Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Jeetje jullie gaan veel te snel! Ik zal binnenkort een bijleespost maken. Voor nu even een kleine kerstige bijdrage: mijn auto is er klaar voor![]()
[ [url=m/GBaaEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uxraL2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cheytjuh schreef:Hier totaal geen Sinterklaas sferen ook omdat de intochten in de buurt grotendeels zijn afgelast door dreigingen van bepaalde actie organisaties die voor mijn part de boom in kunnen. Niks meer aan Sinterklaasfeest zo, wat dat betreft maar goed dat ik (nog) geen kinderen heb, dan hoef ik me er nog niet zo druk om te maken
EedihcrO schreef:Oh, die auto. Rij je er niet veel mee? Dat je dit zo doet? Of heb je er niet veel last van?
Matheno schreef:Geweldig![]()
Kun je daar ook de snelweg mee op?
Neonlight schreef:Mag het wel, je auto zo versiert en mee rijden? Uitstekende dingen, verlichting. .
Nala schreef:Neonlight schreef:Mag het wel, je auto zo versiert en mee rijden? Uitstekende dingen, verlichting. .
Ik ken anderen die het ook doen, en de lampjes zijn niet fel. De uitstekende dingen zijn ook niet hard, dus dat moet geen probleem zijn. En als ik erop aangesproken wordt haal ik het eraf, geen probleem.
foxy80 schreef:Cheytjuh schreef:Hier totaal geen Sinterklaas sferen ook omdat de intochten in de buurt grotendeels zijn afgelast door dreigingen van bepaalde actie organisaties die voor mijn part de boom in kunnen. Niks meer aan Sinterklaasfeest zo, wat dat betreft maar goed dat ik (nog) geen kinderen heb, dan hoef ik me er nog niet zo druk om te maken
Het komt toch op je bord hoor. Ik zat deze week in een communicatietraining waarbij onderbouwing van belang is, we mochten een stelling uitkiezen en die moesten we dan met 7 punten onderbouwen. Ik dacht, ik neem iets extreem, lekker makkelijk, en koos voor 'zwarte piet mag zwart zijn' - waarbij ik dus de nadruk op MAG wilde leggen. Ik sprak de opening nog niet uit of een andere deelnemer gaf met een soort jammerkreet te kennen wat hij ervan dacht, en daarna gaf hij aan deze oefening over te willen slaan vanwege van streek te zijn, waarop ik me verplicht voelde mijn excuus te maken.
Hahahatsjoe, zo doe je je ava wel eer aan, dat wel. Hopelijk snel weer op de been. Nog nooit corona gehad?
suusje26 schreef:Waar ik wel benieuwd naar ben: wat is je random life hack tip?