Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:00

fohadie schreef:
Haha, ik heb afgelopen dinsdag de hele notenkalender opengemaakt en idd erg teleurgesteld in vakje 23. Bij mij was de verpakking zelfs stuk. Ik vroeg me al af hoe lang het duurde voor er een teleurgestelde reactie zou komen in dit topic. Maar dat van de 24e kon ik dan wel weer wel waarderen. Helaas zitten mijn favo nootjes er niet in dit jaar. Ik weet nog niet of ik hem volgend jaar ook doe. Er zaten sommige verrassingen in die ik heerlijk vond, maar ook een hoop waar ik niet erg blij van werd.

Bij mij ook al stuk! Maar al was het heel, echt een blamage dit.

@Amyy heel graag gedaan!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 21:34

Zelf had ik de Bodylab kalender met fitnessrepen, een 24 flavours of coffee voor m'n dolce gusto en een simpele adventkalender van de Action om mijn kerstboom te versieren. Laatstgenoemde stond absoluut op nummer 1. :') De repen in de Bodylab kalender vond ik niet lekker en de koffiekalender al helemaal niet te drinken. Alleen de zwarte koffiesmaken gingen wel.
De notenkalender zag ik bij een vriendin voorbij komen en die had ik juist wel graag gehad! Ik dacht dat het alleen nootjes zouden zijn maar dit zag er heel afwisselend en lekker uit. Zeker voor de prijs heel veel inhoud en de beste kalender die ik voorbij heb zien komen bij vrienden (en dat waren veel kalenders alles bij elkaar). In het vervolg zelf de dingen kopen die ik tip (door dit topic nota bene haha).

Stiekem ben ik best blij dat de kalenders nu leeg zijn, wat een troep aan verpakking en alles zag er inmiddels zo gehavend uit.

pluisbeer

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 23:15

Ik ben al met al ook tevreden over de notenkalender

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 00:05

Ik vond de noten shop dus echt leuk! Oké natuurlijk had ik dat pakje kaarten niet verwacht maar buiten dat vond ik het een hele leuke en gevarieerde kalender. Zeker voor dat geld :j

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 11:43

Ik was ook blij met mijn nivea kalender. Denk dat ik hem volgend jaar ook wel weer wil.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 11:45

Ik had de kalender van de Duitse DM-drogist (Balea) en de groene van de Bodyshop. Allebei heel geslaagd!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 17:14

Ik had de Balea en een gevuld met parfum, die speciaal gemaakt is. De Balea vond ik erg leuk. Die wil ik volgend jaar weer

De parfum was leuk maar ik had er niks aan. Begin december ziek geworden en mn reuk kwijt. Eer dat die er weer was werd ik weer ziek. Dus ik ga binnenkort eens een middagje uitpakken en snuffelen aan alle parfummetjes

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:16

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:51

Oh wat leuk! De kalender hoef ik niet, maar het plaatje van de teckel is geweldig! <3

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:53

Ahh wat leuk ik was dit topic al aan het zoeken daar de eerste kalenders nu uitkomen!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 17:13

Oh ik heb hier weer zin in!! *\o/*

Hebben jullie al kalenders op het oog of misschien zelfs al besteld voor dit jaar? :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 17:38

Ik wil er eigenlijk 1 met parfum! :D Nu nog even zoeken naar een goede. Ik vind die van Jo malone een beetje.. prijzig.. :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 19:17

Alwiene schreef:
UP UP UP

voor de Liefhebbers de Tiierisch XXL adventskalender voor honden is NU in de voorverkoop https://www.tiierisch.de/produkt/tiieri ... CRh9OOXLtk

Uiteraard heb ik al besteld :D

Kun jij een klein beetje schetsen wat je kunt verwachten (uit vorige kalenders)?
Ik twijfel heel erg. :')

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 20:28

*\o/*
Ik liep er van de week weer aan te denken!
Voor de kinderen zullen we op zoek moeten naar Lego adventkalenders, ze spelen er het hele jaar door mee. Ook de dozen moeten bewaard blijven, die horen bij het spel. <3

Voor mezelf zou ik iets met lekkere (kruiden)thee wel leuk vinden.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 20:58

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:14

Ik heb een paar maanden geleden de Lego kalender van afgelopen jaar gekocht met 50% korting.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:40

Momo94 schreef:
Ik wil er eigenlijk 1 met parfum! :D Nu nog even zoeken naar een goede. Ik vind die van Jo malone een beetje.. prijzig.. :')

In een fbgroep waar ik lid van ben, maakt er iemand zelf adventkalenders met parfum. Ik heb er vorig jaar een gekocht bij haar. Was leuk gedaan met hele mooie geuren die zoveel mogelijk afgestemd zijn op jou smaak

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 00:38

Myfairytale schreef:
Alwiene schreef:
UP UP UP

voor de Liefhebbers de Tiierisch XXL adventskalender voor honden is NU in de voorverkoop https://www.tiierisch.de/produkt/tiieri ... CRh9OOXLtk

Uiteraard heb ik al besteld :D

Kun jij een klein beetje schetsen wat je kunt verwachten (uit vorige kalenders)?
Ik twijfel heel erg. :')

Kun je het beste even op youtube kijken daar staan unboxing filmpjes van vorige jaren. T is een mengeling van granenvrije snacks, speeltjes en gebruiksartikelen.

pradadaan schreef:
Oh ik heb hier weer zin in!! *\o/*

Hebben jullie al kalenders op het oog of misschien zelfs al besteld voor dit jaar? :)

Heb nu alleen die van Tiierisch besteld maar wil ook die van Bonne Maman weer, maar die staat alleen nog op de Amerikaanse site en niet op de Nederlandse.
Ook wil ik waarschijnlijk de Invisibobble kalender, vind de buitenkant erg mooi dit jaar! Voor de hond komt er sowieso ook nog eentje van Durk's.

Misschien ook nog eentje van Yankee Candles. Zag dat ze dit jaar alleen de twee goedkopere hebben en niet de duurste, maar die kocht ik toch al niet. Rituals ziet er mooi uit, maar inhoud nog niet bekend, wat ik hoorde over de inhoud staat me niet aan dus die laat ik waarschijnlijk weer overgaan.

Ook wil ik weer kalenders met eetbare inhoud maar die zijn er nog niet echt. Ja nuttela zag ik al langskomen, tof maar niet glutenvrij :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 06:53

Ik heb ook nog niks maar ben wel al aan het rondkijken. Helemaal zin in. :D

SunnyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 09:13

Vorig jaar misgegrepen bij de essence kalender voor mijn dochter. Dit jaar zou ik het heel graag willen bemachtigen.
Is deze er al? Kom wel iets tegen maar betwijfel of dat het is?
Iemand goede tip welke site ik het beste in de gaten kan houden?

Zelf vond ik de bodyshop kalender leuk vorig jaar. Ik twijfel nog welke ik zal kiezen. Die van de Douglas lijkt me ook wel wat.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 09:23

Die Essence wil ik dit jaar inderdaad ook weer voor dochter. Twee jaar terug had ze deze ook en vorig jaar nog veel van over dus had ik er zelf een gemaakt, maar dit jaar kan het wel weer.

SunnyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 09:33

Heb jij goede suggestie waar we die kunnen kopen?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 09:35

SunnyHorse schreef:
Heb jij goede suggestie waar we die kunnen kopen?

Als het goed is wordt essence alleen bij kruidvat verkocht in Nederland.
Dus even de folder/site in de gaten houden.

Houd wel rekening mee dat hij vorig jaar bij de meeste filialen binnen 1 dag uitverkocht was.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 15:53

Ik heb volgens mij de DIY versie van Essence, twee jaar terug bij Amazon besteld.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 21:26

Ik lees al wat jaren mee, want ik ben altijd heel nieuwsgierig. Dit jaar is m’n zoontje 4, dus leuke leeftijd om te beginnen. Ik wil voor hem de brio kalender of lego kalender. En voor m’n dochter (2) een play-doh kalender. Voor m’n vrouw wil ik zelf wat samenstelling, dus even Pinterest van de week en vast langzaam dingen verzamelen.