Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:23

Apple schreef:
Ik geloof dat ik na SSS vorig jaar ook een heel setje '1 euro boeken van de Kringloop bij Roosch uit de buurt' in huis heb :D :D

Ja, ik ben toen nog half failliet gegaan met boeken voor mezelf kopen. :') doe ik een paar keer per jaar, sjouw me dan een hernia aan Shoppers vol boeken en die geef ik tzt weer door aan andere slachtoffers. :')

Mag je tegenwoordig ook al trouwen met (meerdere) kleine kinderen, Ynske? Ik heb een update gemist. Dacht vanaf 18 jaar.

:P

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-23 13:25

Roosch schreef:
Apple schreef:
Ik geloof dat ik na SSS vorig jaar ook een heel setje '1 euro boeken van de Kringloop bij Roosch uit de buurt' in huis heb :D :D

Ja, ik ben toen nog half failliet gegaan met boeken voor mezelf kopen. :') doe ik een paar keer per jaar, sjouw me dan een hernia aan Shoppers vol boeken en die geef ik tzt weer door aan andere slachtoffers. :')

Mag je tegenwoordig ook al trouwen met (meerdere) kleine kinderen, Ynske? Ik heb een update gemist. Dacht vanaf 18 jaar.

:P

De oudste was er zeker bij vorig jaar :j

Spoiler:
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:29

Oh, dat is wel een chique meneertje!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:31

Voor mij ook geen kokos ;-)

kimwilliam

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:40

ja ik zou graag dit jaar mee willen doen!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:41

Ynskek, wat een super knap mannetje! <3

Alcoholische dranken is ook een top hier! Ik lust alles behalve bier. :))

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:51

Biertjes zijn aan mij helaas niet besteed, alleen fruitbiertjes vind ik lekker, maar ja die smaken gewoon naar ranja :+ overigens drinkt mijn man wel graag een biertje dus t komt altijd op :D

Een wijntje vind ik wel lekker of een lekker likeurtje is ook altijd goed.

Borrelen is altijd prima, nou ja behalve dan voor de lijn :+

Schoenmaat 43, dus sokken zijn leuk maar een uitdaging.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:53

Hier heb ik nog 50 verschillende 600 grams geurkaarsen, aangezien ik nu weer thuis woon en niks brand. Heb ik nog genoeg kaarsen. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:55

Ik heb een vrij kleine schoenmaat, 37, maar ik draag helemaal niet graag sokken eigenlijk. :')

In de winter loop ik altijd op m'n Uggs sloffen en in de zomer heb ik o'Neill neon teenslippers. Dat zijn de enige waar ik lekker op loop, maar heb er toch al een aantal van versleten. :')-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:55

Goed doorgeef cadeau dan Momo, hopelijk houdt je lootje van kaarsen.

Ik brand niet heel veel kaarsen, maar bij gebrek aan huisdieren zou het op zich wel kunnen.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 13:58

Gezellig borrelen vind ik leuk, heb een paar secret Santa’s geleden een super leuk borrelplankje gekregen die ik nog steeds veel gebruik. Sowieso is eigenlijk alles wat met koken en bakken te maken heeft of in de keuken van pas komt een absolute top! (Mijn keuken is beige en taupe met een pastel gele kitchenaid)
De flop zijde daarvan is dat ik vegetariër ben en bijna geen alcohol meer drink, plus: wat te eten of drinken in een pakket vind ik leuk (helemaal als je me verrast met iets wat ik nog niet ken), maar het hoeft geen voedsel-pakket te worden.

Fijne warme (grappige) huissokken word ik ook blij van in maat 41 (zeg ik terwijl het nu 30 graden is buiten), maar gewone sokken mag mijn Santa over slaan.

Wat een schattige foto Ynskek!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 14:17

miccamaaike schreef:

Ik hoop dat Momo mijn Santa is. :D
Ik hou enorm van geurkaarsen! Genoeg plekken in huis ook om ze veilig van de katten weg te zetten.
Waxmelts zijn ook top. Geurstokjes idem.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 14:18

Ik ben zelf ook gek op geurkaarsen maar mijn vriend kan er niet tegen/vindt het ongezond en stinken.

Dus als ie eens een keer weg is, gaan hier de Yankee Candles in de hens. :') Ik vind voor de herfst/winter die pompoengeuren zo lekker.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 14:20

Hoi,

Ik zal mij ook eens voorstellen.

Ik ben Lisette (Orchidee), nu nog 45 jaar oud en ik woon in Brabant samen met mijn man en 2 dochtertjes (4 en 6).

Vorig jaar voor het eerst meegedaan en dat is bevallen, want ik doe het lekker weer :D . Wel een hobby/verslaving over gehouden aan de vorige editie, want we zijn hier nu met het hele gezin aan het diamond painten :+ . Er mag heus iets (lekkers) in het pakket voor man en kinderen, maar ik doe voornamelijk mee voor mijzelf.

Ten opzichte van vorig jaar is er wel een en ander veranderd. Inmiddels ben ik aan het werk in de horeca. Ik sta in de keuken bij een lunchroom in het dorp en 1 dag in de week mag ik de chocolaterie bemannen. Ook ben ik na 10 jaar weer gaan paardrijden en rij ik een eigenwijze haflinger van iemand anders. Tot slot ben ik gaan hardlopen. Geen mega afstanden, maar tussen de 5-10 km loop ik wel inmiddels. Heerlijk om weer lekker wat dingen voor mezelf te kunnen doen.

Verder ben ik het leren kleding te maken, ik haak graag en probeer ik wat te moestuinieren.

Een voedselpakket is wat minder aan mij besteed door enkele intoleranties. Ik kan niet tegen gluten, koemelk, varkensvlees en soja. Wat snaaiwerk betreft houd ik van de hartige snacks.

Verdere flops zijn geurkaarsen, live love laugh, en vast nog wel wat dingen.

En nu ga ik het topic doorlezen om te kijken wat er zoal nog meer langs gekomen is om wat over te zeggen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 15:04

Esmee_RS schreef:
miccamaaike schreef:

Ik hou enorm van geurkaarsen! Genoeg plekken in huis ook om ze veilig van de katten weg te zetten.

Haha, ze zijn alleen wel allemaal al een keer gebrand. Denk niet dat dat de bedoeling is dat ik die in de SSS doe. :')

@Roosch
Zijn ook yankee candles, goose creek en bath & bodyworks. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 15:07

Oh gebrande zijn ook welkom hoor! :)) je ruikt er niets van of ze al een keer gebrand zijn of niet.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 15:09

Momo94 schreef:
Esmee_RS schreef:

Haha, ze zijn alleen wel allemaal al een keer gebrand. Denk niet dat dat de bedoeling is dat ik die in de SSS doe. :')

@Roosch
Zijn ook yankee candles, goose creek en bath & bodyworks. :D

Tweedehands is ook welkom he :))

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 15:13

Ik heb ook niet zoveel moeite met tweedehands ;-)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 15:20

Ik heb me ook aangemeld, voor de allereerste keer. Wacht even de bevestiging van Ynskek af en dan stel ik me ook maar eens voor.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-23 15:21

we zitten nog niet vol dus een ieder die mij zn adres gestuurd heeft kan er nog bij :j

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 15:55

ynskek schreef:
we zitten nog niet vol dus een ieder die mij zn adres gestuurd heeft kan er nog bij :j

oh fijn om te horen! dan ga ik mezelf even voorstellen aan jullie :D :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 16:02

Hoi allemaal, ik ben Elke, 43 ondertussen, getrouwd en mama van een zoontje van 9. Bijna 10 jaar eigenaresse van mijn bonte Manitou(koe) maar rijd niet actief meer.

Houd me momenteel bezig met afwerken van ons niew verbouwde huis. Nu met grote tuin en wil me graag verdiepen in zelf iets te kweken van groenten/fruit. Ik hamster voorlopig bloempotten en bakjes maar durf nog geen zaadje in de grond te steken, echt faalangst. Daarnaast probeer ik mijn huishouden ecologischer te runnen. Vergis je niet, ik ben niet vegetarisch en er staat (tweedehands) Chanel staat in mijn kast. Maar ik besef wel dat het miliieu een inspanning vergt en daar ben ik momenteel even erg mee bezig, kwestie van goede reflexen te kweken en betere keuzes te maken.

No go: verzorgingsproducten, Action en Primark, geurkaarsen, nagellak
Wel fijn: borrelplankjes (ik heb Zeeuwse zeewierchips ontdekt bij de borrelhapjes van AH - guilty pleasure), pinterest-waardig aangekleedde eettafels met tweedehands porselein (delfts blauw! oma servies met gouden randje en bloemetjes! serax!) en ouderwets tafellinnen, foto's aan de muur, met echte inkt geschreven brieven

Verder train ik voor de 8K van de Antwerp port marathon om dan volgend jaar toch eindelijk de 10 Miles van Antwerpen te lopen. En daarnaast zijn we ons aan het oriënteren om een kat uit het asiel te halen. Een ideale huisgenoot komt echter niet op bestelling dus we kijken rustig rond voor een dier dat bij ons past.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 16:07

Hi allemaal,

graag stel ik mezelf ook even voor aan jullie:

Ik luister naar de naam Kimberley en woon samen met mijn vriend Ruben in een polderrijk gebied waar maar 3 straten en een dijk het kleine dorpje vormen waar wij wonen.

Wij hebben 2 katten bij ons wonen met de naam Pluche en Plumeau. Momenteel hebben wij 2,5 paarden en hopen wij in juni daar 3 van te kunnen maken.

Onze hobby's zijn: paardensport ( natuurlijk ) en ook is mijn vriend pakwerker op het hoogste niveau in de hondensport ook fotografeer ik op verschillende evenementen etc.
Zelf heb ik heel veel met het sjamanisme en ben ik spiritueel.

zelf ben ik geen echte chocolade liefhebber maar is dat mijn vriend weer wel. Ook houden wij erg van koffie en vooral met een smaakje erin.

tips kwa cadeaus: iets voor het veulen, de paarden of de katten. ook kleedjes voor in huis of iets met indianen is altijd welkom, net als kaarsen ( wel de zachtere en zoete geuren ) ook ben ik een echte koukleum dus alles wat warmte geeft of er mee te maken heeft is top!

flops voor cadeaus: zaden voor bloemen of planten of boeken. of dingen waar je heel veel geduld voor moet hebben :+ ook verzorgingsspullen of make up / nagellak is niks voor mij.

hopelijk heeft het een beeld van mij aan jullie gecreëerd

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 16:29

Adres doorgestuurd, ga ik mij even voorstellen :D

Mijn naam is Anna, ik ben 29 jaar oud en ik verhuis mid oktober naar Tromsø Noorwegen om te
werken als Noorderlicht tour gids. Ik ben partner loos, huisdier loos en paard loos :') Maar af en
toe bezoek ik mijn voormalige paardje Mika nog, bij zijn huidige eigenaar <3

Ik heb een zwak voor Pickwick gekarameliseerde peer thee, Groninger droge worst, stroopwafels,
van Kleef likeur en iets met een persoonlijke tint ;)

Mijn flops zijn: nagelak, alles met melk ivm een allergie en geur kaarsen.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 16:32

Zo, wat ik nog meer voorbij heb zien komen:

Eten heb ik in mijn voorstelpost al uitgelegd. Alcohol kan ik (helaas) niet meer zo goed tegen. Ondanks dat wel dol op koken en bakken.
Koffie drink ik niet. Dingetjes met koffiesmaak/mokka lust ik wel. We dol op kruidige theesoorten. Geen fruitsmaken. Groen, wit, rooibos of geheel kruiden. Maar eigenlijk geen zwarte thee meer.
Chocoladevoorkeur is puur, maar dan wel zonder melk of sojalechitinen.

Nagellak gebruik ik voor de tenen. Handen niet ivm werken in de keuken.

Geen huisdieren helaas, wel dol op planten ook (groene vingers zijn ook welkom). Kleuren in huis zijn donkerblauw, roze, lichtblauw (of oudblauw, zal een foto plaatsen) en wit. Bloempotten of vaasjes in die kleuren zijn leuk. Ik zoek bijvoorbeeld nog een leuke vaas voor mijn Lego veldbloemen boeket.

Leuke sokken zijn altijd welkom. Voetmaat 37.

En tweedehands is ook welkom, mits nog in nette staat.