Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 17:25

Mijn cadeautjes-bak werkt anders haha. Ik heb hem nodig om de katten van de cadeau's weg te houden, vooral Sansi sloopt graag verpakkingen :') Ze had vorige week een cadeau voor één van de familie-honden al te pakken, doei verpakking haha.

Krtek

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 18:50

Afbeelding
Wat leuk al die kaartjes, vooral die met boerenkool. Dat smaakt wel met dit weer :9

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 19:04

Bah boerenkool :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:26

Neonlight schreef:
Wat een lief kaartje!

Ik heb ook Santa post, ik gok dat de post van deze SS is.
[ [url=m/DvrhxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jtMd5f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kreeg direct honger bij het zien van het kaartje, zeker met dit koude weer van vandaag de ideale kost!

Zojuist erachter gekomen dat deze kaart niet van deze SS is maar van een andere. Toch blijft de boerenkoolstamppot lekker. :9

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 20:54

Urbanus schreef:
Mijn beste aankoop van oktober:

https://www.bol.com/nl/p/l-oreal-paris- ... androidapp

Ik doe 'm op als ik naar een feestje ga en na het feestje én de after zit hij de volgende dag nog steeds als een huis!

Ik koop trouwens altijd alles online.

Dit topic is slecht voor m'n portemonnee, net deze gekocht. :))

Of zou ik zelf slecht zijn voor m'n portemonnee? O:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 23:35

Ik heb nog een vraag om er in te gooien!

Wat is jouw avondroutine?

Bij mij ligt het eraan of vriend thuis is of niet. Zo niet, laptop afsluiten, geurkaars in de hens of de waxmeltbrander aan, plof op de bank met m'n dekentje en lezen/film/het halve internet leegkopen op m'n telefoon. Tussendoor nog even wat eten, dat wel. :j :))

Als ie er wel is, dan is grotendeels alles gelijk behalve de geurkaars. Anders sta ik met geurkaars en al buiten gok ik. O:) Meestal een boekje of filmpje, of een spelletje. Even lekker in bad behoort er ook wel erg vaak toe. Vaak wel op tijd naar bed, want hoewel ik een avondmens ben, ben ik ook onwijs gehecht aan m'n nachtrust en doe ik het uitstekend op een gemiddelde van 9 uur slaap. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 23:50

Deze week, werken. :') Ik heb avonddienst. Enige routine is ergens eten, aangezien ik troubleshooter ben weet ik nooit wat gaat komen en wanneer.
Wanneer ik ochtenddienst heb gaan we eten, dutje doen van 1,5 uur (hond kent het en staat als eerste bij de bank om mee te doen _O- ), dan koffie drinken en daarna of tv kijken, of op de laptop nog wat doen, of wat klussen in huis. Ergens nog in bad en rond middernacht naar bed.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 00:19

Avonden … :')

Vrije dag: naar stal, pony’s thuis hooi geven, douchen en naar bed.
Werkdag: pony’s thuis verzorgen, eten koken, eten, opruimen, peuter naar bed, pelletkachel aan en met dekentje op de bank.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 00:28

Ik kom thuis, ga eten maken, ondertussen de was in de droger en afwasmachine uitpakken, eten, opruimen, kindje in bad en mijn vriend blijft bij haar, naar de stallen om uit te mesten, voeren, paarden naar binnen, dekens af, alles klaar zetten voor de volgende dag, kipjes controleren, naar binnen en kind uit bad, even met haar babytv kijken, flesje maken en geven, kindje op bed brengen, was van de dag ervoor opvouwen en opruimen, beneden opruimen, en dan:
A. Niks doen
B. Boek lezen, internetten
C. Weer aan het werk
D. Achter de naaimachine
E. Paardrijden of borstelen en vlechten
F. In bad
G. TV kijken

Tv kijken is eigenlijk alleen op zondagavond naar boer zoekt vrouw. En dan rond 10 uur douchen en op bed.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 08:51

Als ik nergens heen hoef is het als volgt. Eten koken, dan opruimen en katten eten geven. Dan alles wat die avond verder moet gebeuren. Daarna met de katten spelen en op de bank filmpje/ serie kijken of even gamen. Daarna douchen en in bed nog even boekje lezen

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 09:12

Koken, keuken opruimen, kijken of er was gedraaid/opgevouwen moet worden, kattenbakken schoonmaken.
En dan tv kijken, nog even achter de laptop of een boek lezen. Liefst met de katten op schoot haha. Tanden poetsen, haar uit de knoop halen, slapen :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 09:29

Hmm.. ik heb niet echt een avond ritueel. Meestal werk ik tot 18:00 of 20:00. Mijn vriend is vaak pas na 19:00 thuis.

Dus als ik thuis ben is het eten koken, eten en nog even op de bank zitten/lezen/tv kijken en vaak ga ik tussen 21:00 en 22:00 al naar bed omdat de wekker van mijn vriend al om 04:00 gaat en ik anders te onrustig en weinig slaap :+

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 09:39

In de avonden gaan wij graag even de jacuzzi in en kijken daarna een serie of film.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:10

snel wat te eten maken en door naar stal. mochten we optijd thuis zijn van stal dan serie kijken met houtkachel aan en dekentje erbij of nog even redm spelen

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:12

Hier nog steeds hoestend en snotterend en doof achter de laptop, leve het thuis werken. Gelukkig had ik bijna alle kadootjes al gehaald en heb ik mijn bak. Zit me er al helemaal op te verheugen om het te versturen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:30

Mijn avondroutine verschilt een beetje. Meestal ben ik tussen 6 en half 7 thuis. Dan ligt het er een beetje aan wat ik die avond ga doen :') Als ik naar de sportschool ga, ga ik meteen door en kook en eet ik daarna. Als ik ga boksen kook ik meestal eerst, ga ik dan boksen en daarna eten we. Mijn vriend doet altijd de boodschappen, dus die zijn al in huis. Sommige avonden sport ik ook niet, maar meestal kom ik wel aan de 5 keer per week sporten en dus zien de meeste avonden er zo uit. :D
Na het sporten lekker douchen, eten en dan nog even een serie of film kijken. In bed lees ik altijd nog even.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:32

Ik heb niet echt een avondroutine, meestal ben ik namelijk niet thuis 's avonds. Het is of de sportschool, of stal, of uit eten :D Maar als ik wel een avondje thuis ben is het in de winter lekker met een dekentje op de bank, waxmelt aan, en dan een serie/film kijken of lekker op mn telefoon klooien. Of lekker in bad, dat doe ik heel vaak en graag!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:40

zorro schreef:
Ik kom thuis, ga eten maken, ondertussen de was in de droger en afwasmachine uitpakken, eten, opruimen, kindje in bad en mijn vriend blijft bij haar, naar de stallen om uit te mesten, voeren, paarden naar binnen, dekens af, alles klaar zetten voor de volgende dag, kipjes controleren, naar binnen en kind uit bad, even met haar babytv kijken, flesje maken en geven, kindje op bed brengen, was van de dag ervoor opvouwen en opruimen, beneden opruimen, en dan:
A. Niks doen
B. Boek lezen, internetten
C. Weer aan het werk
D. Achter de naaimachine
E. Paardrijden of borstelen en vlechten
F. In bad
G. TV kijken

Tv kijken is eigenlijk alleen op zondagavond naar boer zoekt vrouw. En dan rond 10 uur douchen en op bed.

Vind jij boer zoekt vrouw dit seizoen ook zo tegenvallen? :+
Normaal zat ik ook iedere zondagavond aan de buis gekluisterd, maar dit seizoen was er echt weinig te beleven :')

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:52

Als ik na mijn werk thuis kom, ga ik eerst de stalen uitmesten, voer klaarmaken en de paarden binnen zetten. Dan koken en eten. Lekker in bad en daarna voor de tv onder mijn dekentje en kaarsjes aan. Soms puzzel ik ook s’ avonds nog wat. Rond 10 half 11 naar bed en dan lees ik altijd nog even.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 10:58

Dispar_Vulgo schreef:
Normaal zat ik ook iedere zondagavond aan de buis gekluisterd, maar dit seizoen was er echt weinig te beleven :')

Ja, en veel plaatsvervangende schaamte heb ik dit seizoen :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 11:24

zorro schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Ja, en veel plaatsvervangende schaamte heb ik dit seizoen :+

Ik ben er dit jaar niet eens aan begonnen :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 11:39

Oh ik kan vanmiddag eindelijk echt even goed op pad voor mijn lootje *\o/* hopelijk gaat het lukken om te vinden wat ik in mijn hoofd heb.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:28

Dit jaar ook voor het eerst BZV overgeslagen...

Meestal eet ik vroeg, half 18/18.00 uur, dan met m'n hartjes in bad een toetje of ijsje eten, 19.00 boek lezen en slapen, 19.30 katten en konijnen voeren, daarna of met Coco op de bank tutten of een boek lezen/ film kijken. Of tegenwoordig huiswerk maken, kledingstukken uitwerken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 12:51

Avond routine, eten en dan sporten of naar het paard. Of ik spreek met vrienden af maar vaak niet doordeweeks. Dan heb ik toch wel mijn vaste sport ritme. :)

Morgenavond met een goede vriend naar de nieuwe Hunger games film. Ben benieuwd!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 13:49

Avondroutine?

Na het werk naar de paarden. Daarna eerst douchen, dan koken en eten. Vervolgens met kop thee op de bank ploffen. Meestal vast van plan om te lezen of om een filmpje te kijken. Realiteit is anderhalf uur later wakker te worden, koude thee op te drinken en naar bed te gaan :+ :))