Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 21:07

Ik dacht dat de craft only een knutselkalender was :=
Zal er niet ergens dagelijks te vinden zijn welk vakje er geopend moet worden? Of een spiekbriefje?

Wat leuk zo bij elkaar, Stephanie_86.

Wij hebben uiteindelijk samen de Easytoys kalender gekocht en zelf heb ik nog die van De Buurvrouw besteld. Die komt in de week van 21 november binnen.
Ik word zo ontzettend hebberig van adventskalenders maar denk dat ik het hierbij laat. O:)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 22:11

Jolien87 schreef:
Ik dacht dat de craft only een knutselkalender was :=
Zal er niet ergens dagelijks te vinden zijn welk vakje er geopend moet worden? Of een spiekbriefje?

Wat leuk zo bij elkaar, Stephanie_86.

Wij hebben uiteindelijk samen de Easytoys kalender gekocht en zelf heb ik nog die van De Buurvrouw besteld. Die komt in de week van 21 november binnen.
Ik word zo ontzettend hebberig van adventskalenders maar denk dat ik het hierbij laat. O:)

Je moet aan de hand van codes een woord vinden en dat woord vind je dan op de kalender als plaatje. Maar het zijn codes die ik nu nog niet helemaal snap. Maar heb nog een paar weken om het uit te vinden.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 22:24

Lucia88

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 22:45

Oooo ik word zo hebberig van dit topic!

Voor vriend de sokken kalender besteld, vd C&A, hij klaagt vaak over te weinig sokken. Krijgt er vast nog wel een bierkalender bij, we wonen in Duitsland dus komt goed.
Voor mezelf die van Yves Rocher besteld, voor de diertjes (hond, katten, paard)moet ik nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 22:45

Verdikke.. ik de tony's kopen voor jarig schoonzusje. Levertijd te lang. Toen maar besloten om die dan te houden straks, en een toblerone weg te geven. Maar hmmm toblerone adventkalenders klinkt toch ook bizar lekker :9

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 22:53

Ik wilde de essence, is die bij de kruidvat al uitverkocht. Zo stom!

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 23:01

Weet iemand welke supermarkt/winkel in Duitsland je het beste kunt bezoeken voor het assortiment van Adventkalenders? :D Aldi, Lidl, Netto..?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 04:16

Ik zie er altijd heel veel bij de Kaufland en Edeka.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 06:53

Saaams schreef:

Ik weet niet welke omgeving je woont.
Maar wij hebben hem in de winkel nog gewoon op voorraad :j
Veel filialen hebben hem nog in het magazijn ivm ruimte gebrek of krijgen deze nog binnen deze week.

Of bestellen kan ook?
https://www.kruidvat.nl/essence-happy-h ... /p/5742801

Hij is wel heel populair idd.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 07:40

Biebz schreef:
Saaams schreef:

Veel filialen hebben hem nog in het magazijn ivm ruimte gebrek of krijgen deze nog binnen deze week.

Of bestellen kan ook?

Bestellen kan dus niet. :+

Ik zal het in de winkel even navragen of hij achter nog ligt.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 09:33

Saaams schreef:
Biebz schreef:

Of bestellen kan ook?

Bestellen kan dus niet. :+

Ik zal het in de winkel even navragen of hij achter nog ligt.

Raar op het moment van plaatsen bij mij kon dat wel.
Maar navragen kan altijd! En anders wil ik wel kijken bij ons.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 10:26

Was een paar weken geleden naar duitsland geweest en toen viel het aanbod me enorm tegen vergeleken met vorig jaar :') Dus volgende week zaterdag gaan we maar weer!

Ik heb nu;
- lindt
- katten liquid snacks
- gewone katten snacks
- harry potter sokken
- pickwick
- ferrero rocher
- 8 days van horsebeads

Twijfel of er nog een bieradvent gaat komen, normaal doen we dat elk jaar wel maar we komen om in het bier, iets met opdrinken :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 14:08

cursebreaker schreef:
Drico schreef:
Iemand alle leuke kalenders gespot voor honden? :)

Als Zippy Paws mini's in de smaak vallen om mee te spelen, kan ik de 12 dagen advent van Zippy Paws Echt aanraden - momenteel oa al te krijgen bij Dierenoppas Amersfoort. Die is hier vorig jaar echt enorm goed gevallen bij zowel Arya maar ook de kat is helemaal wild met die dingen haha :j Is dan wel maar 12 dagen. > https://www.dierenoppasamersfoort.nl/pr ... r-de-hond/

En ik zou als je hond natuurlijk gedroogde snacks krijgt oa Durk's dog snacks in de gaten houden. Die hadden vorig jaar echt een fantastische advent van wat ik zag - zelf toen niet gekocht maar hopelijk dit jaar dus wel. Maar die is momenteel nog niet te kopen.

En voor iets goedkopere advent kalenders met gevriesdroogde snacks van goede kwaliteit zonder toevoegingen e.d. vind ik die van Wolf of Wilderness wel prima, die verkoopt Zooplus elk jaar bv :j

Dankzij jouw tip ben ik Durks's gaan volgen en heb ik vandaag de adventskalender besteld. Benieuwd of je zelf nog eentje gekocht hebt want de grootste was echt binnen het uur weg, ging bizar snel. In ieder geval bedankt voor de tip! <3

Mijn verzameling nu:
Lidl Duitsland notenkalender
Toblerone
Balea
Lidl duitsland marsepein
Lidl duitsland goedkope chocolaatjes
Haribo
DM bio thee
Yankee Candle medium
Bonne maman
Kinder klein
Kinder groot eivorm met kerstmuts
Notenshop kalender
Happy soaps 24 dagen is nog onderweg

Voor de hond:
- Tiierisch XXL kalender
- Wolf of wilderness
- Durk's Dorpje

Voor de vrouw:
- kitkat
- L'or espresso capsules
- Kaffekapslen koffie voor de nespresso (kado gekregen)
- Marsepein lidl duitsland
- Goedkope chocolaatjes lidl duitsland
- Milka

Volgens mij zijn we wel voorzien zo, en mijn bankrekening is een beetje heel erg boos, maar oooh wat heb ik een zin in december <3 <3 <3 <3 <|- <|- <|- <|-

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 18:34

Weet iemand hier of de Aldi bier kalender achterop de fiets te vervoeren is? Wil hem als verrassing voor mijn man gaan halen maandag.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 23:38

naomiiiii schreef:
Wat heerlijk om te zien dat jullie dit topic zo levend houden en net zo enthousiast zijn als mij! :D

Ik moet het tegenwoordig wat rustiger aan doen vanwege financiële redenen, maar na 2 jaar helemaal niets te hebben gehad heb ik eindelijk wel weer een verzameling:

- Pokémon tcg
- Kaarsenkalender van de action
- Pickwick
- Milka

Niet zo'n enorme collectie als dat ik altijd had maar ik ben er alsnog gelukkig mee!

Blijf overigens vooral jullie tips delen, door jullie heb ik namelijk de 3 laatste omdat die leuk geprijsd waren. :)

Fijn dat je er weer een aantal hebt kunnen aanschaffen! Het is toch altijd leuk om te kunnen doen, ook al zijn het niet de meest dure :j
Ik zou persoonlijk wel, zeker als je financieel wat lastiger zit, die kaarsenkalender retourneren als het nog kan.. Ik heb daar nu al een paar keer van gehoord dat hij wat tegenvalt
Spoiler:
omdat het allemaal hetzelfde ruikt en ze geven bijna geen geur af als ze aan zijn.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 08:10

Ook eentje gescoord van Blossombomb voor Sinterklaas cadeautje. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 14:07

@palmboom95, thanks voor de tip! Volgens mij kan het nog wel maar ik heb hem juist gekocht omdat ik verhalen heb gehoord dat hij prima is voor die 4,50! :P Ik denk dat ik hem gewoon bewaar en dan zie ik wel. Die 4,50 had eerder veel verandering gemaakt maar nu niet meer (gelukkig!).

Ik had eerder altijd die andere kalender en daar zaten ook maar 3 geuren in, volgens mij was die duurder? Ik kan op deze niks zien qua info, behalve dat er verschillende soorten in zitten als in theelichtjes, dinerkaarsen en kleine potjes.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 15:05

Sharani schreef:
Weet iemand hier of de Aldi bier kalender achterop de fiets te vervoeren is? Wil hem als verrassing voor mijn man gaan halen maandag.

Nee, te breed en te zwaar.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 09:07

Ik denk dat ik de nespresso kalender nog wel wil.

En ik zit heel erg te dubben over MAC. Enerzijds tof en denk ook wel dat er veel in zit dat ik zal gebruiken.
Anderzijds, gewoon voor dat bedrag wat mooie dingen kopen (zag nu ook flinke korting op lipproducteb) is ook wel aanlokkelijk...

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 15:27

Ik wilde de nespresso kalender kopen als verjaardagskado voor mijn vader, maar mijn moeder herinnerde mij eraan dat hij alleen houd van sterke koffie. Dus nu heb ik zelf een adventskalender samengesteld met alleen sterke koffiecups van allerlei merken

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 15:53

Mijn man heeft vandaag de groene kalender van de Bodyshop voor me gekocht <3

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 17:38

voor de kleine kinderen hebben ze bij de aldi volgende week woensdag een kalender met elke dag een klein dinsey lees boekje.

en voor de volwassen kinderen hebben ze de bier en wijn kalender

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 17:54

Lous schreef:
Sharani schreef:

Nee, te breed en te zwaar.

Ah bedankt, dan fiets ik niet voor niets 20 km naar de Aldi.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 17:59

Ik ben vandaag ook weer aan’t advent shoppen geweest.

Heb nu eindelijk een natuurlijk gedroogde snacks advent voor de hond (via Barkking honden snacks) en voor mezelf nog een stationary 10 daagse advent gekocht bij stationarygift.nl

Ondertussen is m’n advent kalender van bookish goods onderweg hierheen, kreeg ik van een vriendin de pukka thee advent cadeau en ben ik druk bezig met afronden van het samenstellen van de advent die ik voor m’n beste vriendin aan’t maken ben, moet ik nog een voor de kat kopen (wil die van HappyCat doen) en moet ik ook nog die van m’n zoontje verder gaan afmaken ergens in de komende twee weken.

Denk dat onze dressoir straks lekker vol staat weer met advent kalenders <3

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 18:58

Bagheera_206 schreef:
Ook eentje gescoord van Blossombomb voor Sinterklaas cadeautje. :D

Hij was bij de buren bezorgd, omdat ik niet thuis was. Haha.

Afbeelding