Citaat:Boktnaam: Momo94
Naam hond(en): Molly & Ringel
Ras(sen): Molly -> berner sennen Ringel -> mengelmoesje
Leeftijd hon(en): Molly 7 en Ringel 5
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Molly kan niet tegen natvoeding. Ringel gelukkig wel.
Top lijst voor mijn hond(en): Alles wat eetbaar is, behalve voor molly dan natvoeding. Voerspellen. Alles met eten.![]()
Flop lijst voor mijn hond(en): Speelgoed met uitzondering van speelgoed waar je iets met eten mee kan.Ze slopen niks en hebben nog een hele mand vol speelgoed.
Leef je uit: Het zijn beide herplaatsers. Molly komt uit drenthe en Ringel uit zuid-holland. Ringel is met 4 maanden vanuit Bosnië naar Nederland gekomen. Is de eerste +- 2 jaar bij andere mensen geweest. Alleen Ringel is bang voor vreemde mensen. Ringel is iets een mengelmoesje met windhond erin. Dit is duidelijk zichtbaar aan haar bouw en ook haar gedrag. Buiten op het afgesloten veld is ze heel actief, maar binnen ligt ze het liefste met een dekentje in haar mand. Molly komt van een fokker af. Soms is ze ook een beetje een vreemde eend.Ze is altijd in voor een wandeling. Zelfs al ben je net 5 minuten terug. Molly is altijd te paaien voor eten. Ringel niet, vooral niet als die in de stress is. Gelukkig gaat dit al wel veel beter, maar zelfs voor een biefstuk kan je soms niet haar aandacht krijgen. Verder zijn het 2 heerlijke knuffelkonten! Helaas door beindiging van mijn relatie woon ik sinds enkele maanden terug thuis en daar zijn ze maar al te blij mee. Ik heb in die tijd ook een goede band opgebouwd. Mijn broertje is de hele week van huis en zit nu in de ziektewet. Van de week was hij eerder beneden dan ik. De honden hoorde iemand naar beneden lopen en waren helemaal happy. Tot mijn broertje de deur open deed en toen was het toch een grote telleurstelling dat mijn broertje daar stond ipv ik.
Terwijl ik niet veel anders doe dan mijn broertje als in aandacht geven en soms wat lekkers.
Molly

Ringel