KimD schreef:Voor diegene die mijzelf heeft, ik moet mijn post nog maken, ga ik zsm doen! Ik heb het nog tot na het weekend ietwat druk met negen achterlijk drukke puppy's.
Geef ze maar aan mij hoor als je er klaar mee bent haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

AfricanLady schreef:KimD schreef:Voor diegene die mijzelf heeft, ik moet mijn post nog maken, ga ik zsm doen! Ik heb het nog tot na het weekend ietwat druk met negen achterlijk drukke puppy's.

love_mandy schreef:AfricanLady schreef:
Nee nee, eentje gaat hier al heen.
Dinsdag gaan we Odin ophalen bij Kim. Vanaf dan kan ik ook wat meer delen over zijn voorkeuren etc
Ik heb mijn lootje ook getrokken en zelfs al wat geshopt

Floyd mag het ook graag in de rondte slingeren dus als er ledematen oid aan zitten is t helemaal feest.
en dat zou ook niet erg zijn, hij vindt alles leuk maar heeft soms wel een voorkeur
Ze is deze zomer geslaagd voor zwemdiploma A! Eindelijk durft ze goed in natuurwater te zwemmen!
Op moment van schrijven is ze al weer 1,5 jaar!
Vesper is gék op trekspeeltjes en heeft een hoge toy-drive! Tugs voor bij de agility zijn dan ook erg welkom!
Vesper heeft werk! Ze gaat elke weekdag mee naar mijn bedrijf: een hondendagopvang in Groningen. Daar bemoeit ze zich graag met alles en iedereen en is ze onvermoeibaar.
Vesper heet ook wel Pepsi, Vessesmes, Vessie, VesVes of Hé TakkeTeef!
Ballen in elk formaat zijn heilig! Let op! Liever geen tennisballen!
Laat die kerstkilo's maar komen! Vesper zoomt de hele dag rond en verbrand meer calorieën dan dat ze eraan eet. Ik heb haar graag een halve tot een hele kilo zwaarder!
Natuurlijke snacks met haar eraan zijn geen probleem!
Licky-matten en voerspelletjes heeft ze al in overvloed, sorry!
Qua halsbanden draagt ze alleen martingaalhalsbanden met brede band.
Vesper eet sinds kort barf-maaltijden en vindt kluiven helemaal het einde.
Vesper is een echte busy-body. We hebben al Body Awareness gedaan, workshop Hoopers, Workshop Puinzoeken, puzzeltochten, Zwembad Zwemmen en zijn nu actief in de Agilty (Behendigheid)!
Harde plastic speeltjes zijn geen favoriet, Vesper heeft een hele zachte beet en laat zo'n beetje alles uit haar bek vallen.
Vesper is zoals een echte collie betaamt aardig vocaal 
Banjer schreef:Ik heb trouwens nog een flop voor mijn meisjes: van die stinkende pensstaafjes…. De meisjes vinden ze heerlijk, maar ze gaan er behoorlijk van spugen, vooral Cinna.. en dat stinkt veelmeer dan “normale” kots, dus met opruimen, ga ik ook spugen