Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:13

Alwiene schreef:
pluisbeer schreef:
Ik vond de notenshop vandaag echt een flop

Oh god, ik ben heel benieuwd, ga hem meteen open maken, voor mij zat er dankzij glutenintolerantie al heel weinig bij tot nu toe (ik had veel meer echt noten verwacht toen ik bestelde) :=

Spoiler:
oke er stond wel bij dat er zoiets in zou zitten, alleen dacht ik een waardebon geen kortingscode, maar ik vind het vooral vaag, staat nergens op wat voor korting het dan precies is enzo. :=

Edit2: uitgeprobeerd en lijkt erop dat het een vaste waarde van 5 euro is zonder minimum besteding.

Mijn notenshop kalender is ingestort hebben jullie dat ook of gewoon pech?
Ook mijn mymuslie klopt niet.
Misschien met de post teveel door elkaar geschud ofzo

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:48

Nee, de mijne is niet geschud. Zit gewoon goed in het vakje. Die van vandaag lijkt me wel weer erg lekker!

Alwiene, hoe erg is jouw intolerantie? Heb je ook al last als er sporen van gluten in zouden kunnen zitten? Want dan ben ik bang dat je niets van de kalender kan eten. Of alleen als er echt gluten in verwerkt zitten?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:08

De notenshop kalender is hier ook bezig met instorten inderdaad en bij mijn zus ook.

Ik ben heel gevoelig qua gluten maar een sporenwaarschuwing is vaak vooral indekken en eet ik dus gewoon wel. Meestal gaat dat goed.

Ik verwachtte echt noten, pure dus, die zijn uiteraard glutenvrij. Maar heel vaak zijn suikerpindas en pindarotsjes, chocoladenoten en bv nougat ook glutenvrij. Borrelnootjes zelden. Op zich is er voor mij qua noten dus best veel mogelijk. Moet hem vandaag nog open maken trouwens hoor.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:42

Ik ben vandaag weer helemaal gelukkig met de Pickwick kalender. <3

Spoiler:
<3 chai tea <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 15:23

Spoiler mbt Notenshop kalender
Spoiler:
Pindarotsjes kunnen meestal wel dus ik dacht heel even yeahhh maar dat geldt niet voor cookie caramel rotsjes natuurlijk :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:12

Een deel van mijn advent kalenders ben ik nu ook aan kunnen beginnen eindelijk <3

Ik ben begonnen aan de advent die m'n beste vriendin voor me maakte en aan de Bookish Goods advent kalender.
Ik heb dan nog een Stationary & Gift advent, maar die begint 16 december pas dus nog even geduld voor die haha. De bookish goods advent even in spoilers voor het geval er iemand tussen zit hier die 'm misschien ook zou hebben.

12 december
Van m'n vriendin:
Afbeelding

13 december
Van m'n vriendin:
Afbeelding

Bookish Goods:
Spoiler:
Afbeelding

14 december
Van m'n vriendin:
Afbeelding

Bookish Goods:
Spoiler:
Afbeelding

En dan heb ik nog een milka en pukka thee advent waar ik wel sinds 1december dan mee bezig ben.

Sharani

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:08

Wat een leuke dingen, Cursebreaker. Wij zijn ook nog steeds helemaal enthousiast over de zelfgemaakte kalenders. Ik heb er al fijne warme sokken, bijzondere kerstversiering en lekkere thee en chocolade in gehad, zo leuk!
De mannen in de familie willen er volgend jaar ook voor elkaar 1 maken, met lekkers, speciaal biertjes en bijzondere koffies en zo. Wordt een leuke nieuwe traditie zo :j .

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:12

Wat leuk allemaal ook wat je gekregen hebt so far en super leuk dat de mannen er ook aan willen beginnen volgend jaar <3 Inderdaad, echt een leuke nieuwe traditie zo!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 09:40

15 december

Bookish Goods
Spoiler:
Afbeelding

Van m'n vriendin
Afbeelding

Vind de mokken ook echt zooo gaaf <3
En het bookish good item is altijd handig vind ik. Maak vaak gebruik van vergelijkbare dingen haha.

Voor mijn vriendin had ik vandaag in haar advent gestopt:
een body crème van Loveli (merk wat we beiden veel gebruiken) en een pot wat exclusievere jam, wat ze ook altijd wel lekker vind.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:37

De notenkalender vind ik tot nu toe heel wisselend. Wel elke dag een verrassing! Ik vind hem overwegend leuk, nog maar drie zakjes die ik niet zo lekker vind, maar wel aan iemand anders kan slijten met de kerst. :+ Tot nu toe is het wel ongeveer wat ik er van verwacht had. Er is nog 1 soort (of eigenlijk twee) waar ik op hoop en met nog 9 dagen te gaan wordt die kans steeds kleiner. Haha. Maar er is nog hoop.

De Craft only beerkalender valt tegen. Die hoef ik volgend jaar niet meer. Het spel snap ik sowieso niet en de bieren vind ik op twee na niet zo heel speciaal. Sommigen ken ik zelfs al. Tot zover uniek. Ook zouden er 20 bierstijlen inzitten. Dat had ik anders ingeschat. Ik vind het tot nu toe veel van hetzelfde met een paar uitzonderingen. Maar ook hier: er is nog hoop! Wie weet bevallen de laatste 9 me wel. Wel lastig dat ik de fles en blikjes moeilijk uit de verpakking krijgt. Dat helpt ook niet mee voor het positieve gevoel.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 11:04

Eilish schreef:
Ik ben heel blij met mijn puzzel adventskalender, die heb ik voor het eerst.

Er zitten 24 doosjes met ieder 42 bij elkaar horende puzzelstukjes in. Samen vormen die 24 delen opeenvolgend een puzzel van 1008 stukjes.

[img*]m/7tR5uQ.jpg[/img]

Die kalender moet ik voor volgend jaar onthouden! Dat lijkt mij echt onwijs leuk! :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 11:06

Die puzzel kalender ziet er idd echt superleuk uit <3

Ik moet dan alleen eerst nog iets vinden om puzzels goed in op te bergen, want kan dit met de kat echt niet laten liggen :') Maar oprollende matten kom ik echt niet mee weg, dus ik ben nog zoekende even voor die puzzel opberg dingen haha. Als ik daar iets goeds voor vind, wil ik die puzzel advent volgend jaar ook wel echt :j

fohadie, jammer wel dat het toch wat tegenvalt zo! Hopelijk dat er in de komende 9 dagen toch nog wat meer 'uitgepakt' wordt! Ben benieuwd.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 12:42

[quote="cursebreaker"]Die puzzel kalender ziet er idd echt superleuk uit <3

Ik moet dan alleen eerst nog iets vinden om puzzels goed in op te bergen, want kan dit met de kat echt niet laten liggen :') Maar oprollende matten kom ik echt niet mee weg, dus ik ben nog zoekende even voor die puzzel opberg dingen haha. Als ik daar iets goeds voor vind, wil ik die puzzel advent volgend jaar ook wel echt :j

fohadie, jammer wel dat het toch wat tegenvalt zo! Hopelijk dat er in de komende 9 dagen toch nog wat meer 'uitgepakt' wordt! Ben benieuwd.[/quote

Ik heb 1 van mijn puzzels in een klik lijst gedaan en wil ik nog ophangen. Misschien een grote kliklijst kopen en dat je daar steeds je puzzel veilig kan bewaren? Kan de kat erop liggen, zonder dat het verschuift. :D

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:10

De bierkalender van Aldi is mijn man superblij mee! Ik had er eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar de afwisselende inhoud heeft ons verrast :j

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:22

Ja, de puzzel kalender vind ik echt heel leuk! Ik heb volgens mij nog nooit zo snel een puzzel van 1000 stukjes gemaakt :+ Als ik de stukjes van die dag in elkaar heb gelegd doe ik ze in mijn puzzelmap.
Op of tussen iets plat neerleggen en buiten bereik van je kat werkt misschien ook. Stuk karton oid en dan onder de bank of op een kast oid

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:12

Ik heb hier een theekalender van Paper & Tea en een kalender van Cote d'Or, want bij thee hoort een chocolaatje :D Die van Cote d'Or heb ik een paar jaar terug ook al gehad, en die beviel me prima, en de theekalender bevalt ook goed. Heb er tot dusver alleen maar lekkere smaken uitgehaald :)

Heb de theekalender ook aan m'n moeder gegeven en die is er ook blij mee. Omdat zij niet zo van de chocolade is heb ik daar de Rituals kalender bij gegeven, en die valt ook enorm in de smaak :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 02:59

Is er iemand die toevallig heeft bijgehouden wat er welke dag in de notenshop kalender zat? Of anders die iig kan zeggen wat er op de 15e in zat? Mijn zus heeft op de 16e een leeg vakje, de vijftiende haal ik er iets anders uit dan zij, en wat ik vandaag had, had zij kennelijk een andere dag al. Ben dus wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat :=

pluisbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 11:19

15e van die zoute pretzelkrakelingen, 16e cashewnoten salted honey
Daarvoor weet ik niet meer.
Nou twijfel ik over de 15e, of waren dat van die pesto stokjes...

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 11:55

De pretzel dingen kwamen voor de pesto stokjes geloof ik

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 12:38

Pesto stokjes waren toch gister? Ik ben het ook kwijt :=
Tot nu toe heb ik wel iedere dag hetzelfde als mijn moeder :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:53

Oke lol. Hier dus pretzels op de 14. Bij zus stokjes op de 15e. Bij mij geen stokje te zien, maar gemarmerde chocorozijnen. De 16e die honing cashews, terwijl mijn zus die kennelijk al eerder had maar we hebben helaas niet meer kunnen achterhalen waar dan :=

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 15:07

Heeft hier iemand een foto van mij van de happy soaps kalender, open, met de producten op de juiste plek? Ik heb die van mij om laten vallen en nu weet ik niet meer wat waar hoort. Ook echt mega handig dat er producten precies hetzelfde uitzien, maar toch anders zij :') :Y)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:44

Amyyy schreef:
Heeft hier iemand een foto van mij van de happy soaps kalender, open, met de producten op de juiste plek? Ik heb die van mij om laten vallen en nu weet ik niet meer wat waar hoort. Ook echt mega handig dat er producten precies hetzelfde uitzien, maar toch anders zij :') :Y)

Astu!

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Ik kwam hier eigenlijk om te klagen over de Notenshop kalender wat een belachelijke teleurstelling op dag 23 -O- -O- -O-
Spoiler:
een lelijk pak speelkaarten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 15:49

Haha, ik heb afgelopen dinsdag de hele notenkalender opengemaakt en idd erg teleurgesteld in vakje 23. Bij mij was de verpakking zelfs stuk. Ik vroeg me al af hoe lang het duurde voor er een teleurgestelde reactie zou komen in dit topic. Maar dat van de 24e kon ik dan wel weer wel waarderen. Helaas zitten mijn favo nootjes er niet in dit jaar. Ik weet nog niet of ik hem volgend jaar ook doe. Er zaten sommige verrassingen in die ik heerlijk vond, maar ook een hoop waar ik niet erg blij van werd.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 17:12

Alwiene schreef:
Amyyy schreef:

Astu!

Spoiler:
[ [url=m/MDyvng.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5YQxBL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kwam hier eigenlijk om te klagen over de Notenshop kalender wat een belachelijke teleurstelling op dag 23 -O- -O- -O-
Spoiler:
een lelijk pak speelkaarten

Je bent geweldig, dank! Nu snap ik ook waar de verwarring bij mij vandaan komt. In het vakje mini shampoo bar Coco nuts zit bij mij een mini conditioner tender rose. De foto verklaart een hoop :D