Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoopydogy

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 14:34

WoW wat gaan jullie hard probeer elke dag wel bij te lezen maar lukt niet altijd voel me soms beetje niet actief maar doe me best
Hier al bezig met hints te verzinnen volgende week maar ff kadetjes shoppen denk ik hihi

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 16:39

Leuk Londen!
Wij hebben een keer in de buurt van Saint Pancras station, in een Point A hotel gezeten. Netjes en niet duur. Wel het bekijken waard. Vanaf het station ben je overal zo. Ze hebben wel meerder vestigingen.

Mijn ideale vrije dag... och dat ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand. Soms is het heerlijk om onder een dekentje weg te kruipen in het hoekje van de bank. Maar iets leuks ondernemen met gezin vind ik ook heerlijk! Gek op (korte) reisjes dus dat kan ook wel bij de ideale vrije dag. Kortom: ik kan niet kiezen..

Een favo vakantiepark heb ik niet, Landal vind ik altijd prima voor een weekendje weg, maar daar hoef je me niet 2 weken te laten zitten. Genoeg leuke Landal parken overigens gezien inmiddels.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:54

Het heeft even geduurd, maar nu ik ben opgestart met een kado krijg ik ineens meer ingevingen en ideeën!

Als je huisdieren hebt, mag hiervoor ook iets in het pakket? :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 19:30

Wij zijn in het verleden wel eens in een Landal huisje geweest, niks mis mee.
Nu gaan we al jaren niet meer op vakantie, niet dat we niet willen maar we hadden er geen budget voor.
En andere prioriteiten ook.

Voor mijn huisdieren mag er zeker wel iets in het pakket, hoeft niet maar mag wel.

Ik heb inmiddels al een paar cadeautjes gekocht maar ben nog niet klaar, heb veel te veel dingen die ik wel zou willen halen :D

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 20:36

Mijn kat en 2 honden lusten alles haha, er hoeft niet perse wat voor ze in het pakket maar teleurstellen zul je ze er ook zeker niet mee als er wel iets in zit.
Dit zijn onze bewoners;

Afbeelding (Dikke) Dirk
Afbeelding Pip
Afbeelding Ginny

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 20:44

Voor mijn dieren mag er gerust iets in het pakket, hoeft niet maar mag wel. Mijn paarden staan in mijn profiel, ik heb 7 kippen, die zijn ook echt een grote hobby geworden, kippen zijn zo leuk! En ik heb Dropje, mijn mooie zwarte kat, zo’n lieverd.

Afbeelding
Afbeelding

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 20:51

Afbeelding

Izzie lust alles! Maar als ze niets voor haar in het pakketje zit, is het ook goed :o

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:09

Wat leuk foto’s van huisdieren, met mijn allergieën wil ik juist een huisdier.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:32

Zo leuk al die huisdieren! Ik zou echt graag weer een eigen dier (of nog beter een eigen pony) willen hebben. Ben al een beetje aan het rondkijken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:37

2 keer in Landal geweest, waaronder afgelopen voorjaar een week in de Eifel, in een hondenhuisje. Wellicht dit voorjaar weer.

In het pakket mag altijd iets voor de hond, daarvoor helpt ze ook mee uitpakken. :))
Snacks alleen graanvrij en op basis van struisvogel, konijn of eend in verband met allergieën.

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:50

Wij hebben een kat Kiki. Niet zo te porren voor speeltjes maar misschien dat iets met catnip werkt. Wel te porren voor snoepjes. Verder heb ik een hamster, maar dat beest heeft drie bakken met zooi.
Kiki
Afbeelding

En bij mijn ouders staan deze twee monsters. Die vinden natuurlijke paarden snacks grotendeels helemaal goed. Hun maat qua halsters is of mini of veulen. Verder dragen ze onderleggers dus voor een creatieve SS :D _O-
Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:59

Afbeelding Freya &
Afbeelding
Jessie houden ook wel van iets lekkers!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 22:43

Mijn dames doen ook mee met de ss dog Santa maar die vinden toch dat ze nooit genoeg krijgen …zijn ontzettend zielig
Afbeelding
Daarnaast zouden deze 2 dames het ook niet erg vinden als er wat voor hun in het pakket zit.
Afbeelding
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 23:08

Afbeelding

Sil & Loki <3
Mijn dames <3
Strontverwend, maar dat hoort erbij toch? Meer speelgoed of snoepjes zijn altijd welkom. Met name folieballetjes zijn een groot succes en de yums vinden ze ook heerlijk.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 00:02

Cadeautjes ingepakt, goede doos gevonden, hints klaar... *\o/* *\o/* *\o/*
En net nog een laatste cadeautje besteld. Alsof budget niet bestaat :D

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 08:32

Oeeeeh ik hoor zoveel mensen over cadeautjes
Ik heb de eerste cadeaus binnen maar ga volgende week echt even aan de shop *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 09:44

Deze 2 lusten qua snoepjes ook alles. Qua echt eten doen ze moeilijker haha.
Afbeelding

Een doos heb ik denk ik ook al gevonden! Hangt er vanaf wat ik er nog allemaal bij duw haha.

Nog steeds aan het twijfelen ivm de boom - ik voel het niet, dit jaar. Ik denk dat ik gewoon wat versiering neerzet in het huis. Misschien komt "het gevoel" nog haha.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 10:13

Ik heb zelf 2 honden en 1 kat. Alleen die doen al mee met hun eigen SS, dus daar hoef je niks voor te doen. Elmo onze kat, lust alleen als snack liquid snack.. :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 10:14

Onze huisdieren vinden het ook vast leuk als er wat voor ze in zit al hebben we wel een kieskeurige hond. Die is niet zo van de droge koekjes enzo. Onze katten vinden alles prima. Het hoeft natuurlijk niet.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 10:55

Mijn ideale vrije dag is gewoon echt even lekker niks. Ook geen stallen mesten en verzorging van de paarden. Maar die komen dus zeer weinig voor. :+

Als mijn Santa het leuk vind mag er wat in het pakket voor mijn dieren. Ik heb 3 paarden die alles mogen. 1 hond die ook alles mag alleen geef ik zelf niet alles. Dingen zoals hieronder krijgt hij niet. En alles met dat witte 'spul' op de 2e foto echt nooit, is hij bijna een keer in dat witte gestikt en vond ik behoorlijk eng.

Afbeelding

Afbeelding

Het is een behoorlijk grote hond dus aan mini dingetjes heeft hij niet zoveel.

Afbeelding

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 12:26

Wat een leuke foto’s van jullie dieren!

Hier heel saai want we hebben geen huisdieren. Heb een bijrijdpaard die de verkoop in gaat dus dat schiet ook al niet op. Geen leuke dierenfoto’s dus van mij.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 12:35

Ik heb eerder een foto van mijn kat gedeeld. Echt mijn poezenkind <3 gisteravond bij mij zo geslapen.

Afbeelding

En verzorgpaard van 3,5 jaar. Nog niet onder het zadel. Verder staan er nog een hoop andere paardjes die ik ook mee verzorg waaronder drachtige merries.

Afbeelding

En ik heb nog twee zoetwater aquaria! :D

Ik houd nogal van dieren hahaha.
Er hoeft niets perse iets voor ze in te zitten. Vissen sowieso niet, ik heb alles al en gebruik specifieke producten. Katten en paarden snoepjes zijn een flop. In principe heb ik gewoon genoeg. Mocht mijn santa wel graag iets voor mijn kat willen doen, ze is gek op speelgoed wat iets anders is dan de normale speelgoed dingen. Vorig jaar heeft ze een tunnel gekregen, is echt favoriet! :D
Maar nogmaals, is alleen als mijn Santa echt niet weet wat ze anders zou kunnen geven.

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:25

Ik heb twee poezen; Nora en Mickey (die eigenlijk van m’n vriend is, ze tolereert mij van een afstandje). Ze vinden snoepjes zeker lekker en zijn daarin niet heel kieskeurig. Nora speelt ook graag en vindt kleine speeltjes (2 cm max) en iets zachts met catnip altijd lekker. Mickey is ruim 17 jaar en vindt dat ze genoeg overal achteraan gerend heeft.

Maar het is zeker geen noodzaak dat ze iets krijgen, het is niet dat ze niets krijgen.

Nora:
Afbeelding

Mickey:
Afbeelding

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 19:15

Dit zijn mijn drie monstertjes. Mag altijd wat voor hun inzitten. Lusten alles wel. Haru vind kwa speeltjes ook bijna alles wel leuk.

Haru
Afbeelding

Gin
Afbeelding

Aoi
Afbeelding

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 21:29

Afbeelding

Dit is mijn lieverd, Mylo <3

Mijn ideale vrije dag bestaat uit niets perse moeten.
Maar gewoon het huis op orde hebben.. iets leuks gaan doen met de kindjes.
Naar vrienden of familie toe gaan.. of gewoon lekker helemaal niets en thuis blijven.