Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:43

Favoriete quotes zag ik nog langs komen.

Van mijn oma eens een tegeltje gehad

"Eerst gedaan en dan bedacht heeft menigeen verdriet gebracht"

Onderstaande blijven ook mooi
Afbeelding

Afbeelding

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:44

Alja beterschap hoop dat je snel weer opknapt

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 21:03

Nou, ik wacht ook nog steeds opeen geldboom O:)

Mijn jongens balen al tijden dat zo'n veilige aansteker die ik had stuk is om kaarsen aan te steken. Gebruik nu een simpele gasaansteker met wieltje. Branden de jongens hun vinger aan en ik ook regelmatig nog _O-

Dus zo'n gasaansteker zou ook welkom zijn!

Heb me vandaag weer geërgerd aan mijn rode handdoek met verwassen roze theedoek erbij. Snel in de was gedaan, nieuwe handdoek gepakt en heb al geen theedoeken meer ;-(

Een nieuw setje handdoek en theedoek in roze/ paarse tinten passend in wit met grijze keuken zou zeker welkom zijn ook :-)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 21:36

Favo spreuk staat in mijn onderschrift. Of 'wees gerust jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Levenslange voorraad Blikjes makreel in dragonsaus. Is ineens uit de rekken verdwenen en mis het nog steeds.

Onder de 10 euro online moet vast een kledingstuk van vinted zijn. Want ik shop verder niks online.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 21:41

foxy80 schreef:
Onder de 10 euro online moet vast een kledingstuk van vinted zijn. Want ik shop verder niks online.

Koop je verder niks online?
Wat goed zeg.
Ik zou ook liever meer lokaal kopen maar als ik iets wil is het nooit in de buurt te vinden

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 21:52

Esmee_RS schreef:
Tijdens het douchen net kwam me nog een leuke vraag te binnen :+
Wat zijn jouw hoogtepunten van 2023 tot nu toe?

Wel hoogtepunten gehad maar die zijn niet geschikt voor Bokt :+ }>

Poeh wat zijn sommige al ver met shoppen.
Ik moet echt nog beginnen, zo druk gehad de laatste tijd.

Over de koffie vraag, ik heb een dolce gusto en ik drink alleen cappuccino en die van de Lidll vind ik het lekkerst.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 21:59

Roosch schreef:
Ik gooi er een paar vragen in:

Als je een levenslange voorraad aan kon leggen van iets wat in het budget van de secret santa past, wat zou dat zijn?

Welke online aankoop van onder de tien euro is jouw beste aankoop geweest?

Levenslange voorraad: badschuim, bruisballen, badolie, gewoon alles voor in bad hahaha.

Online aankoop van onder de tien euro.... Dat doe ik helaas niet zo vaak, dus geen idee.

Heb wel enorm gelachen om je flater, maar jouw stalk gedrag gaat wel ver _O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 22:02

Alja schreef:
foxy80 schreef:

Koop je verder niks online?
Wat goed zeg.
Ik zou ook liever meer lokaal kopen maar als ik iets wil is het nooit in de buurt te vinden

Ik heb een schurfthekel aan online wat kopen. Ten eerste zit je voor je het weet een uur te scrollen. Maten, kleur en materiaal trachten in te schatten. Reviews checken of webshop ok is. Vervolgens moet je eerst een account aanmaken. Dat account bevestigen. Goed kijken dat je je niet abonneert op pop-ups, pushmeldingen en meer van die zooi. Drie adressen ingeven: je eigen adres, het facturatieadres en het leveradres. Dan geheid problemen met je bankapp die het niet doet of iets anders waardoor bestelproces onderbroken wordt en je weer alles mag invullen incl de kleur van je ogen en je nummerplaat. Waarna je pakje nooit arriveert..

Ik ga lekker anoniem naar de (kring)winkel waar ik als een holbewoner met mijn pinpas in mijn klauwen voor de balie sta en ook nog eens met een echt mens kan praten ipv met een chatbot. Ik doe zelfs geen boodschappen online bestellen (2 keer geprobeerd, rekening klopte niet en bestelling incompleet).

Ik vind dat niet knap, ik vind het gewoon erg gemakzuchtig van mezelf. Daarnaast is herkomst, productiewijze etc de afgelopen jaren hier een steeds groter issue geworden. En dat is online vaak 1 groot vraagteken. Dus eten koop ik bij lokale telers/zelfstandige winkels. Andere aankopen zo veel mogelijk tweedehands met ophalen. Bij vinted kan je zoeken op locatie trouwens.

En nu gaat de rantmodus weer uit...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 22:03

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 22:12

Oh die ziet er wel heel fijn uit!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 22:18

Ik zou een levenslange voorraad aanleggen van boeken (magisch realisme), Kinderchocolade, wijn, geurkaarsen en mochi. <3

Mijn beste online aankopen onder de 10 euro zijn denk ik de kledingstukken die ik via Vinted shop. Laatst had ik bijna nieuwe Timberlands voor mijn zoontje voor 4 euro gescoord.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 22:42

ManonGrr schreef:
Roosch schreef:
Ik gooi er een paar vragen in:

Als je een levenslange voorraad aan kon leggen van iets wat in het budget van de secret santa past, wat zou dat zijn?

Welke online aankoop van onder de tien euro is jouw beste aankoop geweest?

Levenslange voorraad: badschuim, bruisballen, badolie, gewoon alles voor in bad hahaha.

Online aankoop van onder de tien euro.... Dat doe ik helaas niet zo vaak, dus geen idee.

Heb wel enorm gelachen om je flater, maar jouw stalk gedrag gaat wel ver _O-

Je moest eens weten. :') Ik doe grondig onderzoek!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 23:59

Voor mij? Toch wel snoep. Alleen dat is wat minder voor mijn lijn. _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 08:11

Jorex schreef:
Voor mij? Toch wel snoep. Alleen dat is wat minder voor mijn lijn. _O-

Ja ik melk chocolade. Maar omdat dat niet goed is, en ik liever geen eten in mijn pakket ontvang (streekproducten als uitzondering) zeg ik maar niets :Y)

Gezien ik ook actief aan het afvallen ben :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 08:11

Die quote met de groene letters is geweldig ! Heb wel altijd stiekem de neiging om te kijken hoe een boek eindigt...

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 10:25

Mijn hoogte punt van 2023

Denk onze kleine man word eind deze maand 1 al weer
En dat we met hem 2 keer op vakantie zijn geweest naar zeeland

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 11:14

Mocht mijn santa een kerstmarkttype zijn: ik spaar ballerina hangers voor in de kerstboom. Gok dat ze wel boven budget zijn meestal, maar wie weet, mocht je een gelukje tegenkomen :) ik zag ze gister bij de action ook hangen maar die vind ik echt heel lelijk :o ik zal even kijken of ik foto's kan vinden van de hangers die ik nu heb <3

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 13:05

Late to the party maar mijn hoogtepunt dit jaar was mijn reis door Japan. Ga volgend jaar weer terug. Dat land is echt fantastisch :j

Favoriete quotes… weet niet of ik die echt heb?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 13:08

Mijn hoogtepunt dit jaar... hmm ik denk niet dat ik die echt heb. Ja misschien stiekem toch wel toen ik accepteerde dat ik moeder zou worden en daar blij mee was.

Verder heb ik eigenlijk niet echt een heel leuk jaar gehad, dus hoop dat volgend jaar beter wordt haha :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 13:23

Zo het gaat snel hier en ik loop snel achter met al die vragen haha. Vorig jaar kon ik wat meer persoonlijk reageren maar dat is nu wel lastig..

Mijn hoogtepunt is denk ik de geboorte van het veulentje. Verder kom ik niet echt kwa hoogtepunten. Hopelijk volgend jaar wat meer met bijvoorbeeld vakanties. Ook ga ik volgend jaar mijn eerste eigen gefokte paard zadelmak maken. Dat word heel gaaf als ik er voor het eerst zelf op zou kunnen!

Ik ben eigenlijk niet zo van de quote's. Maar waar ik wel wat aan heb gehad is deze: Be a warrior, not a worrier.

Levenslange voorraad die binnen het budget past.. Dat is een lastige. Ga dan toch maar weer voor de douchegel van Rituals. := Of wortels voor de paarden.

Beste online aankoop weet ik zo even niet.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 13:24

Nog een top bedacht, wegens extra set sleutels hier en geen plaats meer haha:
Afbeelding
Maakt niet uit hoe het er uit ziet, zolang er maar minstens 4 haakjes zijn :j

En Santa: het is maar een idee, het zijn allemaal maar ideetjes, niets is verplicht! :)

Levenslange voorraad binnen het budget.. Hmm. Een lekkere thee ofzo :D Of pindasaus!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 13:50

Wat gaan jullie hard zeg!

Alja, beterschap! Hopelijk snel weer naar huis.

Levenslange voorraad.. lastig hoor! Een levenslangs voorraad dinerbonnen :P Neemt ook wat minder plek in haha.

Hoogtepunten en dieptepunten zag ik nog voorbij komen..
Het dieptepunt was denk ik de operatie van de hond, dat was best heftig, en daarna kreeg ze flink last van artrose. Gelukkig gaat het nu wat beter en lopen we weer, op haar tempo, een paar kilometer per dag.

Het hoogtepunt was onze vakantie. We hebben eindelijk echt goed kunnen zeilen nu dat de renovatie van de boot ver klaar is, en voor anker liggen en suppen op de Oosterschelde was heerlijk!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 14:20

Helaas, weinig hoogtepunten dit jaar.. Vooral veel mantelzorg en zorgen voor een langdurig ziek paard. -O-

Wat wel een hoogtepunt was, was onze eerste Working Equitation wedstrijd. Dat was echt een succes!
Helaas besloot paard nu weer om in de lappenmand te gaan...

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 15:26

Zo, ik heb vanmorgen een workshop inpakken gehad, dus ik kan helemaal los hoor :P

Leuke vragen wel weer.

De levenslange voorraad zou hier chips zijn. Naturel ribbel van de appie. Of melk- en sojavrije paprikachips. Die hadden ze in Frankrijk, maar hier helaas nog niet gevonden.

De aankoop is de headphone splitter, waardoor de meiden samen met een koptelefoon op via 1 tablet een serie kunnen kijken, zonder dat wij meteen in het geluid zitten.

En mijn favoriete quote: Van de maan af gezien zijn we allen even groot.

Veel beterschap Alja. Dan heb je het goed te pakken zeg.

Ik heb al best wat cadeautjes, maar zit nog niet aan het bedrag. Best fijn. Nog even wat dingen erbij verzinnen

En om in de vragen te blijven, hebben jullie graag een moeilijk/echte puzzel hint, of wat makkelijker? Ik dacht vorig jaar leuk te puzzelen, maar vond het stiekem een stuk lastiger dan ik dacht zeg :oo . Maar te makkelijk is ook niet alles.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 16:11

Ik heb echt nog helemaal niks, dat ligt niet aan mijn lootje maar aan mij.....
Gelukkig hebben we nog even, komt goed lootje!