Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pradadaan schreef:Ik ga morgen nog even langs de Aldi en dan ben ik echt klaar.
Oké ik wacht er nog op 3 die onderweg zijn maar die heb ik al veel eerder in de pre order besteld
Lous schreef:Voor wie de NyX make-upkalender wil kopen? NIET DOEN!![]()
![]()
De helft is opvulmateriaal of waardebonnen voor activiteiten.
Normaal verraad ik op deze manier geen kalenders, maar dit is gewoon te erg voor woorden!
Lous schreef:pradadaan schreef:Ik ga morgen nog even langs de Aldi en dan ben ik echt klaar.
Oké ik wacht er nog op 3 die onderweg zijn maar die heb ik al veel eerder in de pre order besteld
Heeft Aldi dan al kalenders?
Dacht vanaf maandag de 21-ste?
Althans ik bedoel dus de wijn of bierkalenders.
Lous schreef:pradadaan schreef:Ik ga morgen nog even langs de Aldi en dan ben ik echt klaar.
Heeft Aldi dan al kalenders?
Dacht vanaf maandag de 21-ste?
Althans ik bedoel dus de wijn of bierkalenders.
Lous schreef:Het is hier de bierkalender gewordenvan de Aldi.
3/4 van de wijnkalender zat er afgelopen 2 jaar ook in, dus dit jaar niet genomen. De dozen vind ik wel een beetje saai vergeleken met afgelopen jaren.
Maar ze zijn beide niet duurder geworden, dus dat vind ik wel zeker een pluspunt.
Ik ben nu nog op zoek naar een adventkalender voor cavia’s. Wie heeft er nog een tip?
Petsplace had er wel eentje voor knaagdieren, maar daar stonden alleen konijnen op.
Lous schreef:Het is hier de bierkalender gewordenvan de Aldi.
3/4 van de wijnkalender zat er afgelopen 2 jaar ook in, dus dit jaar niet genomen. De dozen vind ik wel een beetje saai vergeleken met afgelopen jaren.
Maar ze zijn beide niet duurder geworden, dus dat vind ik wel zeker een pluspunt.
Ik ben nu nog op zoek naar een adventkalender voor cavia’s. Wie heeft er nog een tip?
Petsplace had er wel eentje voor knaagdieren, maar daar stonden alleen konijnen op.