Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krtek

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 17:21

Ja, geur kaarsjes zijn top! Goede geur olie is ook top, maar die verwacht ik niet in mijn pakket omdat die zo duur zijn.(en ik heb er stiekem al heel veel O:) )

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 17:47

D_akota schreef:
Ja, geur kaarsjes zijn top! Goede geur olie is ook top, maar die verwacht ik niet in mijn pakket omdat die zo duur zijn.(en ik heb er stiekem al heel veel O:) )

Uit interesse: wat versta je onder goede geurolie en hoe gebruik je deze (heb je een verstuiver?) ik heb zelf heel veel oliën van Young Living en kan bijvoorbeeld wel monsters maken.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 18:06

Even bijgelezen en mijn lijstje aangevuld haha.

- Tweedehands geen bezwaar (ben dol op pareltjes)
- Als ik dan toch mag kiezen qua eten gaat mijn voorkeur naar hartige dingen (pizza, chips, KAAS)
- Goede biertjes vind ik ook heerlijk! Dol op dubbels en trippels
- Maar een ander drankje is ook nooit erg (al ben ik niet zo fan van witte droge wijn).
- Nagellak is met mijn werk niet heel handig, al gebruik ik het als ik wat langer vrij ben wel. En anders op de tenen.
- Mijn katten zijn dol op speeltjes (vooral de jongste Flash is een draak)
- Thee is voor mij een flop, moest laatst alle houdbaarheid datums bij langs, dat zegt genoeg denk ik
- Mijn schoenmaat is 39/40
- Qua kleren nu nog een maat 44, maar met 5-10 kilo minder zou dat eerder richting de maat 40 gaan denk ik zo.
- Heb helaas geen bad meer, dus bad dingen kun je me niet zo blij mee maken
- Ben verliefd op alles van Rituals, dus als je nog wat hebt liggen, kom maar door
- Make up doe ik verder niet zoveel mee.
- Veel in de tuin buiten bezig, dus zaadjes etc is leuk. (Stekjes ook als het het overleefd) (zoek nog een frambozen struik oid).
- Verder ben ik dol op spelletjes, veel heb ik al. Dus zal eerdaags even een lijstje delen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 18:24

Geurkaarsen ben ik ook dol op

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 18:54

Qua geurkaarten ben k eigenlijk alleen fan van lavendel. Tweedehands geen probleem ( had ik dat al gezegd?) en mijn vriend en ik houden heel erg van borrelen!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 18:58

Oh heerlijk geurkaarsen!
Wel wat lastig gezien de zwart/ goude inrichting. Al kunnen waxinekaarsjes wel!

Thee is een flop. Drink ik al de hele dag op m’n werk :+
Tweedehands is geen probleem.
Ik houd van sokken, dekentjes en warmte! Schoenmaat 37.

Boeken lees ik eigenlijk nooit maar t lijkt me wel lekker om eens een goed boek in bed te lezen, overdag is t geen doen met een peuter :+

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 19:00

Heb ook weer ff bijgelegen 3 pagina’s hihi word gezellig geklets
Hier 2 traktor fans in huis 1 fan de John deer en de ander Van de internationaal
Altijd leuke discussies hier in huis haha

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 19:10

Geurkaarsjes, waxinelichthouders heb ik voldoende.

Decoratie van Action en Xenos mag ook graag stilletjes mijn huis voorbij.

Bier, vooral blond of wit vind ik lekker, wijn ook en likeuren gaan er ook wel in.

Kokos is mwha

Bittere dingen zijn ook mwha

Sokken komen altijd van pas, maat 39.

Ik ben een koukleum :brr: dus warme dingen zijn handig.

Mooie grote mok, drink graag uit zo een grote Blond-mok, zijn welkom.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 19:17

Wel jammer dat hele winkels nu al bijna geblokkeerd worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zonder de Action mijn pakket nog nooit compleet heb kunnen maken :') Snap ook de afkeer naar de goedkopere winkels niet zo eerlijk gezegd :=

Met een budget van €12,50 kun je nu eenmaal niet losgaan in de Bijenkorf :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 19:19

Gaat in mijn geval specifiek om de decoratie, die vind ik 99 van de 100 keer niet mijn smaak. :)
Blijft er nog veel over!
Laatst bijgewerkt door fransje23 op 05-09-23 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 19:21

Haha ja dat kan. Maar Action heeft natuurlijk veel meer te bieden, en uit jouw post haal ik niet op dat je helemaal niets van de Action wil hebben :D

Ik vind de knutselspullen van de Action echt dikke prima. Ze hebben bv hele mooie stickervellen <3
En washi tapes <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 19:42

Ik durf kaarsen nog niet erg aan met onze twee stuiterballen, die sjezen overal over, door en langs. :=

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 19:56

Apple schreef:
Roosch schreef:
Een chihuahua en een Duitse dog, wat een combo. :D

Dat dacht ik ook :))

De een kan paardje rijden op de ander en de Duitse dog moet opletten dat als hij zijn lunch eet hij niet per abuis de chihuahua mee naar binnen slobbert :))

De wawa is de baas dus daar maak ik me geen zorgen om :')
Ik hou wel van aparte combi's. Zo rij ik met mijn Quarter dus dressuur :D Af en toe springen en ik wil ook heel graag een keer een crossles doen.

Helemaal vergeten in mijn voorstelpost erbij te zetten dat ik voetmaat 37 heb.

Alcohol, lekker! Ik ben gek op Licor43 en Malibu :9 en de Malibu verraad ook al dat kokos ook aan mij besteed is <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:06

Dat wordt een Gall & Galletje met een fles likeur 43 en je santa is klaar qua budget :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:27

Ik heb een lang lijstje met tops en flops, maar zal die in fases posten zodat ik ook nog wat te kletsen heb :')

Heb voor het eerst een huis gekocht, en ben wel op zoek naar leuke dingen voor in huis!
Wat ik met name heel tof zou vinden zijn verhogingen voor mijn planten. Denk aan van die houten schijven die een plant net iets verhogen, of een klein krukje waar de plant op kan bv. Planten potten heb ik wel genoeg.
Stekjes zijn altijd welkom, dat kan ik zeker waarderen. Ik hoop dat ik ook een lootje krijg die van planten houdt :j
Ook kunst met planten is tof, bv een poster met planten erop of zoiets. Op verzoek kan ik wel foto’s posten van wat ik dan bedoel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:35

Planten zijn hier ook een top. Afgelopen jaar zijn er toch wel wat planten dood gegaan. Bloempotten ook (ik heb bruin en grijstinten in huis en oker geel).

Geurkaarsen zijn ook prima mits het waxinelichtjes zijn of zo'n kaars in een potje. Grote kaarsen heb ik nog genoeg.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:39

Ik vind planten ook een top, wel graag checken of ze niet giftig zijn voor de poezen. O:)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:46

Kaarsjes vind ik heel mooi en gezellig. Maar heb ik nooit aan in verband met de kinderen en een lompe hond :+

Nepkaarsjes of andere lampjes vind ik wel leuk :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:51

Nagellak en make up gebruik ik nooit, kokos hou ik niet van, hou wel van chocola :P, tweedehands is geen probleem.
Ik ben in de winter van de mutsen, sjaals, dekentjes, dikke sokken (maat 36) en handschoenen. Voor mijn werk buiten gebruik ik altijd vingerloze handschoenen.

Jolien87, jou blond Amsterdam collectie <3 ik hou ervan, grote fan van blond Amsterdam.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:19

Geurkaarsen.. ik ben er gek op, maar niet handig hier... we hebben sinds vorig jaar een kitten, die nu geen kitten meer is... het heerschap is een stuk ondernemender/brutaler/lomper dan onze andere katten, en hij loopt regelmatig dingen van tafel of van het dressoir... :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:19

Ik miste de glitterfan Daan13 in dit topic, ik heb haar even opgezocht en.... -O- -O- Ze is na het topic van vorig jaar niet meer online geweest. Wat ontzettend jammer, ik vond haar een gezellige aanvulling. :knuffel:

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:25

Laura_1986 schreef:
D_akota schreef:

Uit interesse: wat versta je onder goede geurolie en hoe gebruik je deze (heb je een verstuiver?) ik heb zelf heel veel oliën van Young Living en kan bijvoorbeeld wel monsters maken.

Klopt, ik heb zelf ook veel van young living maar ook van de groene linde.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:32

marleen_88 schreef:
Ik miste de glitterfan Daan13 in dit topic, ik heb haar even opgezocht en.... -O- -O- Ze is na het topic van vorig jaar niet meer online geweest. Wat ontzettend jammer, ik vond haar een gezellige aanvulling. :knuffel:

Ohja, ik zie het inderdaad.
Het zou toch ongelooflijk zonde zijn als dat voor haar reden is geweest om af te zwaaien maar niet ondenkbaar. :(:)

Ik overweeg toch om mijn aanmelding terug te trekken maar ga er nog een nachtje over slapen.
De gezelligheid van de voorpret en het delen van de mooie pakketten zouden voor mij redenen zijn om mee te doen maar ik merk dat een aantal nieuwe ontwikkelingen daar aardig zwaar tegenop weegt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:34

Jolien87 schreef:
marleen_88 schreef:

Ohja, ik zie het inderdaad.
Het zou toch ongelooflijk zonde zijn als dat voor haar reden is geweest om af te zwaaien maar niet ondenkbaar. :(:)

Ik overweeg toch om mijn aanmelding terug te trekken maar ga er nog een nachtje over slapen.
De gezelligheid van de voorpret en het delen van de mooie pakketten zouden voor mij redenen zijn om mee te doen maar ik merk dat een aantal nieuwe ontwikkelingen daar aardig zwaar tegenop weegt.

Welke 'ontwikkelingen' bedoel je precies?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:34

Ik heb een Lampe Berger dus voor mij hoeven olie en kaarsjes niet, maar een top lijst moet ik even over nadenken, borrelen doen wij ook graag, ik zeg nooit nee tegen alcohol :')