Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:40

miccamaaike schreef:
5 Secret Santa's is wel heel veel ja.

Ik heb met dit jaar wel aangemeld voor Secret Sint, waarbij je een pakket maakt voor een gezin wat het zelf financieel moeilijk heeft. Erg leuk om voor een ander zo een mooie pakjesavond te kunnen organiseren. Ik kan dus lekker los met shoppen voor 2 kinderen.

Oh dat is leuk en mooi zeg! Via waar doe je dat en is dat landelijk?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:45

foxy80 schreef:
Bij ons op werk is SS niet zo uitgebreid van dozen en hints etc. Gewoon 1 dootje bij drink zelf afgeven aan je ss.

Hier beseft dat kerst nog een dingetje wordt met deze 2 in huis. Zo werd de voedseltoren onthaald die schrokken moet vermijden -O-

[ [url=m/tHlthZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus nu alvast op zoek naar plastic kerstballen in de boom. Heb al vogeltjes en wat ornamenten die onbreekbaar zijn, maar al mijn ballen zijn van glas. Ik heb een goud - gebroken wit - zilver - mint - aubergine kleurenpalet in huis beste SS

[ [url=m/n9daPS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/liu9jS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CTWOAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook zo'n 2 donderstenen in huis, en dezelfde voedseltoren - ze duwen hem helaas heel snel om haha.
Tip voor je kerstboom: wij hebben de onze in een emmer snelcement gezet :') Als ze er dan toch perse in willen kruipen, zal hij in ieder geval niet omvallen :')

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:46

Roosch schreef:
Wist je dat die niet van mevrouw Langkous is? :))

Gefeliciteerd!

Ja ik weet dat het niet letterlijk is wat ze gezegd heeft, maar het idee was wel iets in die richting, dus ik blijf in de waan dat het van Pipi komt :')

candalisa

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 14:11

Miccamaaike dat is wel een mooi gebaar! In Australië stond er in de target een hele grote kerstboom waar kaartjes met kindernamen in hingen en hun leeftijd waarvan hun ouders geen kados konden betalen en bij de voedsel bank liepen. Daarvoor kon je een kado uitzoeken en onder de boom leggen. Target kocht dan voor de overgebleven kinderen kados zodat geen enkel kind zonder zat.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:04

Blinnii schreef:
Wat gaaf Maaike! <3 Via waar heb je dat gedaan?

Wat er onbeperkt in mijn pakket zou mogen zitten.. pfoe lastig. Ik vind het vooral heel leuk dat iemand moeite voor me doet :j Ik ben echt gek op chocolade overigens, dus dat is altijd goed :9

En de beste aankoop onder de 10 euro.. uhhhh.. Een mini melkopschuimer voor onderweg, maar mijn 'muis' van de Action vind ik ook heel prettig. Ik vind touchpads op de laptop echt drama, dus dit werkt veel makkelijker. Verder houd ik van mooie stiften om lekker te kunnen kleuren/handletteren.

Mini melkopschuimer ? Waar weg, waar heb je die gekocht ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:08

Roosch schreef:

Er is hier een school met die quote en een afbeelding van Pippi Langkous. Zo'n doorn in m'n oog _O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:46

Urbanus schreef:
Roosch schreef:

Er is hier een school met die quote en een afbeelding van Pippi Langkous. Zo'n doorn in m'n oog _O-

Van wie is die dan wel?

Die voedseltoren, dat is nog echt de grap, wordt eerst langs bovenaf leeggeschrokt door dikkie (zie hangbuik) en als hij bijna leeg is wordt die omgetrokken. No way dat ze hem omtrekt om dan brokjes overal te gaan zoeken, veel te veel moeite. Echt, luiheid met een vachtje! :') Onze vorige kat deed heel braaf leegeten zoals ontworpen en ook de lapjeskat doet er niks verkeerd mee. Maar de hongerlijder weet er dus wel weg mee.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:48

Die van ons ging er bovenop zitten en vervolgens met toren en al naar beneden. Wieeeeeh, brokjes alle kanten op.

Stelletje donderstralen. :+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:25

Ik wil er een deksel voor zoeken en eens kijken of ik in een houten plaat een gat kan maken voor de basis, met bredere voet(wat de nieuwe versies hebben) kunnen ze hem niet omtrekken. Moet echter nog wel een beetje kunnen wiebelen of ze krijgen de korrels er nooit uit.

SS, speeltjes/kattenkruid ter afleiding is ten zeerste welkom. De boom is gelukkig al wel van plastic, nu de versiering nog in katproof versie vinden.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:28

De eerste kado’s zijn binnen *\o/*

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:37

Via www.secretsint.nl.
Denk dat ze voor dit jaar al voorzien zijn, maar volgend jaar zoeken ze vast ook weer mensen om een pakket te maken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:47

foxy80 schreef:
Van wie is die dan wel?

Ik geloof dat de theorie is dat iemand het ooit heeft geschreven op een Pippi Langkous foto en dat het online viral is gegaan ofzo. Pippi zegt wel dat ze niet weet of ze piano kan spelen omdat ze het nog nooit heeft gedaan. Zoiets.

Ik lees de boeken niet, bekijk wel de films dagelijks :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:04

sorry Santa, als mn kaartje van jou komt.. ik ben er nog niet aan toegekomen om een foto te maken en de uploaden... en ik moet nog antwoord geven op je vraag... komt uiterlijk zaterdag Y;(

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:06

foxy80 schreef:
Ik wil er een deksel voor zoeken en eens kijken of ik in een houten plaat een gat kan maken voor de basis, met bredere voet(wat de nieuwe versies hebben) kunnen ze hem niet omtrekken. Moet echter nog wel een beetje kunnen wiebelen of ze krijgen de korrels er nooit uit.

SS, speeltjes/kattenkruid ter afleiding is ten zeerste welkom. De boom is gelukkig al wel van plastic, nu de versiering nog in katproof versie vinden.

Misschien is zo'n puzzel meer iets voor jouw brokkenpiloten:
Afbeelding

Staat veel lager dan de toren, en is veel steviger. Mijn 2 bandieten houden hem in ieder geval heel :j

__________________________________________________________________________________________

Vandaag gaan shoppen met mijn vader, en de eerste lootjes-cadeautjes zijn gekocht *\o/*
Rudolph-kerst-pop-up sloeg tegen. Leuke spullen, maar echt belachelijk duur. Jammer!
Wel nog een kerst-brievenbus voor mezelf gescoord - eindelijk *\o/*

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:30

Mijn kadootjes zijn denk ik wel compleet. Ben alleen het budget kwijt, maar dat is niet zo erg :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:33

Tanya schreef:
Mijn kadootjes zijn denk ik wel compleet. Ben alleen het budget kwijt, maar dat is niet zo erg :')

Budget telt alleen in de zin van: minimum x bedrag.
Aan maximum doen we niet :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:37

Wow wat gaat dit topic weer snel!
En sorry SS, ik heb echt te lang niet in dit topic meegelezen :o (klein excuus dat ik corona heb -O- :') )

Wat leuk al die favoriete quotes hier in het topic! Ik hou daar altijd wel van (maar niet om in m’n huis op te hangen :D ).
Zag m’n favoriete quote van Dumbledore hier een paar pagina’s terug ook al voorbij komen. Die heb ik zelfs als achtergrond op m’n telefoon.

Ik heb zowaar net het eerste kado voor m’n lootje gekocht! Gelijk een voltreffer denk ik, dus dan kan ik de rest misschien wat creatiever invullen *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:52

Tanya schreef:

Ik ook heel erg. :o vorige jaren moest ik soms wel even moeite doen om wat te bedenken maar m'n huidige lootje is er echt een waar ik potentieel aan failliet zou kunnen gaan. Zegt waarschijnlijk ook wel wat over mezelf want ik verkeer eigenlijk non stop in die staat maar zo leuk. :))

Ik maak hiernaast nog een paar kleinigheidjes voor vrienden. Zelfde probleem daar.. er blijft echt vanalles aan m'n vingers plakken steeds.

Ik overweeg dit weekend voor hen iig alles al in te gaan pakken en de dozen klaar voor verzending en ingepakt te maken want voor je het weet eet ik met kerst droog brood. :')

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 19:06

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Roosch!

En Jodym met de zwangerschap!

Hier is het budget ook iets zoek geraakt. Ik werk weer, dus ik heb wat meer te besteden. Maar ik ben er zelf wel blij mee. Alleen 1 cadeau lukt nog niet zoals ik dat wil. En ik moet nog naar 1 winkel toe voor de laatste dingetjes. En het allerbelangrijkste… de doos. Even zoeken naar een geschikt formaat.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 20:17

Mijn Santa had nog foto's van mijn beestenspul tegoed.

Onze shetlander

Afbeelding

Onze terrors

Afbeelding

Onze poes

Afbeelding

Onze kater

Afbeelding

Roosch, van harte gefeliciteerd

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 21:20

Zo ik denk dat ik bijna klaar ben met shoppen *\o/*

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 21:24

Met dank aan _AB_ :D *\o/*

Afbeelding

(Of misschien ook wel niet :+ … ik voorzie een nieuwe verslaving *\o/* )

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 08:25

Ikke ga vrijdag weer shoppen :-)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 11:16

Oeps ik had jullie ontstipt. Ik ga weer actiever meepraten. excuses santa!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 12:19

Ik heb wel geteld al 1 kado. Maar ook nog niet veel tijd gehad om te shoppen. Komt wel goed. Er gaat hier nooit een SS pakket met maar 1 kado de deur uit.