Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:10

Vind quotes echt wel erg leuk maar heb helemaal niks met Engelse teksten

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:28

Quotes vind ik ook altijd wel leuk. In mijn onderschrift heb ik een aantal staan die ik zelf mooi vindt.

Een levenslange voorraad van iets. Lastig! Ik denk qua eten dat ik dan mijn eigengemaakte guacamole op voorraad zou willen hebben. Dat zou echt super makkelijk en lekker zijn. Kan ook echt overal wel bij.
Al zijn vrolijke jurkjes op voorraad ook wel leuk om te kunnen hebben.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:33

Veel vragen zijn er langs gekomen. Eens even denken:

Wat er niet mag ontbreken in mijn pakket: een hint (of twee, of drie), ik ben echt slecht in raden dus heb echt een goede hint nodig :')

Levenslange voorraad van iets.... euhm.... lastig. Ik heb wel dat producten waar ik erg aan gehecht ben en ook vaak koop plots uit het assortiment verdwijnen of waarvan de receptuur veranderd. Dat is echt jammer en had ik gehoopt dat ik meer op voorraad zou hebben (nu is bijvoorbeeld de supermarkt gestopt met het verkopen van de witte wijn die wij altijd kochten :roll: op zoek naar een ander dus :+ )

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:36

Apple schreef:
Veel vragen zijn er langs gekomen. Eens even denken:

Wat er niet mag ontbreken in mijn pakket: een hint (of twee, of drie), ik ben echt slecht in raden dus heb echt een goede hint nodig :')

Levenslange voorraad van iets.... euhm.... lastig. Ik heb wel dat producten waar ik erg aan gehecht ben en ook vaak koop plots uit het assortiment verdwijnen of waarvan de receptuur veranderd. Dat is echt jammer en had ik gehoopt dat ik meer op voorraad zou hebben (nu is bijvoorbeeld de supermarkt gestopt met het verkopen van de witte wijn die wij altijd kochten :roll: op zoek naar een ander dus :+ )

Oh ja, de oude Pom-bär dan inderdaad. Die is niet lekker meer sinds 'ie gezonder is. ;(

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 13:28

De enige quote waar ik iets mee heb is If it can be solved, there's no need to worry, and if it can't be solved worry is of no use.

maar niet iets van dat moet ik hebben.

En wat mag niet missen in mijn pakket? Ik wil niet ondankbaar zijn, want ik vind het al super leuk dat mijn lootje zijn best doet! Hints mogen dan niet ontbreken. :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:00

Onze nieuwste vinted aanwinst is binnen :):)
Ben benieuwd of ze er ook in gaat zitten haha (voor de foto had ik haar erin gezet)
Afbeelding

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:01

Roosch schreef:
Och heden ik had me net toch een flater. :D :')

Ik was m'n lootje aan het stalken en ik ging al bewust naar de browser zodat ik niet ingelogd was op LinkedIn. Op LinkedIn kun je namelijk zien wie je profiel bekijkt. Ik klikte op de naam en poef.. ik zat ineens in de ingelogde app. :oo

Heel Google afgespeurd, instellingen gewijzigd zodat hopelijk geanonimiseerd werd wie het profiel bekeken had..

... om vervolgens opgelucht te kunnen ademhalen want ook al was de naam hetzelfde, de opleiding hetzelfde.. het bleek een ander persoon te zijn. :))

Hahaha .. dit vind ik een briljante actie *D B-)

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:21

Quotes, lastig heb wel ooit een mooi stukje tekst gelezen wat ging over het meest dierbare wat je een ander kan geven in het leven en dat is de tijd die je doormaakt met elkaar. Dit kan je niet terugsturen, ruilen of inruilen.

Voorraad: oehh lastig..... ga ik is goed overna denken ....

Mijn hoogtepunt uit 2023? Ik denk dat ik er meerdere heb.
-samen met m'n vriend naar meerdere grote paarden evenementen
- mijn vriend weer begonnen is met lessen met ons paard
-dat de merrie drachtig is geworden ( uiteindelijk na een lange strijd) en ik mijn eerste veulen verwacht

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 16:05

Haha Roosch, dat was wel een mooie flater geweest ja. Ik ben nog niet zo ver in t stalken van mn lootje dat ik haar gegoogled heb toch eens kijken wat ik nog meer kan vinden :D

Oeps Alja dat dat bericht niet naar jou persoonlijk was gegaan. Fijn dat het zo goed bevalt op je nieuwe werk. Wat balen van je corona opname zeg, hoe gaat het nu dan?

Ik kan niet iets noemen wat niet mag ontbreken, nou ja iets om uit te pakken zou leuk zijn :D

Mijn hoogtepunten waren denk ik toch wel de vele reisjes dit jaar. Ik heb een vakantiemarathon gehouden :+
Met m'n beste vriendin samen naar IJsland was hier zeker een hoogtepunt, heel bijzonder om dat samen te kunnen doen. Maar alle andere 6 (korte) reisjes waren ook leuk :D

Voor 2024 zal het iets minder worden qua reisjes, maar de meivakantie en zomervakantie zijn in ieder geval vast gepland.

Mijn favoriete quote...
Ik heb net een training achter de rug over persoonlijke ontwikkeling, was een intensief traject van 3x 2 dagen. Erg mooie ontwikkeling gemaakt. Een van de mooie gedachtes die me bij blijft is 'nee zeggen tegen een ander is ja zeggen tegen jezelf'.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 16:29

Ik heb ook een kaartje ontvangen van mijn Santa <3

Afbeelding

Afbeelding

Heel tof, dank je wel! En om antwoord te geven op je vraag; ik heb zeker niet al deze foto's al gefotografeerd! Sterker nog, ik denk dat ik alleen de mus heb :')
Daarnaast wel andere vogels die niet op de kaart staan :)

Aan de manier waarop de kaart versierd is, doe ik bijna vermoeden dat mijn Secret Santa ook aan postcrossing doet... Of iets soortgelijks...

P.S. Mijn naam is met ij ipv ei :o

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 16:33

O ja, hoogtepunten van 2023 :-)

Wij zijn op ruitervakantie geweest in Kirgizie, dat was wel echt een hoogtepunt :-)

Verder hebben we een garage gekocht in het appartementencomplex waar we wonen. Gelijk heel veel meer ruimte en autootje kan lekker binnen staan in de winter :-)

Ook veel leuke dingen gedaan met de paardjes :-)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 18:54

Wat mag er niet ontbreken in mijn pakket? ik ben blij met alles wat er in het pakket zit. Het is tenslotte een verassing en elke Santa heeft zijn/haar best gedaan. Vandaar dat er voor mij niks ontbreekt in het pakket.

Favoriete quote’s die ook bij mijn leven passen zijn; yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery en let it be.

Alja schreef:
foxy80 schreef:
Onder de 10 euro online moet vast een kledingstuk van vinted zijn. Want ik shop verder niks online.

Koop je verder niks online?
Wat goed zeg.
Ik zou ook liever meer lokaal kopen maar als ik iets wil is het nooit in de buurt te vinden

Op Vinted na bestel ik ook niks online, alleen al omdat ik weet hoe het is om te bezorgen. Ik ga daarom het liefst naar een winkel toe.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 19:03

Wat goed om niks online te bestellen. Daar faal ik echt hopeloos in :+

Koop dingen het liefste lokaal, maar er is genoeg niet hier in t dorp te krijgen en dan overwint toch het gemak van ome Bol.com :+ of dat dingen in de winkel echt zoveel duurder zijn dan online dat ik t toch maar online bestel. Zwakke ruggengraat :o

Super gaaf Apple zo'n reis!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 19:19

Wat mag niet ontbreken in mijn pakket.. Ach, ik ben blij met alles, als ik maar voel dat mijn Santa er haar best voor gedaan heeft zou ik al blij zijn met een rol wc-papier haha!

Vandaag quote gespot op mijn werk: ik heb geen tijd om me te haasten :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 19:34

Ik heb SS post!

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt lieve Santa! Maak het me asjeblieft niet te moeilijk met hints _O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 19:42

Wat een leuk en schattig kaartje <3

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 19:50

Wat een schattig kaartje <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 20:15

Hmm levenslange voorraad; zoveel slechte dingen.
Haribo snoep, “kinder chocolade”, Maltesers zag ik voorbij komen, stroopwafels. Jummie!

Quotes zou ik zo niet weten. Daar ben ik niet echt meer van.

Nog een leuk weetje voor m’n Santa; ik ben weer zwanger!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 20:34

Gefeliciteerd Jodym!

Wat leuk Matheno!

Ik bedenk me ook iets leuks. Van die fidget toys lijken mij ook wel iets, ik ben altijd erg prutserig met mijn handen als ik even stil moet zitten. Dus nu draai ik ringen, schuif ik mijn pasje van het werk eindeloos op en neer in de houder. Ik werk er pas sinds april maar dat ding heeft nu al enorme krassen door al dat schuiven. Dus een stille fidget toy zou ik erg leuk vinden. :P

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 20:45

Wauw, gefeliciteerd Jodym!

Weer een kaartje, echt leuk!

Iets wat niet mag missen in mijn pakket.. Nee ook ik kan die vraag niet goed beantwoord, dat voelt niet goed. Ik kan wel zeggen wat wel mag missen, een slang. :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 21:05

zorro schreef:
Wauw, gefeliciteerd Jodym!

Weer een kaartje, echt leuk!

Iets wat niet mag missen in mijn pakket.. Nee ook ik kan die vraag niet goed beantwoord, dat voelt niet goed. Ik kan wel zeggen wat wel mag missen, een slang. :D

:') Nee je wilt niet ook een slang van Animal krijgen?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 21:37

Ik heb een leuk kaartje van mijn Santa gehad... ik denk van deze (ik doe er aan 5 mee := ) ik zal m dalijk uploaden :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 21:40

Er is niks wat per se in mijn pakket moet, ik vind het gewoon heel lief dat iemand moeite doet.

Vind het wel heel jammer dat mensen zo negatief doen over slangen, slangen hebben ook gevoel!!! _O-

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 21:43

Banjer schreef:
Ik heb een leuk kaartje van mijn Santa gehad... ik denk van deze (ik doe er aan 5 mee := ) ik zal m dalijk uploaden :D

Jij bent fanatiek dit jaar haha.

Hier vandaag de meeste cadeautjes geshopt *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 21:44

Slangen zijn leuk… in een ander huis := ik hoef er dan ook geen in mn pakket…. 1 of 2 ratjes daarentegen…. :=