Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 00:18

Volgend jaar het budget maar verdubbelen :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 01:28

Jeetje jullie gaan veel te snel! Ik zal binnenkort een bijleespost maken. Voor nu even een kleine kerstige bijdrage: mijn auto is er klaar voor _O-

Afbeelding
Afbeelding

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 09:23

Koken hou ik wel van, maar we hebben echt ontzettend veel spullen in huis. Pepers heb ik nooit genoeg van _O-

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:07

Oh, die auto <3 . Rij je er niet veel mee? Dat je dit zo doet? Of heb je er niet veel last van?

Ik zit nog lekker in de Sinterklaassferen. Dat gebeurt met 2 kleine kinderen helaas. 6 december zijn we allemaal vrij en dan komt kerst ook meteen binnen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:15

Nala schreef:
Jeetje jullie gaan veel te snel! Ik zal binnenkort een bijleespost maken. Voor nu even een kleine kerstige bijdrage: mijn auto is er klaar voor _O-

[ [url=m/GBaaEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uxraL2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geweldig _O-

Kun je daar ook de snelweg mee op?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:16

Ben niet zo actief maar ik ben ziek. Collega meldde op een schermpje dat hij corona had in plaats van verkouden en ik heb naast hem gezeten. Zaterdag overdag zere spieren en 's avonds gewoon ziek. Nu nog steeds. Ben overigens allang over budget heen maar dat geeft niet, vind ik gewoon leuk.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:20

Nala schreef:

[ [url=m/GBaaEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uxraL2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geweldig die auto :j <3

Hier totaal geen Sinterklaas sferen ook omdat de intochten in de buurt grotendeels zijn afgelast door dreigingen van bepaalde actie organisaties die voor mijn part de boom in kunnen. Niks meer aan Sinterklaasfeest zo, wat dat betreft maar goed dat ik (nog) geen kinderen heb, dan hoef ik me er nog niet zo druk om te maken :+

Ik hou van koken, het afgelopen jaar er wel wat minder tijd voor gehad, maar vindt het heerlijk, net als bakken. Zou ik hele dagen kunnen doen :+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:34

Cheytjuh schreef:
Hier totaal geen Sinterklaas sferen ook omdat de intochten in de buurt grotendeels zijn afgelast door dreigingen van bepaalde actie organisaties die voor mijn part de boom in kunnen. Niks meer aan Sinterklaasfeest zo, wat dat betreft maar goed dat ik (nog) geen kinderen heb, dan hoef ik me er nog niet zo druk om te maken :+

Het komt toch op je bord hoor. Ik zat deze week in een communicatietraining waarbij onderbouwing van belang is, we mochten een stelling uitkiezen en die moesten we dan met 7 punten onderbouwen. Ik dacht, ik neem iets extreem, lekker makkelijk, en koos voor 'zwarte piet mag zwart zijn' - waarbij ik dus de nadruk op MAG wilde leggen. Ik sprak de opening nog niet uit of een andere deelnemer gaf met een soort jammerkreet te kennen wat hij ervan dacht, en daarna gaf hij aan deze oefening over te willen slaan vanwege van streek te zijn, waarop ik me verplicht voelde mijn excuus te maken. |o

Hahahatsjoe, zo doe je je ava wel eer aan, dat wel. Hopelijk snel weer op de been. Nog nooit corona gehad?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:44

Sorry Santa, ik ben wat minder actief dit jaar. Zit niet zo lekker in mijn vel op het moment...

Gelukkig is er veel over mij te vinden op het forum en in oudere topics van de SSS.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:10

EedihcrO schreef:
Oh, die auto <3 . Rij je er niet veel mee? Dat je dit zo doet? Of heb je er niet veel last van?

Matheno schreef:
Geweldig _O-

Kun je daar ook de snelweg mee op?

Dankjewel! Jazeker kan ik er gewoon de snelweg mee op, het zit bomvast met tiewraps aan het roofrack haha. Het maakt geen geluid ofzo, of in ieder geval niet meer dan het roofrack in de wind sowieso al doet :')

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:11

Mijn ideale dag? Dat zou toch wel iets zijn met de paarden :-) . Misschien een wedstrijdje, daarna lekker lunchen, in de middag een beetje lezen en in de avond uit eten :-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:12

Mag het wel, je auto zo versiert en mee rijden? Uitstekende dingen, verlichting. .

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:18

Neonlight schreef:
Mag het wel, je auto zo versiert en mee rijden? Uitstekende dingen, verlichting. .

Ik ken anderen die het ook doen, en de lampjes zijn niet fel. De uitstekende dingen zijn ook niet hard, dus dat moet geen probleem zijn. En als ik erop aangesproken wordt haal ik het eraf, geen probleem.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:22

_AB_ schreef:
Volgend jaar het budget maar verdubbelen :')

Nou ik denk inderdaad dat volgend jaar het minimale budget wel verhoogd mag worden, want inflatie etc... :+
Weet niet hoeveel jaar dat minimum al 12,50 is, maar met deze prijzen koop je daar bijna niks voor :')

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 12:13

even druk hier geweest sorry SS.

over de vraag of we van koken houden.... niet echt :+ met kerst ofzo vind ik het wel leuk maar verder..... ;(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 12:37

Nala schreef:
Neonlight schreef:

Ik ken anderen die het ook doen, en de lampjes zijn niet fel. De uitstekende dingen zijn ook niet hard, dus dat moet geen probleem zijn. En als ik erop aangesproken wordt haal ik het eraf, geen probleem.

Dat anderen het doen wil niet zeggen dat het mag he :=
Volgens mij mag het niet, dus hou er rekening mee dat je een boete kan krijgen. Ziet er wel leuk uit verder :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 12:51

Grappig die auto! :) maar zou inderdaad even goed checken of het wel mag. Lijkt me niet namelijk...

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:20

Je auto mag niet meer verlichting voeren dan voorgeschreven of uitdrukkelijk toegestaan. Wanneer je er mee de openbare weg op gaat, riskeer je een bekeuring van € 140.
Dus als je rekening houdt met die € 140,- kan het alleen maar meevallen :P

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:22

Foxy, een keertje corona gehad, 2 dagen ziek en dat was het wel. Dit is dag 2, begon zaterdagavond echt. Merk wel dat even de paardjes doen dat ik daar beter van word, heel raar.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:39

Oh, ik hou ontzettend van koken! Ik heb er alleen niet altijd tijd voor haha. Ik heb zowat alles aan kokenspul in huis dat ik zou willen - alleen qua kruiden heb ik nooit genoeg haha, dat vliegt er hier met momenten echt wel door. Als ik naar de markt ga, is dat ook mijn favo kraam :')

8 jaar geleden had ik nog geen aardappel geschild, ik heb het echt allemaal moeten leren. Iets met een vriend die ook niet kon koken en niet willen verhongeren :') Als ik er tijd voor heb, kook ik echt heel graag. Meest intensieve was wel het Spaanse menu voor mijn schoonouders. Ik vond geen enkel hoofdgerecht perfect, dus besloot om 8 verschillende tapas te maken. Voor 7 personen :') Ik heb een uur of 8 staan koken, héérlijk vond ik dat! En het eten was gelukkig ook lekker haha.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:57

foxy80 schreef:
Cheytjuh schreef:

Het komt toch op je bord hoor. Ik zat deze week in een communicatietraining waarbij onderbouwing van belang is, we mochten een stelling uitkiezen en die moesten we dan met 7 punten onderbouwen. Ik dacht, ik neem iets extreem, lekker makkelijk, en koos voor 'zwarte piet mag zwart zijn' - waarbij ik dus de nadruk op MAG wilde leggen. Ik sprak de opening nog niet uit of een andere deelnemer gaf met een soort jammerkreet te kennen wat hij ervan dacht, en daarna gaf hij aan deze oefening over te willen slaan vanwege van streek te zijn, waarop ik me verplicht voelde mijn excuus te maken. |o

Hahahatsjoe, zo doe je je ava wel eer aan, dat wel. Hopelijk snel weer op de been. Nog nooit corona gehad?

Hier hebben we gelukkig "gewoon" Sinterklaas intocht gehad zonder gekkigheden. Toch best bizar dat dat dingen zijn die tegenwoordig toch door je achterhoofd gaan. Ook ik dacht af en toe oei, als er maar geen rellen of demonstranten komen; die arme kinderen...

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:38

Wat gaan jullie weer snel..

Hier een chaos weekend gehad, iets met sinterklaas die op tv. vertelde dat alle kinderen hun schoen mochten zetten en een moeder die daar niet bij stil gestaan had en dus niets geregeld had voor de kinderen :') Vervolgens op zaterdagavond de 7-heuvelen nacht en op zondag de zevenheuvelenloop gelopen.

Nu even rust in huis. Dus tijd om beetje bij te lezen.

Las iets over huisdieren die ook iets in het pakket willen en iets over koken. Kippen hier eten graag meelwormen en Elmo (hond) lust op zich ook alles, hij is niet zo heel speels maar apporteer spul vind hij wel leuk. Paard is op dieet. Qua koken ben ik fan van hellofresh, want dan hoef ik niet na te denken wat ik ga eten en kookt lekker makkelijk weg met het stappenplan. Vriend is wel erg gek op buiten koken, de barbecue staat hier het hele jaar wel aan voor de meest uiteenlopende gerechten.

Waar ik wel benieuwd naar ben: wat is je random life hack tip?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:42

Hier gewoon altijd roetveegpietjes, mijn kinderen kennen zwarte piet niet eens en daar ben ik helemaal oké mee.

We hoeven de discussie niet aan te slingeren maar het is denk ik wel duidelijk wat ik vind :=

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:54

suusje26 schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben: wat is je random life hack tip?

Voor de mensen met babies (hier kwam ik dus te laat achter): rompertjes hebben zo van die overslagjes op beide schouders ipv drukknoppen, dit is om de romper naar beneden af te kunnen stropen bij overstromende luier ipv vieze romper over het hoofd te frunniken.

En snijplanken hebben een gat waardoor je ook de gesneden groenten netjes in de pan kan mikken, heb je ook minder kans op warme spetters op je handen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 17:27

Ik heb mijn pakket al verstuurd, jullie ook? <|- :+