Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:Ik gaf gister aan dat ik geen hoogte punt kon bedenken, er schoot me net iets binnen. Ik ben in april dit jaar naar Bali geweest, dit was mijn droom reis. Ik zou in 2020 naar Bali gaan voor 6 weken om te reizen. Helaas ging dit niet door vanwege corona.
In april was deze droom werkelijk geworden en ben ik drie weken naar Bali geweest, het was prachtig en heel blij dat ik deze reis waar heb kunnen maken.
Roosch schreef:Ik gooi er een paar vragen in:
Als je een levenslange voorraad aan kon leggen van iets wat in het budget van de secret santa past, wat zou dat zijn?
Welke online aankoop van onder de tien euro is jouw beste aankoop geweest?
Roosch schreef:Ik gooi er een paar vragen in:
Als je een levenslange voorraad aan kon leggen van iets wat in het budget van de secret santa past, wat zou dat zijn?
Welke online aankoop van onder de tien euro is jouw beste aankoop geweest?
roosjenat schreef:Mijn hoogtepunten van dit jaar:
* De vakanties, tot nu toe 10 laden bezocht dit jaar met 2 nieuwe onbekende landen. Volgende week nog een weekje naar Dubai en dan zijn de vrije dagen op voor dit jaar haha.
* Veulen gekocht
* Nieuwe zadel en trailer gekocht
* Mijn eigen bedrijf begonnen
Heb een lijstje gemaakt voor mijn lootje en dan gaan we dinsdag maar eens shoppen. Wil graag voor de vakantie alles afhebben zodat ik zeker weet dat alles op tijd er is. Nu al zin in.
Roosch schreef:roosjenat schreef:Mijn hoogtepunten van dit jaar:
* De vakanties, tot nu toe 10 laden bezocht dit jaar met 2 nieuwe onbekende landen. Volgende week nog een weekje naar Dubai en dan zijn de vrije dagen op voor dit jaar haha.
* Veulen gekocht
* Nieuwe zadel en trailer gekocht
* Mijn eigen bedrijf begonnen
Heb een lijstje gemaakt voor mijn lootje en dan gaan we dinsdag maar eens shoppen. Wil graag voor de vakantie alles afhebben zodat ik zeker weet dat alles op tijd er is. Nu al zin in.
Heb je vorig jaar voor kerst een geldboompje gekregen?
Die wil ik ook in m'n pakket!
Ik blijf maar dingen bedenken voor m'n lootje. Als ik al enigszins aan een budget had willen houden is dat nu officieel helemaal hopeloos.