Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:24

Ik twijfel over de Tony Chocolonely. Maar meer omdat ik juist wat wil afvallen :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:25

Zertab schreef:
Ik twijfel over de Tony Chocolonely. Maar meer omdat ik juist wat wil afvallen :')

Die kun je ook nog customizen met eigen foto erop bij bijvoorbeeld Pixum.

Damelza

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:50

ik zoek nog een adventkalender voor mijn vriend, vorig jaar had ik die van myprotein. Maar heb die dit jaar nog niet voorbij zien komen.

Verder zat ik in twijfel over de kalender van Essence, maar denk dat ik liever de producten die ik nodig heb los koop. Zitten toch ook vaak veel dingen tussen die je niet gebruikt.

Heb wel de kalender van de Notenshop binnen, en misschien dat ik nog een kalender met thee wil. Vorig jaar vond ik die van Pickwick wel leuk, ook door de vragen die dan voorbij komen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:53

Bagheera_206 schreef:
Zertab schreef:

Ik denk dat ze ontmoediging zocht, geen aanmoediging. :')

D_akota

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 13:08

Zojuist een kalender gekocht bij de action voor mijn kat

Steefz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 07:32

Dank voor jullie inspiratie!
Vorig jaar had ik de kalender van Koro en in 2021 die van Foodspring.
Ik heb in september die van Mymuesli besteld en die kwam begin oktober binnen. Nu twijfel ik of ik nog een andere wil bestellen.

Edit: de Notenshop net besteld. :D
Laatst bijgewerkt door Steefz op 01-11-23 07:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 07:35

Kaitlyn schreef:
Bagheera_206 schreef:

Ik denk dat ze ontmoediging zocht, geen aanmoediging. :')

:D :o

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 09:30

Wel een goed idee eigenlijk. Mijn vriend is zo'n snoepkont, als ik nu zo'n kalender ga customizen met allemaal oncharmante foto's die ik van hem heb.. _O-

Ik heb gisteren adventskalenders voor de katten gehaald, zag ze liggen bij de Action. Heb ze wel in de bergkast verstopt, anders hebben ze 'm waarschijnlijk zelf al open gemaakt. :')

Edit: -O- kan maar met 1 grote foto? |(

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:56

Kaitlyn schreef:
Wel een goed idee eigenlijk. Mijn vriend is zo'n snoepkont, als ik nu zo'n kalender ga customizen met allemaal oncharmante foto's die ik van hem heb.. _O-

Ik heb gisteren adventskalenders voor de katten gehaald, zag ze liggen bij de Action. Heb ze wel in de bergkast verstopt, anders hebben ze 'm waarschijnlijk zelf al open gemaakt. :')

Je kunt naast 1 foto ook idd ieder luikje ook customizen.

Wat je ook kunt doen is zelf in Photoshop meerdere foto's plakken tot 1 foto en die als 1 grote foto insturen om op voorkant te zetten.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:41

Heeft iemand nog goede ideeën voor Oil & Vinegar achtige kalenders? Ik koop elk jaar eentje voor mn moeder maar douchespullen heeft ze echt te veel ondertussen :') Die Oil & Vinegar lijkt haar wel wat, dus vraag me af of daar nog meer keuze in is?

Ik zoek iets wat geen make-up, douche, chocolade of bier/alcohol is :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:44

Bagheera_206 schreef:
Kaitlyn schreef:

Je kunt naast 1 foto ook idd ieder luikje ook customizen.

Wat je ook kunt doen is zelf in Photoshop meerdere foto's plakken tot 1 foto en die als 1 grote foto insturen om op voorkant te zetten.

Ohhh ja aan de binnenkant zie ik. Des te leuker is de verrassing voor hem dan. :')

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 16:35

xRoossie95 schreef:
Heeft iemand nog goede ideeën voor Oil & Vinegar achtige kalenders? Ik koop elk jaar eentje voor mn moeder maar douchespullen heeft ze echt te veel ondertussen :') Die Oil & Vinegar lijkt haar wel wat, dus vraag me af of daar nog meer keuze in is?

Ik zoek iets wat geen make-up, douche, chocolade of bier/alcohol is :')

Ik persoonlijk ken nog geen vergelijkbare kalender als de oil&vinegar. Ik heb hem nu voor het 3e jaar denk ik en ben er super tevreden over! Zeker een aanrader :j

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:17

Ik ben voor mijn vriend op zoek naar een adventskalender met proteine etc.
Hij begin 1 dec met een nieuwe baan die vele malen zwaarder is dan wat hij nu doet.
Het leek mij een leuk idee om m de eerste maand door middel van een adventskalender gericht op sport etc te ondersteunen in deze nieuwe stap.
Weten jullie toevallig van dit soort kalenders te koop? Myprotein is er volgens mij dit jaar niet.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 15:02

M'n moeder heeft die van Rituals ook opgezet :D

Afbeelding

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 15:06

marleen_88 schreef:
Jolien en ik hebben besloten een kalender voor elkaar samen te stellen. Nu leef ik met twee poezen in huis en is haar man allergisch, dus de kalender is vrijdag met de bezorger meegegaan.
[ [url=m/6MTNnL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kan het iedereen adviseren, het is zo leuk om dit voor een ander te doen. <3 Verder voor mij geen adventskalenders dit jaar, ik krijg een gepersonaliseerde van Jolien. *\o/*

Dit is erg leuk idd ! Ik ben zelf bezig om voor mijn vriendin een 'mom to be' adventskalender te maken en alleen al de pret van het maken en het bij elkaar sprokkelen van de cadeaus is al de moeite waard.
Denk dat ik voor vriendlief ook maar wat in elkaar ga flansen :+ Die gaat dat zo niet verwachten :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 16:30

voor de liefhebbers...ik hoorde reclame over een Easytoys adventskalender :D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:44

Kinke schreef:
voor de liefhebbers...ik hoorde reclame over een Easytoys adventskalender :D

Die hebben vriendlief en ik vorig jaar ook gekocht, erg geslaagd al zeg ik het zelf 8-)

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:55

Mijn man heeft voor de kat een kalender van de Action gehaald. Omdat hij het toch wel zielig vond dat de kat dan nog een maand moest wachten, heeft hij ook de andere kalender van de Action voor de maand november gehaald.

Ze hebben er nu al 2 dagen samen heel veel plezier van :)

Steefz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 20:20

Rambogirl schreef:
Ik ben voor mijn vriend op zoek naar een adventskalender met proteine etc.
Hij begin 1 dec met een nieuwe baan die vele malen zwaarder is dan wat hij nu doet.
Het leek mij een leuk idee om m de eerste maand door middel van een adventskalender gericht op sport etc te ondersteunen in deze nieuwe stap.
Weten jullie toevallig van dit soort kalenders te koop? Myprotein is er volgens mij dit jaar niet.

Leuk cadeau!
Op de website van Myprotein staat dat de adventskalenders er binnenkort aankomen (je kan je inschrijven voor de nieuwsbrief). Of anders die van Bodylab? Zijn wel allemaal eiwitrepen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 20:53

mijn man heeft het liefst deze:

Afbeelding

D_akota

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 21:25

_O- _O-

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 15:46

Ik heb een Pukka thee adventskalender, een kristallen adventskalender (gewoon een niet te dure van Amazon, dus ik verwacht er niet veel van hoor haha) en ik ben door jullie helemaal geinfluenced met die van de Notenshop :7

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 20:09

Ik heb nu de Pickwick en (volgens mij) de middelste van Yankee Candle. <3 Zit nu nog te twijfelen over welke chocolade ik neem en ik krijg nog een zelf gemaakte van de Bokt Postcrossing Secret Santa Adventskalender. :)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 20:37

Ik heb nu 10 adventskalenders waarvan ik er 2 deel met mijn moeder. Heb wel hele andere kalenders gekocht als de voorgaande jaren.
En dan heb ik nog een paar bier kalenders want ik kon niet kiezen :=

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 21:26

Een paar?! _O-