Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
cursebreaker schreef:Wat mij betreft worden de lijsten gedeeld nu, want de mensen wie zich nog hadden moeten melden, hebben nu wel kansen genoeg gehad. Ik vind het ook oprecht bizar en jammer dat mensen gewoon niet meer de energie steken om dit nog te komen delen - als er nu privé echt iets heel serieus aan de hand is, tot daar aan toe, maar verder... Echt heel erg jammer dit voor de andere persoon wie nog zat te wachten op een update.
Momo94 schreef:Ik vind het ook onwijs jammer dat mijn lootje nog steeds geen verslag heeft gemaakt en dacht juist een leuk pakket samengesteld te hebben... dan zie ik die persoon wel reageren op andere plaatsen op bokt en dan doet het eigenlijk toch wel een beetje zeer voor de moeite die ik erin heb gestoken.
cursebreaker schreef:Ja snap ik Momo94. Hier zou ik me ook echt heel rot bij voelen. Ik vind het namelijk Minstens zo leuk juist om te zien wat ons lootje er van vind, als zelf een pakket te openen bv. Ik snap dit dan werkelijk niet, hoe iemand dan wel actief kan bokken en hier gewoon niks meer deelt… Mensen moeten zich schamen
RoosDeG schreef:Ook ik sluit mij hierbij aan.
Jammer dat niet iedereen geraden is. Vind het erg jammer voor alle santa's die er zo veel tijd en moeite in gestoken hebben.
Gimli, de kittens en ik zijn nog elke dag enorm blij met ons pakket.
De badjas word bijna dagelijks gebruikt, de botjes en snoepjes zijn bijna op, de likmat word ook een paar dagen per week goed gebruikt.
Een aantal ballen zijn al gesneuveld door het vele gespeel en m'n huis ligt bezaaid met katten speeltjes.
En we love it
kanjerroos schreef:Ik hoop ook dat de laatste santas nog geraden worden! Zou wel tof zijn om het helemaal rond te hebben!
Hier ook heel erg gelukkig met de cadeautjes! De speeltjes al veel gebruikt onderweg, de snacks al regelmatig gesnoept, het sjaaltje omgehad met kerst, al een pootafdruk gemaakt en de runderneus staat op het lijstje voor een volgende bestelling, was echt een succes!