genoeg was kwamen we er ook nog achter dat de stukjes willekeurig door elkaar in de doosjes gemikt waren. Dus niet elke dag een stuk wat aan elkaar past, maar gewoon alles door elkaar en in elk doosje een handje stukjesJe snapt dat die retour gegaan is naar Temu, want dan is zelfs 17 euro veeeel te veel geld.
Alwiene schreef:@cursebreaker, dat klinkt zoals ze zouden moeten zijn inderdaad! Heb jij voor mij misschien een link naar de verkoper op Ali waar jij besteld hebt?
cursebreaker schreef:Alwiene schreef:@cursebreaker, dat klinkt zoals ze zouden moeten zijn inderdaad! Heb jij voor mij misschien een link naar de verkoper op Ali waar jij besteld hebt?
Dit is ‘m. Ik heb die met de toy shop gekozen.
https://a.aliexpress.com/_EzootLJ
Eilish schreef:Ik heb eventueel nog een tweedehands legpuzzel adventskalender te koop. Die heb ik vorig jaar gedaan, komt van Amazon:
[ [url=m/ADZXL9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aWSUlq.jpg]Afbeelding[/url] ]
daffodil schreef:Ik was helemaal niet van plan om een adventskalender te kopen maar kreeg vandaag die van CS Horse Design binnen want ik vond de foto's zo leuk van Zertab! En het is echt een mega doos, zo leuk!
Nu ben ik verkocht denk ik en ga ik morgen nog even een doe het zelf in elkaar zetten voor mijn goeie vriendin!