Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:20

KimD schreef:
Voor diegene die mijzelf heeft, ik moet mijn post nog maken, ga ik zsm doen! Ik heb het nog tot na het weekend ietwat druk met negen achterlijk drukke puppy's. :')

Geef ze maar aan mij hoor als je er klaar mee bent haha

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:23

Hier ook een lootje getrokken, leuk leuk! :D

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:25

*\o/* Leuk lootje :j

Voor degene die ons heeft, Floyd z'n lichte voorkeur voor long en vis mag je vergeten, alle snacks zijn lekker tegenwoordig :Y)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:26

Suusw schreef:
*\o/* Leuk lootje :j

Voor degene die ons heeft, Floyd z'n lichte voorkeur voor long en vis mag je vergeten, alle snacks zijn lekker tegenwoordig :Y)

En dan krijg je een doos met rauwe vis en longen xD

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:27

Jaaa hier ook een lootje getrokken en ik heb direct al zoveel leuke dingen gezien om te shoppen!

Ik had nog geen foto’s geplaatst van Ollie, Otis en Finlay.

Dit is Ollie
Afbeelding
Afbeelding

Otis
Afbeelding
Afbeelding

En Finlay
Afbeelding
Afbeelding

Op dit moment wonen we tijdelijk even bij mijn vader in huis aangezien ik net mn rug gebroken heb en ik weinig kan.
Nu liggen ze zo’n beetje de hele dag bij me in de buurt <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:42

AfricanLady schreef:
KimD schreef:
Voor diegene die mijzelf heeft, ik moet mijn post nog maken, ga ik zsm doen! Ik heb het nog tot na het weekend ietwat druk met negen achterlijk drukke puppy's. :')

Nee nee, eentje gaat hier al heen.

Dinsdag gaan we Odin ophalen bij Kim. Vanaf dan kan ik ook wat meer delen over zijn voorkeuren etc

Ik heb mijn lootje ook getrokken en zelfs al wat geshopt

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:46

Lootje getrokken *\o/* *\o/*

Hier wat meer info over mijn mini maxi bende <3

Billy is mijn kleine gekke hartendief! Een pittig mannetje wat graag speelt met kleine speeltjes. Vorig jaar had hij een konijnenkong en een octopus gekregen en daar speelt hij regelmatig mee <3
Kauwsnoepjes is billy niet erg gek van. Deze verstopt hij zodat zijn roommates (peppy & chucky de chihuahuas van mijn grootouders) deze niet kunnen afnemen. Maar opeten doet hij ze zelden. Kleine hap slik weg snoepjes vind hij dan wel weer lekker!
Verder is hij super actief en gaat hij graag mee wandelen. Hij draait zijn pootje echt niet om voor een paar km. Savonds ligt hij liefst onder een dekentje want snel koud heeft hij het wel. Daarom heeft hij ook een heuse pyama verzameling!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met zijn roommate peppy
Afbeelding
Afbeelding

Cody is onze geweldige gentle giant die denkt dat hij een chihuahua is! Liefst van alles kruipt hij op schoot om zo zijn knuffels te krijgen.
Cody is een echte buitenhond welke zijn taak als kuddebeschermhond erg serieus neemt. Overdag doet hij liever een dutje en geniet hij van aaitjes over zijn buikje. Snachts komt hij pas echt tot leven! Zijn rondjes bij de paarden worden afgewisseld met pogingen om tot china te graven en schatten zoeken. Maar de allergrootste schat voor Cody om te verstoppen ih hooi is een knuffel. Deze schatten kiest hij zelf uit op een rommelmarkt.
Want naast zijn belangrijke taak is hij ook ons puppyhondje die graag mee gaat een terrasje doen waar hij mensen kan kijken.
Snacks, en dan liefst goed stevig, is zijn favoriete maaltijd. Naast zijn kgs vlees vind Cody dat zijn kaken getraind moeten blijven en verorberd hij wel eens een hertenpoot, visjes, konijnenoren,... noem maar op! De kgs vliegen er hier door!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-23 21:49

love_mandy schreef:
AfricanLady schreef:

Nee nee, eentje gaat hier al heen.

Dinsdag gaan we Odin ophalen bij Kim. Vanaf dan kan ik ook wat meer delen over zijn voorkeuren etc

Ik heb mijn lootje ook getrokken en zelfs al wat geshopt

Hij slaapt graag, houd van pluche en zacht en vreet alles, hij is nog niet zo moeilijk. :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:52

Buwhahah topic gaat helemaal los. Heerlijk!

@Santa, ik zal lootjes site morgen invullen al denk ik dat ik het meeste wel gewoon al hier geschreven had :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:55

Jeej het gaat beginnen *\o/*

Lootje getrokken en de eerste dingen alweer besteld :=

Nog even een aanvulling voor mijn dames

Zowel kwin als wisper houden van kauwen, denk spelletjes en actie

Voor kwin geen halsbanden die is daarin wat kieskeurig ;)

Kauw spulletjes niet te klein ookal zijn het kleinere honden, anders is het hap slip op met alle gevolgen van dien :=

De dames zijn nogal verwend en hebben vrijwel alle trixie(achtige) denk speeltjes :Y)

Gr van de dames
Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:56

Lootje getrokken *\o/* *\o/* *\o/*

Cerosa

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:09

Ik word hier al zo vrolijk weer van hé. Heerlijk, zo'n kippenhok vol hondenliefhebbers :+ <3

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:24

Nog even wat meer informatie over Novi.

Tijdens het wandelen vermaakt Novi zich graag met zwemmen, in de golven rennen en het zoeken en vervolgens meesjouwen van de grootste tak die er te vinden is. Hij vindt het ook heel leuk om dingen te apporteren in het water.

Qua speeltjes wordt hij heel blij van tug/ bungee toys en bijtkussens, deze gebruiken we ook als beloning tijdens het trainen (FCI Obedience) en dan is hij super fanatiek. In huis speelt hij vaak met een klein rubber eitje. Zijn beste vrienden zijn de twee cavia's die hier ook in huis wonen. Hier is hij ontzettend lief voor.

Qua snackjes is meneer best wel kieskeurig. Hij krijgt voornamelijk natuurlijke snacks. Hij lust geen vis en houdt niet van snacks met veel haar.

Wij laten ons graag verrassen!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Damon26 op 26-09-23 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:36

AfricanLady, dat hoeft nou ook weer net niet :+

Ik zie dat ik het wat gek omschreven heb in de aanmelding maar bedoel knuffels met een kraak/knisper :j Floyd mag het ook graag in de rondte slingeren dus als er ledematen oid aan zitten is t helemaal feest.

Plastic (harde) speeltjes zijn niet z'n favoriet. Maar zie dat mensen ook al geshopt hebben dus wellicht komt deze aanvullende info te laat :D en dat zou ook niet erg zijn, hij vindt alles leuk maar heeft soms wel een voorkeur

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:55

OOOOH Mijn lootje is echt ge-wel-dig!! Laat het stalken maar beginnen!! *\%/*

Nog wat dingetjes over Vesper:

:list: Ze is deze zomer geslaagd voor zwemdiploma A! Eindelijk durft ze goed in natuurwater te zwemmen! <3
:list: Op moment van schrijven is ze al weer 1,5 jaar! :j
:list: Vesper is gék op trekspeeltjes en heeft een hoge toy-drive! Tugs voor bij de agility zijn dan ook erg welkom! *\%/*
:list: Vesper heeft werk! Ze gaat elke weekdag mee naar mijn bedrijf: een hondendagopvang in Groningen. Daar bemoeit ze zich graag met alles en iedereen en is ze onvermoeibaar. 8)7
:list: Vesper heet ook wel Pepsi, Vessesmes, Vessie, VesVes of Hé TakkeTeef! }:)
:list: Ballen in elk formaat zijn heilig! Let op! Liever geen tennisballen! O:)
:list: Laat die kerstkilo's maar komen! Vesper zoomt de hele dag rond en verbrand meer calorieën dan dat ze eraan eet. Ik heb haar graag een halve tot een hele kilo zwaarder! Y)(^)
:list: Natuurlijke snacks met haar eraan zijn geen probleem! :9
:list: Licky-matten en voerspelletjes heeft ze al in overvloed, sorry! :(:)
:list: Qua halsbanden draagt ze alleen martingaalhalsbanden met brede band. *D
:list: Vesper eet sinds kort barf-maaltijden en vindt kluiven helemaal het einde. :=
:list: Vesper is een echte busy-body. We hebben al Body Awareness gedaan, workshop Hoopers, Workshop Puinzoeken, puzzeltochten, Zwembad Zwemmen en zijn nu actief in de Agilty (Behendigheid)! :):)
:list: Harde plastic speeltjes zijn geen favoriet, Vesper heeft een hele zachte beet en laat zo'n beetje alles uit haar bek vallen. %)
:list: Vesper is zoals een echte collie betaamt aardig vocaal :)ddd

En deze tip wordt elk jaar gegeven maar is zo top!: Wordt lid van de Kynomarkt op facebook! Elke laatste week van de maand (nu dus ook!) vind je daar leuke kortingen op producten! Zeker nu met dierendag in aantocht *\o/*

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 23:03

Woohooo laat het spektakel beginnen!!!!!!!

Voor wie ons heeft getrokken: mocht je nog meer info willen over de honden dan kan ik natuurlijk veel neerplanten hier maar je kan ook kijken op onze fb pagina: Het dagboek van een Hulphond of op insta: @Villa_neusjes voor foto materiaal etc. Scheelt dat we daar veel posten .

Ik heb er nu al zin in!!!

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 23:17

Zo leuk dit, meestal ben ik niet mega creatief etc, maar de ideeën stromen al binnen. :+

Paar dingetjes op het lijstje gezet, maar dit is meer als top/flop/inspiratie :o
Luna kijkt al uit naar onze eerste shopdag :D

Afbeelding

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 01:41

daffodil schreef:
L_iek schreef:
Ohhh hier ook een lootje getrokken. Ben op dit moment op vakantie in Amerika dus even wat stiller maar probeer het een beetje bij te houden!

Uit ervaring weet ik dat je daar loeileuke kadootjes kunt kopen ;-)

Tips zijn welkom qua winkels :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 05:24

Super leuk, ik heb mijn lootje ook binnen :):)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:17

Ik heb trouwens nog een flop voor mijn meisjes: van die stinkende pensstaafjes…. De meisjes vinden ze heerlijk, maar ze gaan er behoorlijk van spugen, vooral Cinna.. en dat stinkt veelmeer dan “normale” kots, dus met opruimen, ga ik ook spugen :=

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:26

Sky raakt aan de scheit van pens. Helaas voor haar mag ze die inderdaad ook niet meer

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:27

Ik heb ook een lootje getrokken

Zal vandaag of morgen even mijn lijstje invullen!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:33

Ook ik heb mijn lootje getrokken *\o/*
Zin in! :j

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:38

Banjer schreef:
Ik heb trouwens nog een flop voor mijn meisjes: van die stinkende pensstaafjes…. De meisjes vinden ze heerlijk, maar ze gaan er behoorlijk van spugen, vooral Cinna.. en dat stinkt veelmeer dan “normale” kots, dus met opruimen, ga ik ook spugen :=

Die reactie op het opruimen is zo herkenbaar :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:42

Tot groot genoegen van de heren heb ik nu twee weken vakantie. Kunnen ze wel aan wennen, zeker Parker _O-
Afbeelding

Kan ik ondertussen lekker rondneuzen, inspiratie op doen etc.
Ach, en als dat een extra ritje langs de dierenwinkel betekend zullen de heren vast niet klagen :))