Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Wel een goed idee eigenlijk. Mijn vriend is zo'n snoepkont, als ik nu zo'n kalender ga customizen met allemaal oncharmante foto's die ik van hem heb..![]()
Ik heb gisteren adventskalenders voor de katten gehaald, zag ze liggen bij de Action. Heb ze wel in de bergkast verstopt, anders hebben ze 'm waarschijnlijk zelf al open gemaakt.
Edit:kan maar met 1 grote foto?
Bagheera_206 schreef:Kaitlyn schreef:Wel een goed idee eigenlijk. Mijn vriend is zo'n snoepkont, als ik nu zo'n kalender ga customizen met allemaal oncharmante foto's die ik van hem heb..![]()
Ik heb gisteren adventskalenders voor de katten gehaald, zag ze liggen bij de Action. Heb ze wel in de bergkast verstopt, anders hebben ze 'm waarschijnlijk zelf al open gemaakt.
Edit:kan maar met 1 grote foto?
Je kunt naast 1 foto ook idd ieder luikje ook customizen.
Wat je ook kunt doen is zelf in Photoshop meerdere foto's plakken tot 1 foto en die als 1 grote foto insturen om op voorkant te zetten.
xRoossie95 schreef:Heeft iemand nog goede ideeën voor Oil & Vinegar achtige kalenders? Ik koop elk jaar eentje voor mn moeder maar douchespullen heeft ze echt te veel ondertussenDie Oil & Vinegar lijkt haar wel wat, dus vraag me af of daar nog meer keuze in is?
Ik zoek iets wat geen make-up, douche, chocolade of bier/alcohol is
marleen_88 schreef:Jolien en ik hebben besloten een kalender voor elkaar samen te stellen. Nu leef ik met twee poezen in huis en is haar man allergisch, dus de kalender is vrijdag met de bezorger meegegaan.
[ [url=m/6MTNnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan het iedereen adviseren, het is zo leuk om dit voor een ander te doen.Verder voor mij geen adventskalenders dit jaar, ik krijg een gepersonaliseerde van Jolien.
Rambogirl schreef:Ik ben voor mijn vriend op zoek naar een adventskalender met proteine etc.
Hij begin 1 dec met een nieuwe baan die vele malen zwaarder is dan wat hij nu doet.
Het leek mij een leuk idee om m de eerste maand door middel van een adventskalender gericht op sport etc te ondersteunen in deze nieuwe stap.
Weten jullie toevallig van dit soort kalenders te koop? Myprotein is er volgens mij dit jaar niet.