Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Jorex schreef:Voor mij? Toch wel snoep. Alleen dat is wat minder voor mijn lijn.
Ja ik melk chocolade. Maar omdat dat niet goed is, en ik liever geen eten in mijn pakket ontvang (streekproducten als uitzondering) zeg ik maar niets![]()
Gezien ik ook actief aan het afvallen ben
Marjo schreef:Biebz schreef:Een levenslange voorraad Milka tuc![]()
Wordt al voor gek verklaard als ik een lading meeneem tijdens het boodschappen doen in Duitsland.
Omg same! Die chocolade moeten ze echt weer in Nederland gaan verkopen.
Of niet.
Het is maar hoe je het bekijkt.
candalisa schreef:Even terug komen op de vraag aangezien ik die nog niet beantwoord had!
Mijn ideale vrije dag… is wel afhankelijk van het weer met mooi weer lekker met de honden wandelen of spelen en evt met mijn beste vriendin samen naar stal. Lekker rijden of een dagje de stad in Pokemons vangen![]()
Met slecht weer mezelf in mijn werk kamer terugtrekken en gaan knutselen met heartland op de achtergrond. Heb ik 2 jaar amper iets mee gedaan want de kamer was een bende en dan kan ik echt niet even rustig gaan zitten.
Afgelopen week flink doorgezet en het resultaat mag er wezen!
[ [url=m/xcg0T1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OP1lKd.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimwilliam schreef:hier alles ook aan bedenken, noteren en plannenook hier komen de eerste vragen hoe we kerst dit jaar willen doen binnen en gaat mijn hoofd alweer naar eten
hebben jullie daar nog leuke ideeën voor en wat drinken jullie graag erbij?
Roosch schreef:Ik vind oud en nieuw ook echt verschrikkelijk. M'n vriend mag naar vrienden zoveel die wil maar ik blijf thuis. Bij de katten. Daar is er een doof van dus die krijgt er niet zoveel van mee. Maar ik heb gewoon een gruwelijk graftakkenhekel aan dat vuurwerk.
D_akota schreef:Welke beauty producten gebruiken jullie graag?
Ik ga graag in bad en gebruik dan graag een lekkere badschuim.
Jodym schreef:Wat vinden jullie van chocolade?
kimwilliam schreef:ook alcohol is hier een no go, hoe zit dat bij jullie?
ManonGrr schreef:Ik bedacht me net nog een vraag: sparen jullie dingen?
KM_Ris schreef:''Wat is jouw best bestede 5 euro ooit?''
suusje26 schreef:Om van het onderwerp chocolade af te komen een andere vraag: wat is/zijn je lievelingskleur(en)?
suusje26 schreef:Deze vraag had ik vandaag met mijn leerlingen besproken. Wat heb je voor het laatst gegoogeld en waarom?
Marjo schreef:Ohh die hint is bij mij altijd een last-minute verhaal![]()
Wat een drama om dat te bedenken...
Esmee_RS schreef:Tijdens het douchen net kwam me nog een leuke vraag te binnen
Wat zijn jouw hoogtepunten van 2023 tot nu toe?
capopjekop schreef:Hebben jullie ook een favoriete quote of gezegde?
Roosch schreef:Ik gooi er een paar vragen in:
Als je een levenslange voorraad aan kon leggen van iets wat in het budget van de secret santa past, wat zou dat zijn?
Welke online aankoop van onder de tien euro is jouw beste aankoop geweest?
ynskek schreef:Vraag van de week
Wat mag er niet ontbreken in jouw pakket?
ynskek schreef:Secret Santa vragen update
Vraag van de week
CastaMickey schreef:Wat er niet mag ontbreken aan mijn pakket vind ik een lastige.. er is niet 1 item waardoor het per definitie niet meer geslaagd is als het er niet inzit natuurlijk. Ik doe suggesties en flops in het topic maar dat is gewoon ter inspiratie, mocht er per ongeluk iets van de flop lijst in terecht komen is dat natuurlijk ook geen ramp.
Zijn we gewoon allemaal vragen aan het bedenken of heb ik dat nu scheef gezien? :p in dat geval heb ik er nog wel 1tje: als je iets zelfgemaakts in je pakket zou willen ontvangen, waarvan zou dat zijn en in welke hobby (tekening, knuffeltje, digital art etc)?
Vraag van de week
Justdiesel jouw santa zou graag wat foto's hebben van jouw dieren... als je die liever niet openbaar zet stuur gerust een pb
CastaMickey schreef:Wat er niet mag ontbreken aan mijn pakket vind ik een lastige.. er is niet 1 item waardoor het per definitie niet meer geslaagd is als het er niet inzit natuurlijk. Ik doe suggesties en flops in het topic maar dat is gewoon ter inspiratie, mocht er per ongeluk iets van de flop lijst in terecht komen is dat natuurlijk ook geen ramp.
Zijn we gewoon allemaal vragen aan het bedenken of heb ik dat nu scheef gezien? :p in dat geval heb ik er nog wel 1tje: als je iets zelfgemaakts in je pakket zou willen ontvangen, waarvan zou dat zijn en in welke hobby (tekening, knuffeltje, digital art etc)?
Zertab schreef:CastaMickey schreef:Wat er niet mag ontbreken aan mijn pakket vind ik een lastige.. er is niet 1 item waardoor het per definitie niet meer geslaagd is als het er niet inzit natuurlijk. Ik doe suggesties en flops in het topic maar dat is gewoon ter inspiratie, mocht er per ongeluk iets van de flop lijst in terecht komen is dat natuurlijk ook geen ramp.
Haha heb ik hier boven toevallig al antwoord op gegeven! Digital art is ook erg gaaf!
Die zoek ik toevallig nog wel eentje van mijn kat, zodat ik die op canvas kan laten afdrukken.
Vraag van de week
Neonlight Kun jij voor santa laten weten welke kookboeken van Jamie Oliver je al hebt?
Zertab schreef:ynskek schreef:Secret Santa vragen update
Vraag van de week
Vind ik best een moeilijke, alles wat ik heb gevraagd ben ik al blij als het erin zit!
Ik vind iets wat mijn SS zelf gemaakt heeft zoals een knuffeltje van een van mijn huisdieren, of een mooie tekening altijd super tof! Maar ik wil ook niet dat mijn SS zich hiertoe verplicht voelt..
Edit: zal zo even een foto van mijn kat zoekenVerzorgpaard staat in het topic: paarden die in 2024 beleerd worden.