Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 12:39

rockwitch schreef:
Ik heb wel geteld al 1 kado. Maar ook nog niet veel tijd gehad om te shoppen. Komt wel goed. Er gaat hier nooit een SS pakket met maar 1 kado de deur uit.

Hier ook. Ik panikeer niet.

Yonker

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 12:51

Vanaf 7 december pas verzonden joh, duurt nog ff. Ik heb wel al ideetjes maar nog niks gedaan, ben eerst nog druk bezig met adventskalender maken voor iemand. Daarna ga ik inkopen doen voor SS :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 12:53

Oh lekker Croky
Mijn lievelingschips is de groene van Croky <3

Ik heb nog geen cadeautjes gekocht.
Ben er ook nog niet uit wat ik nou wil kopen.
Had al wel even gekeken.

Ik heb al wel een doos *\o/*

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 15:09

Zojuist de koopcadeautjes gehaald. Nu de extraatjes nog maken en alles leuk inpakken.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 16:25

Ik ben compleet *\o/*

Vanochtend de laatste spulletjes besteld en toen was het budget ook ineens verdwenen haha. Denk dat ik een leuk pakket heb kunnen samenstellen en nu hopen dat mijn lootje dat ook gaat vinden :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 16:27

Linnie050 schreef:
Oh lekker Croky
Mijn lievelingschips is de groene van Croky <3

Ik heb nog geen cadeautjes gekocht.
Ben er ook nog niet uit wat ik nou wil kopen.
Had al wel even gekeken.

Ik heb al wel een doos *\o/*

Die smaakt niet meer als voorheen toch?
Ik vind of vond hem ook heeeel erg lekker. Heb nog niet geprobeerd hoe het nu is.

So hey mensen die al compleet zijn. Respect!
Ik merk dat het met 2 kinderen, de veestapel en werk dit jaar ietsje lastiger is :=

Maar. Ik doe uiteraard mijn uiterste best!

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 16:28

hier vanavond de laatste dingen bestellen en dan kan het grote inpakken en versieren beginnen!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:47

Ik kwam net een leuke vraag op m'n theezakje tegen : "Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?

De mijne ligt aan het seizoen merk ik.
- Zoals nu (herfst & winter) ga ik het liefst met een lekker zonnetje een grote wandeling maken met de hond. Daarna dan met een grote kop thee en een fijn boek onder een kleedje op de bank. <3 Hier kun je me zo intens gelukkig mee maken! Ik vind wandelen in het bos in de regen ook geen ramp, als ik daarna maar een warme douche kan nemen en dan de bank op kan. Ook genieten :D
- In de lente & zomer vind ik het dan weer heerlijk om langer de natuur op te zoeken en daar met een groot picknickkleed een aantal uur door te brengen.

Verder ben ik iemand die echt kan genieten van een dagje sauna/welness. Lekker even ontspannen, geen geren en gevlieg, maar ultiem de tijd om tot rust te komen. Ja, daar maak je me ook echt blij mee!

Enne, heerlijke weekendjes weg met mijn gezin zijn ook een grote top. Samen in een huisje van bijvoorbeeld Landal (de meiden zijn gek van Bollo) is voor mij ook een groot feest <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:26

Welke landal is favoriet?
Denk ik ondertussen even na over mijn ideale vrije dag!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:51

We zijn al bij heel veel verschillende parken geweest en eigenlijk zijn ze allemaal top, maar Landal Landgoed 't Loo staat toch wel met stipt op nummer 1 :j Prachtige omgeving, leuke dorpjes/stadjes in de buurt, groots opgezet park, leuke plaza, prima zwembad :D

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:41

Hier ook pas 1 cadeau, maar ik ga maandag naar Londen dus hoop daar ook iets leuks te scoren.
Hier ook perongeluk onstipt dus een tijdje verdwenen. Sorry Santa!

Ik ga niet naar Landal en heb dan ook geen favoriet park.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:51

Ik ga ook niet naar Landal, wij boeken vaak wel leuke huisjes overal en nergens. Gisteren voor m'n verjaardag enorm verwend, volgend weekend ga ik met m'n vriendin als cadeau naar "een Waddeneiland" (verrassing) en van m'n vriend een kaartje met een waardebon voor een weekend weg. Je zou het niet zeggen dat ik van weekendjes weg hou zeker? :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:00

Zo, lieve Santa… eindelijk mn kaartje geüpload.. <3 ik neem aan dat ie van deze Santa komt tenminste :D

Om je vraag te beantwoorden: ik zou het zeker leuk vinden om ook dingetjes voor mn dieren te krijgen…. Blije beestjes = blij baasje <3 :D

Afbeelding
Afbeelding

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:23

Notitie boekjes zijn hier een top, kan er nooit genoeg hebben. :o

candalisa schreef:
Miccamaaike dat is wel een mooi gebaar! In Australië stond er in de target een hele grote kerstboom waar kaartjes met kindernamen in hingen en hun leeftijd waarvan hun ouders geen kados konden betalen en bij de voedsel bank liepen. Daarvoor kon je een kado uitzoeken en onder de boom leggen. Target kocht dan voor de overgebleven kinderen kados zodat geen enkel kind zonder zat.
Heel mooi dat dit gebeurd.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:55

Ik denk dat ik bijna klaar ben, alleen ik heb ook gelijk andere Sint en kerst cadeautjes gekocht en alles moet nog even uitgezocht en ingepakt worden, dus ik ben een beetje het overzicht kwijt nu alles nog in de tassen zit.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 22:21

zorro schreef:
Ik denk dat ik bijna klaar ben, alleen ik heb ook gelijk andere Sint en kerst cadeautjes gekocht en alles moet nog even uitgezocht en ingepakt worden, dus ik ben een beetje het overzicht kwijt nu alles nog in de tassen zit.

Ik heb het ook.. :)) Ik heb lijstjes gemaakt met voor wie ik wat gekocht heb. En ga maar even inpakken van de week want dan is het maar klaar (en kan ik ook niet nog stiekem andere dingen kopen).

Ik ga morgen onverwacht even naar Groningen en m'n portemonnee zegt wel dat ik echt niets mag kopen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:07

Herkenbaar :Y) ik denk dat ik nu ook wel mag stoppen, maar ik vind cadeautjes kopen echt heel leuk om te doen..

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:16

Yonker schreef:
Vanaf 7 december pas verzonden joh, duurt nog ff. Ik heb wel al ideetjes maar nog niks gedaan, ben eerst nog druk bezig met adventskalender maken voor iemand. Daarna ga ik inkopen doen voor SS :D

Volgend jaar een adventskalender SS! *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:29

Ik heb hier ook meteen voor het gezin inkopen gedaan. Alles voor mijn lootje nu apart in een tas gedaan en even kijken hoe ik me morgen voel. Anders alvast in pakken. Ik ben daar echt zo slecht in. :')

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 00:49

Ik wilde inpakken, maar helaas alleen Sinterklaas papier te bekennen hier :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 08:52

lotthje schreef:
Hier ook pas 1 cadeau, maar ik ga maandag naar Londen dus hoop daar ook iets leuks te scoren.
Hier ook perongeluk onstipt dus een tijdje verdwenen. Sorry Santa!

Ik ga niet naar Landal en heb dan ook geen favoriet park.

Oh, mag ik vragen waar je geboekt hebt?
Wij gaan 1 maart naar Eastington voor het huwelijk van onze Engelse vrienden. En willen dan nog 2 nachten in Londen bij boeken om te gaan shoppen, als we daar dan toch zijn.. :') Ik wil qua verblijf niet te veel uitgeven, ik wil zoveel mogelijk shop-budget overhouden haha. Als we de auto maar kunnen parkeren, dan zijn wij blij haha. Voorlopig rijden we met een veel te grote bestelwagen haha, ik hoop stiekem dat dat tegen dan nog verandert :') Er passen veel souvenirs in, maar 't is zo onhandig om te parkeren haha. We moeten in december mijn schoonmoeder ophalen in de luchthaven (Charleroi) en mijn vriend is nu al aan het stressen dat die niet onder de hoogte-bareel past :')

__________________________________________________________________________________

Hier nog een cadeautje gescoord voor mijn lootje, maar nog niet klaar met scoren. Ik heb nog een paar dingetjes in mijn hoofd die ik wil zien te vinden :j

Hier ook verschillende dozen met cadeau's haha. Ik doe mee aan 2 santa's, en moet natuurlijk ook cadeau's voor de familie kopen. Altijd spannend om die cadeau's gescheiden te houden haha.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:21

Leuk! Ik ga ook naar Londen :D Wij gaan 31 december tot en met 3 januari, met oud en nieuw dus :):) (SO naar mijn vader die bij de katjes wilt blijven :'))

@LWDaisy: Kijk eens op AirBNB! Wij hebben deze week een appartementje in Soho kunnen scoren. Qua hotels kon ik in het centrum echt niks meer vinden voor minder dan € 600,- per nacht, en ik geloof dat we nu in totaal € 520,- kwijt zijn voor de accomodatie.
Parkeren durf ik wel niet precies te zeggen, maar in Parijs hebben wij wel eens buiten de stad geparkeerd en daarna met het OV naar het centrum gegaan. Zoiets zou ik zoeken eerlijk gezegd, want parkeren in grote steden heb ik niet de beste ervaringen mee :$

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 11:35

Haha wat leuk al die mensen die naar Londen gaan ik ga ook van 13 tot 18 december.
Hier ook via AirBNB geboekt anders was het inderdaad veels te duur.

Hier de eerste kadotjes ook binnen. Van het weekend eens kijken of ik nog wat kan scoren.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 11:44

"Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?

oeii... dat is een lastige. Het liefst lekker in de natuur, maar kan ook genieten van thuis op de bank lekker switchen, serie kijken of iets en anders achter de laptop een spelletje spelen of serie kijken.

Of lekker boven op mijn bed onder een dekentje met het elektrische dekbed aan. <3

Eerste kado is besteld, moest toch iets hebben wat helaas nergens te verkrijgen is of alleen in hele kleine varianten.. en zag iets er tussen staan en dacht ja! Dat is wat voor mijn lootje! *\o/*

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:31

@Daisy, ik ga via school, dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Echt een businesstrip, zin in!
Leuk dat er meer mensen gaan! :)