Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 20:42

Sluit ik me bij aan. Ik voel me zo ondankbaar als ik iets noem. Als m'n santa haar best heeft gedaan om een pakket samen te stellen dat bij me past dan ben ik super blij. Nog even los van wat er dan wel of niet inzit.

Dus als ik dan toch iets zou moeten noemen dan zou ik zeggen een persoonlijke touch. En dat is heel breed in te vullen

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 20:50

Wat voor mij belangrijk is (of wat ik zo mooi vind aan dit alles) is dat iemand die ik niet (persoonlijk) ken, een pakket speciaal voor mij samenstelt, de moeite en tijd neemt om voor mij iets samen te stellen <3

Ik ben blij met alles denk ik :+ maar iets van mijn santa (zelf gemaakt, of iets uit die streek, iets van mijn santa zelf veel gebruikt) zou ik ook erg leuk vinden!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 20:51

De vraag over quotes heb ik even gemist. Mijn favoriete quotes komen uit ACOTAR...

Afbeelding

Afbeelding

Met name die laatste heb ik momenteel veel aan

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 20:56

Santa, mijn rijtje Jamie Oliver kookboeken:

Afbeelding

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 21:09

Ik ga heel niet origineel zijn. Maar ook in mijn pakket mogen de hints niet ontbreken. Ik ben zo slecht in raden wie mijn Santa is. Dus ik heb die hints heel hard nodig.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 21:21

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 21:22

En nog even een foto van het kat beest:

Afbeelding

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 21:23

capopjekop schreef:
Sluit ik me bij aan. Ik voel me zo ondankbaar als ik iets noem. Als m'n santa haar best heeft gedaan om een pakket samen te stellen dat bij me past dan ben ik super blij. Nog even los van wat er dan wel of niet inzit.

Dus als ik dan toch iets zou moeten noemen dan zou ik zeggen een persoonlijke touch. En dat is heel breed in te vullen

Ik sluit me hier volledig bij aan <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 21:24

En in de zomer is ze wat slanker
Afbeelding

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 21:48

Zo'n 5 ingrediënten boek lijkt me ideaal!

En hier ook hints nodig, veel en makkelijk anders kom ik er echt niet uit :=

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 22:00

capopjekop schreef:

Dit is precies zoals ik het ook in gedachten had. Er is iemand die ik niet persoonlijk ken en die doet zijn best om iets leuks te maken voor mij. Dan maakt het niet zoveel uit wat erin zit.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 22:29

Wat mag er niet ontbreken in jouw pakket?

Oe leuke vraag!
Ik vind hecht veel waarde aan dingen die zelf gemaakt zijn oid. Niet dat ik mijn santa nu iets wil opleggen, maar dat maakt het vaan mij altijd wel extra speciaal.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 22:33

Wat niet 'mag' ontbreken in mijn pakket is toch wel ingepakte cadeautjes denk ik :o Ik vind dat toch wel zo'n leuk extraatje geven, dus dat zou ik heel leuk vinden!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 23:27

Wat er niet mag ontbreken een persoonlijk briefje! Ik vind dat zo leuk om te lezen! Mijn Santa van vorig jaar had als hint een scrapbook gemaakt en die staat tussen mijn eigen boeken in de kast. Ik vind dat toch wel het leukste aan de ss, de persoon leren kennen en daardoor hun creativiteit zien. De foto’s achteraf zijn ook helemaal geweldig jouw kados in iemand zijn woonkamer terug zien ik vind dat echt leuk!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 00:03

Een mooie kerstkaart <3

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 00:47

Hier ook niet veeleisend en vind dit allemaal al een heel leuk concept waar ik naar uit kijk :j
Dus mijn lootje : doe wat je wil ;)

Favoriete quotes : Oei, daar ga ik eens zoeken, ik hou namelijk van quotes

Ik zie mooie poezebeesten voorbij komen <3

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 01:21

Hoogtepunten van 2023

- Vakantie naar Italië en vakantie naar Bonaire
- Vlinders leren prepareren
- Europapark (pretpark) bezoeken
- Fantasialand (pretpark) bezoeken
- Vrienden van Amstel Live
- Nog 3 gaatjes in mijn oren erbij laten piercen (allemaal met gouden sieraden, andere metalen kan ik helaas niet tegen)

Favoriete quotes

Afbeelding

Afbeelding

Levenslange voorraad

Yves Rocher douchegel in de geur: Monoï de Tahiti! Goddelijke geur!

Wat niet mag ontbreken in mijn pakket

Het is allemaal al een keer genoemd; ingepakte cadeautjes (ik vind verrast worden altijd leuk) en hints om mijn SS te raden. Iets zelfgemaakts zou ik zeker ook leuk vinden, maar geen must om het pakket leuk te vinden. Dus Santa, geen probleem als je niet zo creatief bent.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 08:47

Die 2e quote vind ik mooi Laura, die heb ik nog niet eerder gezien <3
Ik heb een tijd een bordje bij de deur gehad met deze quote;
“You can never cross the ocean, unless you have the courage to lose sight of the shore.”

En op de vraag van de week wat moet er in mijn pakket?
Een kaart en een hint. Al veel verschillende hints gehad, ik vind zowel een wat moeilijkere als een makkelijke hint leuk om in te duiken.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 09:29

Wat mag er niet ontbreken in mijn pakket… eigenlijk heel cheesy maar iets waar oprechte aandacht van Santa in is gaan zitten. Of dat nu een lieve kaart is, iets zelfgemaakts, een cadeau dat mij verrast, mooi ingepakte cadeaus, dat maakt mij niet uit.
Ik doe al een paar jaar mee en ieder jaar wordt ik weer verrast door hoeveel aandacht een onbekende stopt in een mooi pakket voor mij (en eigenlijk in ieder pakket).

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 10:41

Levenslange voorraad... borrelnootjes kaas mosterd met Maltesers :-)

Dit jaar... zullen we het er maar niet over hebben ? Veel mantelzorgen, hebben het huis van m'n tante leeg moeten halen met 2 (wegens herseninfarct nummer zoveel naar verpleeghuis), heb Tut moeten laten inslapen, ze was nog maar 10. Een vriendin (dacht je) die je een mes in de rug steekt en lelijk over je praat. Vele dipjes door alle gedoe en janken. Vakantie Israel en eerste keer in 5 jaar broertje weer zien gaat niet door wegens oorlog en ga zo maar door. Ik wil niet dramatisch doen maar als dit jaar nu meteen over is, graag.

Met quotes heb ik niet zo veel, behalve misschien achter de wolken schijnt de zon.

Edit: wat niet mag ontbreken in mijn pakket is liefde... met liefde samengesteld. O en zelfgemaakt is geweldig, ik had een paar jaar terug een gehaakte eenhoorn uit Despicable Me. Ben daar niet echt een fan van ofzo maar vond de eenhoorn fantastisch, staat op mijn bed.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 14-11-23 10:49, in het totaal 3 keer bewerkt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 10:44

boeflover schreef:
Die 2e quote vind ik mooi Laura, die heb ik nog niet eerder gezien <3

Grappig, ik vind dit dan weer echt de meest cheesy uitgekauwde quote die er is _O-

Levenslange voorraad.. Ik denk er nu al een paar dagen over na maar ik weet het echt niet :') Ik vind snacks en dergelijke heel lekker maar een levenslange voorraad zou mij niet goed doen :Y)

Niet echt een quote, maar ik leef wel met het principe dat ik beter spijt kan hebben van de dingen die ik wèl heb gedaan, dan de stap niet te wagen en me altijd af te blijven vragen wat er gebeurd was als ik dat wel had gedaan.

Ik vind de vraag wat hard geformuleerd, maar als ik iets mag kiezen wat ik er graag in had is dat toch wel een streekproduct van mijn Santa! Leuk als hint en leuk om te eten/drinken. :D

Edit: en ik wil even kwijt dat ik alle vragen super leuk vind! Keep up the good work all *\o/*

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 11:29

Ik vind deze heel toepasselijk voor mijzelf. Ik heb hem ook als widget op mijn telefoon. Ik ben na het overlijden van mijn vader in een depressie beland en heb een hoop angsten en monsters die aangepakt moeten worden. Het laatste jaar ben ik daar langzaam mee begonnen en deze quote houd het voor mij wel in perspectief.
Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 11:44

Hi lieve Santa, ik had stiekem al gemeld dat mijn lievelingskleuren donker groen en donker blauw zijn. Dat zijn ook de kleuren die ik vooral in de woonkamer heb.. hier wat fotootjes van mijn huisje <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan de vraag wat er niet mag ontbreken in mijn pakket.. eigenlijk mag alles ontbreken, wat wil zeggen dat ik echt geen eisen heb. Ik vind het super leuk als je ziet dat er tijd en aandacht in heeft gezeten, dat is het belangrijkste.

Mijn favoriete quote is: beter spijt van de dingen die ik wel heb gedaan, dan van dingen die ik niet heb gedaan.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 11:52

Een levenslange voorraad goede koffie lijkt mij wel wat! :9k

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:08

Bienotje schreef:
Zo'n 5 ingrediënten boek lijkt me ideaal!

En hier ook hints nodig, veel en makkelijk anders kom ik er echt niet uit :=

Is ook een heel fijn boek, staan mooie recepten in. :j
Zit me al weer helemaal te verheugen op volgende maand als er weer bloedsinaasappels zijn, staat een fantastisch recept in van kip met bloedsinaasappels. :9 Heb het met gewone geprobeerd, en is ook wel lekker, maar bloedsinaasappels is toch het allerlekkerste.