xxxmh schreef:45 euro bol.com cadeaubon. Erg blij mee! Beter als afgelopen jaren waar je een code kreeg en allemaal biologische en ecologische dingen kon kopen haha.
Wat is daar mis mee?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Morris schreef:Zijn jullie kerstvieringen in eigen tijd, of is dit werktijd?
Eigen tijd. Geen lessen voor de kinderen op vrijdag. In de ochtend gaan we met klas 4 schaatsen en om 1200 hebben we kerstlunch met personeel tot 1330 en dan is het vakantie.
Normaal geef ik tot 1530 les, dus dat is wel heel lekker!
xxxmh schreef:Benzz schreef:
45 euro bol.com cadeaubon. Erg blij mee! Beter als afgelopen jaren waar je een code kreeg en allemaal biologische en ecologische dingen kon kopen haha.
Wat is daar mis mee?
Omdat het dingen waren waar ik niks mee had.
Polarize schreef:Ik hoop stiekem op een iets kleiner of compacter pakket dan vorig jaar, moet het mee kunnen nemen op de fietsvorig jaar kwam mn vader me maar met de auto ophalen want ik kreeg het pakket niet mee haha
purny schreef:Jeetje vikki, niet hetgene waar je op gehoopt had.
Ik vind het echt asociaal om dit soort berichten vlak voor de feestdagen te brengen.
Benzz schreef:purny schreef:Jeetje vikki, niet hetgene waar je op gehoopt had.
Ik vind het echt asociaal om dit soort berichten vlak voor de feestdagen te brengen.
Er is als het om faillissement gaat geen keuze moment om het te brengen. Zodra het bij de curator ligt moet het gecommuniceerd worden, kerst of geen kerst.
Kookaburra schreef:Er is nooit een goed moment voor... Sjeemp, wat een rotnieuws vikkiPolarize schreef:Ik hoop stiekem op een iets kleiner of compacter pakket dan vorig jaar, moet het mee kunnen nemen op de fietsvorig jaar kwam mn vader me maar met de auto ophalen want ik kreeg het pakket niet mee haha
Haha, gelukkig woon ik in de buurt van kantoor en zijn er altijd wel collegas die langs willen rijden als het niet anders kan