Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Wat jammer zeg dat er nog steeds een paar verslagen missen en santa's geraden moeten worden maar inmiddels al 5 dagen gewoon totale stilte is. Ook geen updates meer van de lijst van geraden santa's.
KimD schreef:Art_Ificious schreef:Wat jammer zeg dat er nog steeds een paar verslagen missen en santa's geraden moeten worden maar inmiddels al 5 dagen gewoon totale stilte is. Ook geen updates meer van de lijst van geraden santa's.
Heb ik bewust niet gedaan, als de Santa's nog geraden worden, zal ik vertellen waarom.
Edit: Achter de schermen zijn er wel nog wat PB's over en weer gestuurd naar Santa's & lootjes met extra hints en dergelijke.
Mandarijn schreef:Ben ook benieuwd of er nog updates komen!![]()
Bailey jat nog steeds regelmatig de kerstboom knuffel uit d'r speelgoedmandis de enige van d'r hele verzameling waarbij ze dat doet, dus 1000% geslaagd.
tones schreef:AfricanLady schreef:Leslie is helemaal dol op haar speeltjes en is al een eind met de snacks!
Superleuk!
PB anders je nieuwe adres, dan stuur ik nog wat snackjes.
Citaat:
Lieve Santa's,
Inmiddels is het 15 januari en nog steeds zijn niet alle santa's geraden of alle verslagen geplaatst. Ik heb meerdere PB's eraan gewaagd maar helaas niet allemaal met actie of reactie.
Wat wil de meerderheid en dan vooral de nog niet geraden Santa's, dat ik de lijst in het topic zet en daarmee deze editie afsluit? Want alleen op die manier kunnen we verder naar de 2024 editie...