Heerlijk, wat een mannetje die Parker. Pootjes in de lucht en slapen maar. Of vraagt hij vooral om kriebels op zijn buik zo? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk, wat een mannetje die Parker. Pootjes in de lucht en slapen maar. Of vraagt hij vooral om kriebels op zijn buik zo?
Fitz kan niet wachten op zijn pakket! Vorig jaar vond hij het ook geweldig!
Fitz is een grote stoere vent die denkt dat hij nog een puppy is, zo ligt hij graag op schoot en is hij dol op knuffelen
Hij is dol op kamperen en op vakantie gaan en daar de wereld ontdekken
Momenteel doen we even geen cursus maar zijn we druk met andere dingen; lange wandelingen, balans en hersenwerkjes thuis, hardlopen weer oppakken en binnenkort verder met het traject tot therapiehond.
Speeltjes worden altijd uitvoerig getest: zit er een piep of een kraak in, kan het lekker slingeren en kan ik er trekspelletjes mee doen. Fitz vindt overigens dat dat met alle speeltjes kan maar dat zijn wel zijn favoriete onderdelen van spel (naast het in/uit halen, wat sowieso geweldig is)
Fitz eet rauw (KVV) en ik ben een ditchthebowl-addict
Dat maakt dat de kast dus overvol is met likmatten en slowfeeders.
Fitz heeft 2 kattenzusjes: Lily en Saartje
Fitz neemt zijn werk op stal altijd heel serieus, hij komt nooit schoon mee naar huis
Hij is een stoere doorkauwer; hard en stevig (maar: geen geweien, hoorns of hoefjes)
Snacks met haar zijn een enorme favoriet! Alleen paardenoren kan ik zelf niet zo goed aan. 
Tekenbandjes van paracord zien er leuk uit maar komen hier het huis niet in na een trauma vorig jaar.
Fitz heeft een instagram pagina waar ook wel veel terug te vinden is en inspiratie op te doen:Cerosa schreef:Heerlijk, wat een mannetje die Parker. Pootjes in de lucht en slapen maar. Of vraagt hij vooral om kriebels op zijn buik zo?

. Hij is niet zo speels en denk spelletjes vind hij ook stom.

, dus dat liever niet.
. Hij heeft graag speeltjes waar hij lekker in kan happen, ze moeten dan ook regelmatig in de was omdat ze zo smerig worden
.

Maar iets met een gedachte erachter vindt ik ook altijd leuk
Ik zal later vandaag ook nog even wat uitgebreidere informatie geven over Melle en Elvis en hun verlanglijstje maken.
Wij zijn ook al druk bezig dingen te bedenken voor ons lootje. 

Ook spul voor erin is zeker welkom. Ook is ZippyPaws en Kong speelgoed hier een grote hit (blijft heel in tegenstelling tot andere merken
) Snuffelmat hebben we van onze 2022 Santa gehad en zijn we nog steeds heel blij mee dus dat hoeft niet.

Dennis schreef:Ik heb op Quinn haar verlanglijstje alleen maar gezet dat alles leuk is.
Ik vind het lastig om echt dingen te vragen. We zijn nog zo veel dingen aan het uitproberen omdat ik zelf een beginnend honder eigenaar ben.
.
jaa ook hier het lootje getrokken, zoveel zin in!
Sharani schreef:Dennis schreef:Ik heb op Quinn haar verlanglijstje alleen maar gezet dat alles leuk is.
Ik vind het lastig om echt dingen te vragen. We zijn nog zo veel dingen aan het uitproberen omdat ik zelf een beginnend honder eigenaar ben.
Als ze volgende week weer even komt spelen met Freddy maar even goed opletten wat ze leuk vind. Waarschijnlijk alles omdat het van Freddy is.
.
).