Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Wat een lief kaartje!
Ik heb ook Santa post, ik gok dat de post van deze SS is.
[ [url=m/DvrhxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jtMd5f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg direct honger bij het zien van het kaartje, zeker met dit koude weer van vandaag de ideale kost!
Urbanus schreef:Mijn beste aankoop van oktober:
https://www.bol.com/nl/p/l-oreal-paris- ... androidapp
Ik doe 'm op als ik naar een feestje ga en na het feestje én de after zit hij de volgende dag nog steeds als een huis!
Ik koop trouwens altijd alles online.
zorro schreef:Ik kom thuis, ga eten maken, ondertussen de was in de droger en afwasmachine uitpakken, eten, opruimen, kindje in bad en mijn vriend blijft bij haar, naar de stallen om uit te mesten, voeren, paarden naar binnen, dekens af, alles klaar zetten voor de volgende dag, kipjes controleren, naar binnen en kind uit bad, even met haar babytv kijken, flesje maken en geven, kindje op bed brengen, was van de dag ervoor opvouwen en opruimen, beneden opruimen, en dan:
A. Niks doen
B. Boek lezen, internetten
C. Weer aan het werk
D. Achter de naaimachine
E. Paardrijden of borstelen en vlechten
F. In bad
G. TV kijken
Tv kijken is eigenlijk alleen op zondagavond naar boer zoekt vrouw. En dan rond 10 uur douchen en op bed.
zorro schreef:Dispar_Vulgo schreef:Vind jij boer zoekt vrouw dit seizoen ook zo tegenvallen?![]()
Normaal zat ik ook iedere zondagavond aan de buis gekluisterd, maar dit seizoen was er echt weinig te beleven
Ja, en veel plaatsvervangende schaamte heb ik dit seizoen