Edit: en ik ben al hard aan het puzzelen met je eerste hint!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Bij ons op werk is SS niet zo uitgebreid van dozen en hints etc. Gewoon 1 dootje bij drink zelf afgeven aan je ss.
Hier beseft dat kerst nog een dingetje wordt met deze 2 in huis. Zo werd de voedseltoren onthaald die schrokken moet vermijden![]()
[ [url=m/tHlthZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus nu alvast op zoek naar plastic kerstballen in de boom. Heb al vogeltjes en wat ornamenten die onbreekbaar zijn, maar al mijn ballen zijn van glas. Ik heb een goud - gebroken wit - zilver - mint - aubergine kleurenpalet in huis beste SS
[ [url=m/n9daPS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/liu9jS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CTWOAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Esmee_RS schreef:Apple schreef:Veel vragen zijn er langs gekomen. Eens even denken:
Wat er niet mag ontbreken in mijn pakket: een hint (of twee, of drie), ik ben echt slecht in raden dus heb echt een goede hint nodig![]()
Levenslange voorraad van iets.... euhm.... lastig. Ik heb wel dat producten waar ik erg aan gehecht ben en ook vaak koop plots uit het assortiment verdwijnen of waarvan de receptuur veranderd. Dat is echt jammer en had ik gehoopt dat ik meer op voorraad zou hebben (nu is bijvoorbeeld de supermarkt gestopt met het verkopen van de witte wijn die wij altijd kochtenop zoek naar een ander dus
)
Oh ja, de oude Pom-bär dan inderdaad. Die is niet lekker meer sinds 'ie gezonder is.