Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 15:00

Mijn hoogtepunt was denk ik onze vakantie op Texel en natuurlijk de komst van Coco maar een dieptepunt kan ik eigenlijk niet verzinnen. Er zit wel eens wat tegen maar echt een dieptepunt, nee. We waren ook wel toe aan een rustig jaar.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 15:19

Mijn hoogtepunt is toch dat we 2 kleine pony’s in de tuin hebben gezet <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 16:45

Oja, een tip voor m'n lootje. Ik riep laatst dat m'n wandbord wel wat leuke versiering kon gebruiken.
Ik kwam dit tegen op internet;
Afbeelding
Zo leuk vind ik dat. :))

En een tweedehands schapenvacht is ook welkom mocht die met een gelukje ergens liggen. Ik heb een tafeltje waar de katten onderin kunnen liggen met een doorsnede van 51 cm rond, ze gaan er alleen nooit in. Overweeg dus een schaap. :))

Zie het vooral niet als een eisenlijstje. :o meer als inspiratiebron.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 17:45

Ik gooi er een paar vragen in:

Als je een levenslange voorraad aan kon leggen van iets wat in het budget van de secret santa past, wat zou dat zijn?

Welke online aankoop van onder de tien euro is jouw beste aankoop geweest?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 17:57

Ik gaf gister aan dat ik geen hoogte punt kon bedenken, er schoot me net iets binnen. Ik ben in april dit jaar naar Bali geweest, dit was mijn droom reis. Ik zou in 2020 naar Bali gaan voor 6 weken om te reizen. Helaas ging dit niet door vanwege corona.
In april was deze droom werkelijk geworden en ben ik drie weken naar Bali geweest, het was prachtig en heel blij dat ik deze reis waar heb kunnen maken. <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 18:09

Roosch schreef:

Als je een levenslange voorraad aan kon leggen van iets wat in het budget van de secret santa past, wat zou dat zijn?

Foe yong hai _O-

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 18:17

Chantaliiejj schreef:
Ik gaf gister aan dat ik geen hoogte punt kon bedenken, er schoot me net iets binnen. Ik ben in april dit jaar naar Bali geweest, dit was mijn droom reis. Ik zou in 2020 naar Bali gaan voor 6 weken om te reizen. Helaas ging dit niet door vanwege corona.
In april was deze droom werkelijk geworden en ben ik drie weken naar Bali geweest, het was prachtig en heel blij dat ik deze reis waar heb kunnen maken. <3

Uuuh hoe kan je dat nu vergeten? _O- lijkt mij echt mega gaaf!!

Ik ben wel de halve wereld over gereisd maar helaas weinig gezien. 1x naar London geweest en 1x Parijs.

Mijn beste aankoop van onder €10 zijn mijn Bluetooth oortjes van Temu die blijven tenminste goed zitten i.p.v. die van Apple. Heb 2 reserves bij gekocht zodat ik kan wisselen. Gebruik ze bij het werk, wandelen en sporten.

Kwa levenslange voorraad denk ik scrap karton vellen 30x30. Dat kan ik niet genoeg hebben en merk dat ik weer fanatiek aan de slag wil. Helaas geen winkels meer in de buurt die het verkopen dus moet steeds een voorraad bestellen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 18:27

Haha ja even een reis vergeten.. :))

Ik moet zelf heel hard nadenken over m'n eigen vragen.

Als het aan mij lag kocht ik onbeperkt pistachenootjes (die van de markt jummmm :9) maar alleen als de calorieën niet tellen. :') Ik worstel al jaren met m'n gewicht en ben helaas niet gezegend met een fatsoenlijk metabolisme. M'n vriend daarentegen die kan vreten wat ie wil dus ik vind het niet eerlijk. :') Maar hey ik gooi de pistachenootjes wel gelijk op de boodschappenlijst want het is niet zo dat ik mezelf helemaal niets gun. (Voor m'n santa: lekkers mag zeker!)

En m'n beste aankoop onder de tien euro, daar breek ik m'n hoofd even over. Lastige vraag, wie verzint dat. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 18:36

Favoriete, of meest gebruikte quote vooral haha, is hier: schoon scheef is ook recht.
Heel vaak heel toepasselijk, vooral als je niet zo heel recht parkeert :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:09

Mijn hoogtepunten zijn er dit jaar veel :)
In januari besloten klaar te zijn met m’n burn out en mijn verleden achter mij te laten.
Het heeft me ook heel goed gedaan om van baan te wisselen.
Ook heb ik mijn oude paard terug gekocht toen die situatie zich voordeed.
Mijn kinderen zijn ook mijn hoogtepunten, wat geniet ik van die twee maar ook hun liefde tussen elkaar.

Mijn dieptepunten kan ik zo niet bedenken maar lig nu in het ziekenhuis met Corona en vind dat toch best heftig.
En mijn andere dieptepunt gaat miss wel weer afscheid nemen van mijn paard, ik vrees dat ze toch meer kapot is dan ik denk

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:10

Heel veel beterschap, Alja!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:29

Roosch schreef:

Jeetje, wat een lastige vragen...

Niets denk ik eerlijk gezegd.

Ik heb online een aquarium vacuüm pompje gekocht voor 4,- en echt fantastisch dat ding. Op die manier is de bodem echt super handig schoon te houden.

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:52

Roosch schreef:

Levenslange voorraad: Stroopwafels, Voor stroopwafels mag je mij snachts wakker maken.. :+

Online aankoop onder €10: Jaren geleden kocht ik een speelmuis met valeriaan voor m'n kat, waar die veel
mee gespeeld heeft, inmiddels leeft de kat niet meer, maar ik heb de muis nog steeds en kan
er heerlijk door slapen (:

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:53

Jeetje, beterschap Alja! Heftig.. Ik heb zelf in laatste week van mijn zwangerschap met Corona in het ziekenhuis gelegen, hele sterke medicatie gekregen, maar toen ging het wel snel beter. Hopelijk knap je snel op en kun je weer lekker naar huis.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:54

De lasagne van de aldi. Iets wat ik heerlijk vind hahaha! ontzettend niet voedzaam qua vitaminen. En dan in de oven, iets te lang. Zodat er een krokant laagje op zit. Laatst waren die bakjes maar 1.89! toch geen geld...

Maar de stroopwafels idd Annuuuuhh van de Lidl specifiek vind ik ook heel lekker!

Oe dit is een goede vraag. Maar wel een hele moeilijke, hier ga ik nog even over na denken...

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:56

Oh ja, de vragen. Levenslange voorraad.. pakken vlas. Dat gaat me geld schelen!

Online aankoop onder de 10 euro.. een elektrische nietmachine. Geweldig ding als je een paar 100 facturen moet nieten.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:13

De hoogtepunten van dit jaar weer ik zo snel even niet.
Vandaag bv bowlen met mijn zusjes en alle kinderen is altijd super leuk en waardevol.
Daarna gezellig samen wat drinken, kletsen en eten.
Dit soort dingen zijn zoveel waard na het overlijden van 1 van mij zusjes een paar jaar terug.
In de zomervakantie zaten wij op een vakantiepark/camping 15 minuten met de auto vanuit onze woonplaats
Iedereen kan dat ook gezellig een dagje langskomen.
Dat zijn mooie dagen.

Levenslange voorraad....
Bruisballen voor in bad
Chocola
Of die harino zakken snoep met de smileys fido dido's, en drop hockey sticks enz

Keuzes, keuzes haha

Online 10 euro aankoop weet ik zo even niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:26

Och heden ik had me net toch een flater. :D :')

Ik was m'n lootje aan het stalken en ik ging al bewust naar de browser zodat ik niet ingelogd was op LinkedIn. Op LinkedIn kun je namelijk zien wie je profiel bekijkt. Ik klikte op de naam en poef.. ik zat ineens in de ingelogde app. :oo

Heel Google afgespeurd, instellingen gewijzigd zodat hopelijk geanonimiseerd werd wie het profiel bekeken had..

... om vervolgens opgelucht te kunnen ademhalen want ook al was de naam hetzelfde, de opleiding hetzelfde.. het bleek een ander persoon te zijn. :))

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:26

Mijn hoogtepunten van dit jaar:

* De vakanties, tot nu toe 10 landen bezocht dit jaar met 2 nieuwe onbekende landen. Volgende week nog een weekje naar Dubai en dan zijn de vrije dagen op voor dit jaar haha.

* Veulen gekocht
* Nieuwe zadel en trailer gekocht
* Mijn eigen bedrijf begonnen

Heb een lijstje gemaakt voor mijn lootje en dan gaan we dinsdag maar eens shoppen. Wil graag voor de vakantie alles afhebben zodat ik zeker weet dat alles op tijd er is. Nu al zin in. *\o/*
Laatst bijgewerkt door roosjenat op 12-11-23 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:31

roosjenat schreef:

* De vakanties, tot nu toe 10 laden bezocht dit jaar met 2 nieuwe onbekende landen. Volgende week nog een weekje naar Dubai en dan zijn de vrije dagen op voor dit jaar haha.

* Veulen gekocht

Heb een lijstje gemaakt voor mijn lootje en dan gaan we dinsdag maar eens shoppen. Wil graag voor de vakantie alles afhebben zodat ik zeker weet dat alles op tijd er is. Nu al zin in. *\o/*

Heb je vorig jaar voor kerst een geldboompje gekregen? :))

Die wil ik ook in m'n pakket!

Ik blijf maar dingen bedenken voor m'n lootje. Als ik al enigszins aan een budget had willen houden is dat nu officieel helemaal hopeloos. :')

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:35

Onder de 10,- ga ik voor losse thee en kandijstokjes, ik vind een kandijstokje zó gezellig staan!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:36

Ik heb alle cadeautjes al binnen voor mijn lootje *\o/*

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:40

“Streept roosch af op lijst mogelijke Santas” ik heb geen linked in _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:41

candalisa schreef:
“Streept roosch af op lijst mogelijke Santas” ik heb geen linked in _O-

Maak maar een nieuw lijstje want ik zei niet dat mijn lootje wel LinkedIn heeft. :') alleen dat het een ander persoon bleek te zijn. Muahaha. }:)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:42

Roosch schreef:
roosjenat schreef:

* De vakanties, tot nu toe 10 laden bezocht dit jaar met 2 nieuwe onbekende landen. Volgende week nog een weekje naar Dubai en dan zijn de vrije dagen op voor dit jaar haha.

* Veulen gekocht

Heb je vorig jaar voor kerst een geldboompje gekregen? :))

Die wil ik ook in m'n pakket!

Ik blijf maar dingen bedenken voor m'n lootje. Als ik al enigszins aan een budget had willen houden is dat nu officieel helemaal hopeloos. :')

Haha nee helaas niet. Bestonden ze maar! :D