Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 22:28

Ik heb nog niks, en ook nog niet echt iets leuks op het oog. Vind ze vaak zo duur dit jaar

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:39

Welke speciaalbierkalender zouden jullie aanraden?
Onder de 100 euro. ;)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 16:10

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:44

Zertab
Oeh, leuk dat je die nog gekocht hebt!

Hier alles eindelijk z’n plekje gegeven, op de zelfgemaakte Advent na voor m’n zoon die ik nog overmorgen even ga afmaken.

M’n man heeft een December kalender.
Afbeelding

Op het rekje heb ik de advent kalender van Bookish Goods staan, samen met de Pickwick. Die laatste wil ik eigenlijk nog ergens anders zetten zodat ik ‘m open geklapt kan neerzetten, aangezien ik ‘m zo mooi vind. M’n zoon heeft de Milka Oreo en Kinder chocolade advent.
Afbeelding

En de Postcrossing Advent voor mij van het postcrossing groepje.
Afbeelding

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 20:12

Voor nu nog alleen eentje van Rituals. Wilde eigenlijk ook die kalender die Zertab heeft maar beetje te los gegaan met Black Friday.

Cursebreaker, wauw wat is die gaaf van het postcrossing groepje!!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 20:20

Bij mij is de eindstand:
- rituals advent
- cs horse and design advent
- effol advent
- bookish advent, deze moet nog binnen komen

En voor het thuisfront de Pickwick advent (ziet er ook erg leuk uit), Tony Chocolonely en een puzzel advent kalender.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 20:40

Zertab schreef:
Bij mij is de eindstand:
- rituals advent
- effol advent

En voor het thuisfront de Pickwick advent (ziet er ook erg leuk uit), Tony Chocolonely en een puzzel advent kalender.

Is de Effol een aanrader of heb je die nog niet open gemaakt?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 21:10

L_iek schreef:
Zertab schreef:
Bij mij is de eindstand:
- rituals advent
- effol advent

Is de Effol een aanrader of heb je die nog niet open gemaakt?

Uiteraard nog niet open gemaakt, het is nog geen december ;)

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 21:16

Zertab schreef:
Bij mij is de eindstand:
- rituals advent
- effol advent

Ben heel benieuwd naar de puzzel advent. Heb zitten twijfelen of ik die ook zou kopen maar durfde het niet aan. Misschien voor volgend jaar?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 21:27

Ik ga hem aan mijn moeder cadeau doen :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 21:46

Lavitabella
Jaa, m’n Santa heeft echt goed haar best gedaan <3 Maar moet zeggen dat iedereen in het groepje wel echt hele leuke uitziende cadeautjes heeft gekregen. Ook erg leuk om voor een ander te hebben kunnen samenstellen.

Hier is ook nog een legpuzzel Advent met kerst afbeelding onderweg ook, die verwacht ik een dezer dagen. Kijk ik ook echt naar uit om te gaan leggen <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 22:46

cursebreaker schreef:
Lavitabella
Jaa, m’n Santa heeft echt goed haar best gedaan <3 Maar moet zeggen dat iedereen in het groepje wel echt hele leuke uitziende cadeautjes heeft gekregen. Ook erg leuk om voor een ander te hebben kunnen samenstellen.

Hier is ook nog een legpuzzel Advent met kerst afbeelding onderweg ook, die verwacht ik een dezer dagen. Kijk ik ook echt naar uit om te gaan leggen <3

Ik hoop voor je dat die niet onderweg is vanaf TEMU of dat jij meer geluk hebt dan wij. Ik zou er eentje krijgen van mijn zus, besteld op Temu. Iets van 16 euro dus echt wel een prijs waar je gewoon een fatsoenlijke puzzel voor kan kopen. Ding kwam binnen en die stukjes waren FLINTERDUN, maar dan ook echt, ik ben toevallig bezig met een andere laag kwaliteit puzzel maar die stukjes waren dik vergeleken bij die van adventspuzzel. En alsof dat niet genoeg was kwamen we er ook nog achter dat de stukjes willekeurig door elkaar in de doosjes gemikt waren. Dus niet elke dag een stuk wat aan elkaar past, maar gewoon alles door elkaar en in elk doosje een handje stukjes -O- Je snapt dat die retour gegaan is naar Temu, want dan is zelfs 17 euro veeeel te veel geld. -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 22:50

Zertab schreef:
Bij mij is de eindstand:
- rituals advent
- effol advent

Ik mis er nog eentje trouwens. Ik heb voor mijn kat de gourmet advent :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 23:15

Alwiene schreef:
cursebreaker schreef:
Lavitabella

Ik hoop voor je dat die niet onderweg is vanaf TEMU of dat jij meer geluk hebt dan wij. Ik zou er eentje krijgen van mijn zus, besteld op Temu. Iets van 16 euro dus echt wel een prijs waar je gewoon een fatsoenlijke puzzel voor kan kopen. Ding kwam binnen en die stukjes waren FLINTERDUN, maar dan ook echt, ik ben toevallig bezig met een andere laag kwaliteit puzzel maar die stukjes waren dik vergeleken bij die van adventspuzzel. En alsof dat niet genoeg was kwamen we er ook nog achter dat de stukjes willekeurig door elkaar in de doosjes gemikt waren. Dus niet elke dag een stuk wat aan elkaar past, maar gewoon alles door elkaar en in elk doosje een handje stukjes -O- Je snapt dat die retour gegaan is naar Temu, want dan is zelfs 17 euro veeeel te veel geld. -O-

Ik heb ‘m via aliexpress. Ik zag ze bij Amazon voor bijna 3x die prijs terwijl ze gewoon uit China komen - waren externe verkopers op Amazon. Heb toevallig al een binnen gehad een paar weken terug en die was echt super netjes! Alleen jammer genoeg niet de afbeelding die ik besteld had en de doos was wat beschadigd - door transport denk ik wel. Ik heb van de verkoper een nieuwe opgestuurd gekregen met de goede afbeelding ook en een track & trace om te volgen. Maar die ene wat ik laatst had was echt een prima kwaliteit (heb er €21 voor betaald).

Ik had een paar doosjes open gehad om te spieken en die stukjes waren allemaal genummerd en netjes uitgesorteerd dus heb er wel vertrouwen in dat het allemaal klopte. Kwalitatief waren de stukjes prima. Geen Ravensburger kwaliteit maar echt meer dan prima en stevig :j was er binnen twee weken ook. En deze wat nu onderweg is gaat er waarschijnlijk ook binnen dat tijdsbestek zijn.

Die wat ik fout binnen kreeg zit nu in een kerst pakket voor een vriendin.

Wel echt balen bij die van Temu! Snap dat die idd retour is gegaan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 00:55

@cursebreaker, dat klinkt zoals ze zouden moeten zijn inderdaad! Heb jij voor mij misschien een link naar de verkoper op Ali waar jij besteld hebt?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 01:04

Alwiene schreef:
@cursebreaker, dat klinkt zoals ze zouden moeten zijn inderdaad! Heb jij voor mij misschien een link naar de verkoper op Ali waar jij besteld hebt?

Dit is ‘m. Ik heb die met de toy shop gekozen.
https://a.aliexpress.com/_EzootLJ

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 01:10

cursebreaker schreef:
Alwiene schreef:

Dit is ‘m. Ik heb die met de toy shop gekozen.
https://a.aliexpress.com/_EzootLJ

Dankjewel, hij heeft helaas niet echt de plaat die ik zoek, maar t is goed om te weten dat het dus wel gewoon kan vanuit China en toch beetje normale kwaliteit!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 02:57

Ik heb eventueel nog een tweedehands legpuzzel adventskalender te koop. Die heb ik vorig jaar gedaan, komt van Amazon:

Afbeelding

Afbeelding

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 07:01

Hier nog de vorige yankee candle, Nieuwe Lego van Harry Potter en pickwick adventskalender gescoord met korting :D

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 11:09

Ik koop dit jaar denk ik niet voor mijzelf. Voor de kinderen: Tony, LOL & Schleich. Voor mn man wacht ik op de bierkalender van Aldi, die is vorig jaar heel goed bevallen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 13:40

Eilish schreef:
Ik heb eventueel nog een tweedehands legpuzzel adventskalender te koop. Die heb ik vorig jaar gedaan, komt van Amazon:

[ [url=m/ADZXL9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aWSUlq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor het aanbod, maar niet mijn type plaat. Ik zoek met van die hokjes per dag, die dus wel 1 grote plaat vormen maar wel allemaal afzonderlijk gekleurde hokjes zijn met een plaatje. Als dit een soort van duidelijk is haha. :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 13:48

Heb je een voorbeeld hiervan Alwiene? Mocht ik wat tegenkomen ergens, kan ik het delen :j

Eilish
Prachtige afbeelding heeft die advent ook <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 14:04

cursebreaker schreef:
Heb je een voorbeeld hiervan Alwiene? Mocht ik wat tegenkomen ergens, kan ik het delen :j

Eilish
Prachtige afbeelding heeft die advent ook <3

Deze was eigenlijk de bedoeling. Je hebt dit type ook met ouderwetse plaatjes maar dat is ook niet mijn ding haha.
Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:03

Ik was helemaal niet van plan om een adventskalender te kopen maar kreeg vandaag die van CS Horse Design binnen want ik vond de foto's zo leuk van Zertab! En het is echt een mega doos, zo leuk!

Nu ben ik verkocht denk ik en ga ik morgen nog even een doe het zelf in elkaar zetten voor mijn goeie vriendin!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:16

daffodil schreef:
Ik was helemaal niet van plan om een adventskalender te kopen maar kreeg vandaag die van CS Horse Design binnen want ik vond de foto's zo leuk van Zertab! En het is echt een mega doos, zo leuk!

Nu ben ik verkocht denk ik en ga ik morgen nog even een doe het zelf in elkaar zetten voor mijn goeie vriendin!

Twijfel ook om die aan te schaffen. Voor welke prijsklasse ben je gegaan?