Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_akota schreef:Ja, geur kaarsjes zijn top! Goede geur olie is ook top, maar die verwacht ik niet in mijn pakket omdat die zo duur zijn.(en ik heb er stiekem al heel veel)
Apple schreef:Roosch schreef:Een chihuahua en een Duitse dog, wat een combo.
Dat dacht ik ook![]()
De een kan paardje rijden op de ander en de Duitse dog moet opletten dat als hij zijn lunch eet hij niet per abuis de chihuahua mee naar binnen slobbert
Laura_1986 schreef:D_akota schreef:Ja, geur kaarsjes zijn top! Goede geur olie is ook top, maar die verwacht ik niet in mijn pakket omdat die zo duur zijn.(en ik heb er stiekem al heel veel)
Uit interesse: wat versta je onder goede geurolie en hoe gebruik je deze (heb je een verstuiver?) ik heb zelf heel veel oliën van Young Living en kan bijvoorbeeld wel monsters maken.
marleen_88 schreef:Ik miste de glitterfan Daan13 in dit topic, ik heb haar even opgezocht en....![]()
Ze is na het topic van vorig jaar niet meer online geweest. Wat ontzettend jammer, ik vond haar een gezellige aanvulling.
Jolien87 schreef:marleen_88 schreef:Ik miste de glitterfan Daan13 in dit topic, ik heb haar even opgezocht en....![]()
Ze is na het topic van vorig jaar niet meer online geweest. Wat ontzettend jammer, ik vond haar een gezellige aanvulling.
Ohja, ik zie het inderdaad.
Het zou toch ongelooflijk zonde zijn als dat voor haar reden is geweest om af te zwaaien maar niet ondenkbaar.
Ik overweeg toch om mijn aanmelding terug te trekken maar ga er nog een nachtje over slapen.
De gezelligheid van de voorpret en het delen van de mooie pakketten zouden voor mij redenen zijn om mee te doen maar ik merk dat een aantal nieuwe ontwikkelingen daar aardig zwaar tegenop weegt.