Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Ik heb jullie hulp nodig![]()
Ik ben bezig met een adventskalender voor mijn zus/zwager/kindjes en mijn ouders. Het wordt een kalender om af te tellen naar de wintersport, we vertrekken op 24 februari dus ze kunnen op 1 februari beginnen. Kindjes zijn halve tijd bij hun vader en de andere helft bij mijn zus.
Ik heb al wat chocolaatjes en scentchips erin gedaan en ik heb wat armbandjes gevlochten. Maar verder ben ik nog op zoek naar kleine cadeautjes. Het is een kleinigheidje voor kerst dus ik wil er niet te veel dure dingen in doen.
Heeft iemand nog ideetjes?
Druif_01 schreef:Ik moet nog 5 cadeautjes voor de adventkalender van mijn man, maar mijn inspiratie is echt een eind op…die van (stief)dochter is wel klaar, maar dat was ook een stuk makkelijker.
noviceh schreef:die kwam ik ook al tegen inderdaad! Maar hij heeft al een berg gereedschap- tijdschrift leest die niet
- douchegel heb ik al 3x maar liefst
- krasloten vindt hij niets
- sokken we hebben al een enorme berg sokken van Dedoles (tip voor leuke sokken trouwens!)
- thee hebben we al in 12 verse varianten
- koffie zou kunnen, maar hij houdt het bij onze vaste bonen
- boek leest die ook niet
- puzzel vind die geen reet aan
- spel zou kunnen, maar welke dan…
- fotolijst met foto hebben we al
- sleutelhanger heeft die al 600, anders had ik dat zéker gedaan!
- multitool 4 in 1 pen
noviceh schreef:Voor de baard heb je ook een adventskalender![]()
Die pen is echt te leuk! Pen is altijd handig, deze heeft een leuke knipoog naar de klusser. Is van kikkerland, wellicht heeft die nog wat anders geinigs in de collectie?
Spel ideeën: catan kaartspel, monopoly kaartspel, yahtzee, vlotte geesten, dobble, lama, ligretto, escaperoom kaartspel, enz.
Alwiene schreef:Prachtig Noviceh!
Hier staan alle kalenders inmiddels ook![]()
De XXL van de hond
[ [url=m/XXPa20.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wolf of wilderness van de hond en een deel van mijn kalenders
[ [url=m/PUIU3d.jpg]Afbeelding[/url] ]
De rest van mijn kalenders
[ [url=m/wAx9xb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Durk's dorpje van de hond
[ [url=m/mbg3aG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de kalenders van mijn vrouw: 0
[ [url=m/N59zra.jpg]Afbeelding[/url] ]