Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Veel vragen zijn er langs gekomen. Eens even denken:
Wat er niet mag ontbreken in mijn pakket: een hint (of twee, of drie), ik ben echt slecht in raden dus heb echt een goede hint nodig![]()
Levenslange voorraad van iets.... euhm.... lastig. Ik heb wel dat producten waar ik erg aan gehecht ben en ook vaak koop plots uit het assortiment verdwijnen of waarvan de receptuur veranderd. Dat is echt jammer en had ik gehoopt dat ik meer op voorraad zou hebben (nu is bijvoorbeeld de supermarkt gestopt met het verkopen van de witte wijn die wij altijd kochtenop zoek naar een ander dus
)
Roosch schreef:Och heden ik had me net toch een flater.![]()
Ik was m'n lootje aan het stalken en ik ging al bewust naar de browser zodat ik niet ingelogd was op LinkedIn. Op LinkedIn kun je namelijk zien wie je profiel bekijkt. Ik klikte op de naam en poef.. ik zat ineens in de ingelogde app.
Heel Google afgespeurd, instellingen gewijzigd zodat hopelijk geanonimiseerd werd wie het profiel bekeken had..
... om vervolgens opgelucht te kunnen ademhalen want ook al was de naam hetzelfde, de opleiding hetzelfde.. het bleek een ander persoon te zijn.
Alja schreef:foxy80 schreef:Onder de 10 euro online moet vast een kledingstuk van vinted zijn. Want ik shop verder niks online.
Koop je verder niks online?
Wat goed zeg.
Ik zou ook liever meer lokaal kopen maar als ik iets wil is het nooit in de buurt te vinden